Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@14:41:25 GMT

نواخته شدن «زنگ انقلاب» در 4200 آموزشگاه لرستان

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۶۱۳۹۲

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، محمدحسین احمدی، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان امروز، هشتم بهمن در جمع خبرنگاران از نواخته شدن زنگ انقلاب، هم‌زمان با سراسر کشور در روز شنبه، 14بهمن در کلیه مدارس استان خبر داد و گفت: این جابجایی به‌دلیل تعطیلی مدارس در روز پنج‌شنبه صورت گرفته و به‌صورت متمرکز در سراسر کشور اجراء می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دهه فجر، نقطه عطفی در تاریخ بیداری جهان معاصر است، زیرا با پیروزی انقلاب اسلامی روحیه آزادی‌خواهی، استکبارستیزی و استقلال‌طلبی در جهان گسترش یافت و باعث شد ملت‌های آزادی‌خواه جهان به ماهیت واقعی استعمارگران و حکومت‌های دیکتاتوری پی ببرند.
احمدی ادامه داد: انقلاب شکوهمند اسلامی به مرز چهل سالگی نزدیک شده و همگان وظیفه دارند تا پیام و آرمان‌های انقلاب را به نسل‌های جوان و نوجوان انتقال دهند.
وی بهترین شیوه حفظ و انتقال دستاوردهای انقلاب را استفاده از ابزار و روش‌های فرهنگی و هنری برشمرد و اظهارکرد: هنر ابزاری است که به ماندگاری و جاوادنه بودن پیام کمک می‌کند و اگر پیام‌های انقلاب هم در قالب هنر به جوانان منتقل شود، باعث می‌شود تا این پیام‌ها در اذهان آنها ماندگار بماند.
سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان گفت: دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‏‌ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و صدای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین ‌انداز کرد.
احمدی در ادامه بر ضرورت تبیین و تشریح دستاوردهای نظام تاکید کرد و افزود: باید روح امید به آینده و نشاط را در مردم تقویت کردو آنها را به آینده روشن انقلاب امیدوار کرد.
وی اضافه کرد: در شرایطی‌که دشمن برای مایوس کردن مردم از ترفندهای مختلف استفاده می‌کند، مسئولان وظیفه دارند که در بیان دستاوردهای نظام و انقلاب همت گمارند و نعمت‌های انقلاب را بیان کنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۱۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی، رسوایی غرب در ادعای آزادی بیان است

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت: سرکوب خشن اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا، نشان‌دهنده‌ی رسوایی بزرگ غرب در ادعای حقوق بشر و آزادی بیان است.

علی نظری امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حمایت دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا از فلسطین و غزه، بیداری افکار عمومی جهانی را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: شاهد سرکوب خشن اساتید و دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا توسط حکومت این کشور هستیم؛ این موضوع، رسوایی بزرگ آمریکا و جهان غرب است.

رئیس دانشگاه لرستان بیان کرد: آمریکا ادعای احترام به آزادی بیان دارد؛ الان شاهد بازداشت اساتید و دانشجویان و امنیتی شدن فضای علمی دانشگاه‌های آمریکا هستیم؛ آمریکا در ادعای احترام به آزادی بیان، رسوای جهانیان شده است.

نظری تصریح کرد: امروز، افکار عمومی جهان علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی است؛ دانشجویان آمریکا علیه صهیونیسم جنایتکار به پا خاسته‌اند.

وی اضافه کرد: سرکوب دانشجویان معترض آمریکا گویای آن بوده که دولت آمریکا، حق اعتراض و انتقاد اساتید و دانشجویان را پذیرا نیست؛ آمریکا حامی صهیونیسم کودک‌کش و سرکوب کننده‌ی آزادی بیان است.

رئیس دانشگاه لرستان بیان کرد: آرمان فلسطین یک هنجار انسانی است؛ انقلاب اسلامی ایران، دفاع از این هنجار انسانی را فریاد زد.

نظری ادامه داد: مقاومت فلسطین و غزه و فعالیت‌های جبهه مقاومت در راستای تعالیم قرآن کریم است؛ ما وظیفه داریم از مستضعفان دفاع کنیم.

وی بیان کرد: اعتراضات گسترده دانشجویی در آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی، نشانه جهانی‌شدن پیام حمایت از ملت مظلوم و مقتدر فلسطین است.

نظری اظهار کرد: براساس تعالیم قرآن کریم، در نهایت، پیروزی از آن ملت مظلوم اما مقتدر فلسطین است و رژیم فرعونی صهیونیستی نابود خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی، رسوایی غرب در ادعای آزادی بیان است
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است