Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کمپاني اپل پس از مدت ها انتظار بالاخره پيش فروش اسپيکر هوشمند هوم پاد را شروع کرده و قرار است از بيستم بهمن ماه آن را به بازار عرضه کند.
در بازار يابي اپل تبليغات نقش عمده اي دارد و اين کمپاني به همين منظور چهار ويدئوي تبليغاتي را با نام هاي Beat Equalizer، Distortion و Bass براي هوم پاد منتشر کرده است که در پس زمينه آنها موزيک هاي DNA «کندريک لامار»، All Night «بيگ بوي»، Holy Water «همبري» و Ain`t I «ليزو» به گوش مي رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين ويدئوي هاي تبليغاتي مشخصات سخت افزاري هوم پاد نمايش داده نمي شود اما طراحي شبکه اي که بيشتر قسمت هاي آن را پوشانده و پنل کنترلي LCD روي دستگاه به تصوير کشيده شده اند. در ادامه نيز نمايش عبارت Order Now آغاز پيش فروش اين گجت را به بيننده يادآوري مي کند.
تيم کوک پيش از اين تاکيد کرده هوم پاد از 7 توييتر برخودار است که در کنار قابليت شناسايي فضاي محيط به توليد صدايي فراگير منجر خواهند شد.
کمپاني سازنده براي اسپيکر هوشمند خود قيمت بالاي 349 دلاري را در نظر گرفته که با سياست قيمت گذاري اين کمپاني منافاتي ندارد اما طبيعتا انتظارات خريداران را بالا مي برد.
در بازار اسپيکرهاي هوشمند تا پيش از اين دو بازيگر اصلي آمازون و گوگل هنرنمايي مي کردند و حالا بايد ديد که کمپاني کوپرتينويي در اين ميدان چه حرف هايي براي گفتن دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۱۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ویدئوی عجیبی که ۳.۵ میلیون نفر را سرکار گذاشت!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چندثانیه

tags # هالیوود سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد
  • ویدئوی جدید «القسام» از اسرای اسرائیلی
  • ۲ نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند | ویدئوی جست و جوی امداگران برای یافتن اجساد
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • (ویدئو) ویدئوی عجیبی که ۳.۵ میلیون نفر را سرکار گذاشت!