Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه از شب گذشته تاکنون حادثه امداد و نجاتی در گلستان نداشته ایم از آماده باش کامل نیروهای امدادی تا عصر سه شنبه در استان خبر داد.

حسین احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از شامگاه شنبه ارتفاعات گلستان خوش ییلاق محور آزادشهر به شاهرود، اُلنگ محور رامیان به شاهرود، توسکستان محور گرگان به شاهرود از مسیر چهارباغ و شاهکوه و همچنین ارتفاعات درازنو برفی است اما خوشبختانه حادثه امداد و نجاتی در این محورها نداشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بارش برف در این محورها شدید نیست، افزود: تاکنون همه تیم های جمعیت هلال احمر و تیم های امدادی و سایر دستگاه ها عملیات های خود را انجام داده اند و تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با یادآوری اینکه در حال حاضر بیشتر استان های شمال غرب (البرز و قم) و تهران درگیر برف هستند، تاکید کرد: به مردم عزیز توصیه می کنیم حتی الامکان از مسافرت های غیر ضرور اجتناب کنند و اگر مجبور به طی مسیری هستند حتما وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی با یادآوری اینکه برودت هوا و تغییرات جوی در شب بیشتر می شود و اگر مجبور به سفر هستیم ترجیحا در روز رانندگی کنیم، متذکر شد: به مردم عزیز توصیه می کنیم حتما در مسیر سفر موبایل های خود را شارژ کرده و در صورت بروز حادثه با پایگاه های امداد جاده ای با شماره ۱۱۲ و یا پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

کمبود تجهیزات نداریم

احمدی با بیان اینکه در گلستان سیستم نقطه زنی خوبی داریم و می توانیم تشخیص دهیم حادثه دقیقا در چه نقطه ای رخ داده و گرفتار شده است، ادامه داد: خوشبختانه امکانات و تجهیزات خوبی در استان مهیاست و مشکل کمبود تجهیزات نداریم و تیم های تخصصی و ماشین های کمک دار برای امدادرسانی در نقاط صعب العبور هم فراهم است.

وی با یادآوری اینکه نیروهای امدادی از عصر جمعه در گلستان در آماده باش هستند، تصریح کرد: آماده باش نیروها تا عصر سه شنبه در گلستان ادامه دارد و در شرایط تداوم وضعیت جوی فعلی، آماده باش تمدید می شود.

احمدی تاکید کرد: پایگاه های امداد و نجات و پلیس راه در تمام مدت شبانه روز خدمات ارائه می کنند و از مردم عزیز تقاضا داریم در مسیر به این پایگاه ها مراجعه کرده و از شرایط مسیر اطلاع کسب کنند.

وی یادآور شد: خدمات پایگاه های امداد و نجات در قالب اهداف بلند جمهوری اسلامی و اهداف بشردوستانه است و هیچ منفعتی غیر از رضایتمندی مردم در آن نیست.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۱۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه صبح امروز به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام شد و سه واحد آمبولانس امدادی اورژانس و ۲ اکیپ امدادی هلال احمر به محل اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، عباس عابدی با اشاره به اینکه واحد‌های امدادی در کوتاه‌ترین زمان در محل حاضر شدند، افزود: در این سانحه هشت مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و ۲ زن ۲۰ و ۶۳ سال مصدوم شدند.

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین (ع) گلپایگان و حضرت محمد (ص) میمه منتقل شدند.

عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله نیز پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • آب‌گرفتگی در ۴ شهرستان استان اصفهان/ آماده‌باش تمام تیم‌های امدادی تا پایان هشدار هواشناسی
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • آماده‌باش مدیریت بحران اصفهان در پی صدور هشدار هواشناسی
  • آماده باش تیم‌های امدادی اصفهان تا روز چهارشنبه
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان