Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار صالح آباد در دیداری که صبح امروز با مردم این شهر داشت از ایجاد سفره خانه سنتی در حمام اوچ تپه این شهر در راستای طرح های گردشگری شهر صالح آباد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش بهارانه، شهردار صالح آباد صبح امروز با شهروندان صالح آبادی دیدار کرده و به سوالات آنها پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعله گری مدت دو ماه است که به طور رسمی به عنوان شهردار صالح آباد انتخاب شده است. وی در اولین دیدار عمومی خود در مسجد این شهر حاضر شده و به ارائه گزارش عملکرد دو ماهه خود پرداخته و از مهمترین برنامه های خود سخن گفت.

فعله گری در این دیدار با اشاره به صمیمیت مردم شهر این موضوع را موجب روحیه مضاعف در پیگیری امور شهری دانست.

شهردار صالح آباد کارآفرینی و کمک به اشتغال شهروندان را یکی از موضوعات مورد توجه شهرداری صالح آباد دانست و گفت: طرح پیاده رو سازی به زودی اجرا خواهد شد که در آن از نیروهای بومی استفاده خواهد شد و همین موضوع باعث اشتغال حداقل 10 نفر از شهروندان خواهد شد.

وی همچنین به استفاده از ظرفیت ماشین های سنگین اشاره کرد و گفت: در طرح های ارائه شده در شورای شهر استفاده از این ظرفیت ها گنجانده شده است.

فعله گری ایام دهه فجر را زمان کلنگ زنی و شروع عملیات فاضلاب شهری اعلام کرد و گفت: در این باره شهرداری تخفیف های قابل ملاحظه ای را برای همیاری شهروندان در نظر گرفته است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص کمرنگ بودن فضاهای توریستی شهر، ایجاد سفره خانه سنتی در حمام اوچ‌تپه را یکی از طرح های گردشگری در این شهر عنوان کرد و گفت: تصمیم بر این است که آبگرمکن‌های گازی در این حمام تعبیه شود و در طرح بلندمدت ساخت سونا و جکوزی در حمام فعلی را در دستور کار قرار داده ایم همچنین طرح هایی برای دستکند باستانی داریم که مستلزم  جذب سرمایه‌گذار می‌باشد.

فعله گری نزدیکی صالح آباد به مرکز استان را فرصتی برای جذب مشاغل و امکانات دانست و گفت: تنها شرط محقق شدن این امر پایبندی مسئولان و  پیگیری شهروندان است.

وی در انتها از همه شهروندانی که با سرمایه گذاران ارتباط دارند درخواست کرد که با مراجعه به دفتر شهردار در کلیه بخش های فرهنگی ، تفریحی، باستانی ، فضا سازی و مجتمع فرهنگی یاریگر شهرداری باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۱۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حمام رایگان در خیابان برای مقابله با گرما

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • (ویدئو) حمام رایگان در خیابان برای مقابله با گرما
  • ببینید | لحظه تلخ ورود آب به منازل شهروندان شمس آباد دزفول