Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم اروگوئه‌ای PSG از تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه و شکستن رکورد همتای سوئدی‌اش ابراز خرسندی کرد. ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادینسون کاوانی با زدن نخستین گل پیروزی 4 بر صفر شب گذشته پاری‌سن‌ژرمن برابر مون‌پولیه در ورزشگاه پارک دو پرنس، یکصد و پنجاه و هفتمین گل خود را در دوران بازیگری‌اش در این تیم به ثمر رساند و رکورد زلاتان ابراهیموویچ را شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم اروگوئه‌ای 30 ساله که سال 2013 با قراردادی 64 میلیون یورویی از ناپولی به پاریسی‌ها ملحق شد، پس از انجام دویست‌و‌بیست‌ونهمین بازی‌اش در تمامی رقابت‌ها برای PSG و دریافت جامی نمادین به عنوان رکورددار گلزنی در این تیم، به شبکه کانال پلاس فرانسه گفت: نوشتن نامم در تاریخ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، این تیم و هواداران، خارق‌العاده است. بسیار خوشحالم که توانستم یک گل دیگر بزنم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و بتوانم خدمات بیشتری به PSG ارائه کنم. این علاقه متقابل میان من و هواداران واقعاً چیز زیبایی است و مرا منقلب می‌کند. باید نهایت استفاده از روند خوبی که آغاز کرده‌ایم ببریم. در زندگی‌تان خیلی پیش نمی‌آید که شما این چنین مورد حمایت هواداران واقع شوید. من از بودن در پاری‌سن‌ژرمن راضی‌ام و امیدوارم چند سال دیگر اینجا بمانم.

کاوانی علاوه بر زدن گل نخست تیمش، یکی از مهمترین اتفاقات بازی شب گذشته پاریسی‌ها را رقم زد وقتی که با سخاوتمندی تمام، به هم‌تیمی‌ برزیلی‌اش نیمار اجازه داد ضربه پنالتی که منجر به گل دوم PSG و دو هزارمین گل تاریخ این تیم در پارک‌دو‌پرنس شد را بزند.

کاوانی با این حرکتش ضمن اینکه حرکت دو هفته پیش نیمار (زدن پنالتی PSG برابر دیژون به شیوه‌ای خودخواهانه در حالی که کاوانی با زدن آن پنالتی می‌توانست رکورد ابراهیموویچ را بشکند) را به شیوه‌ای سیاستمدارانه پاسخ داد، باعث فروکش کردن جنجال‌هایی شد که درباره اختلافات میان او و نیمار برای زدن ضربات پنالتی پاریسی‌ها به وجود آمده است.

«ال ماتادور» درباره این حرکتش اظهار داشت: زندگی برای من اینگونه است. گاهی اوقات بهتر است که بخشنده باشید تا گیرنده.

انتهای پیام/

R1015163/P1015135/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کاوانی گومز نیمار پاری سن ژرمن

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # کیلیان امباپه سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • گل اوپری به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن ۰-۱ لوآور)
  • پاری سن ژرمن - لوآور؛ ترکیب رسمی
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • گوهری: بعضی وقت‌ها باید شانس داشته باشید
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت