Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@13:44:11 GMT

853 کیلومتر از جاده های لرستان برف روبی شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۶۱۵۷۸

853 کیلومتر از جاده های لرستان برف روبی شد

به گزارش ایرنا عباس شرفی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمامی راه‌محورهای اصلی و شریانی لرستان باز بوده و راهداران در آماده‌باش کامل قرار دارند اظهار کرد: در حال حاضر علیرغم تداوم بارش برف، تردد در همه جاده های اصلی و شریانی استان لرستان برقرار و هیچگونه انسداد محوری مشاهده نشده است.
وی افزود: همزمان با بارش نزولات جوی به‌ویژه برف در برخی نقاط استان لرستان که از عصر دیروز آغاز شده است یکصد و 47 نیروی راهدار در سطح جاده‌ها، گردنه‌ها و نقاط برفگیر استان مستقر و با استفاده از 92دستگاه ماشین‌آلات کار برفروبی و بازگشایی جاده ها را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرفی گفت: به‌طور میانگین ارتفاع برف در محورهای خرم‌آباد-سپیددشت، ازنا-شازند، ازنا-الیگودرز و خرم آباد-بروجرد هفت تا 10 سانتی متر، آزادراه خرم آباد- پل زال پنج تا هفت سانتی متر و در محورهای بروجرد- اراک، نورآباد- هرسین-نهاوند، خرم آباد- الشتر- نورآباد و بروجرد – اشترینان- ملایر به 15تا20سانتی متر رسیده است.
به گفته وی با توجه به تداوم بارش برف، برخی جاده های روستایی هنوز برفروبی نشده و تلاش اکیپ‌ها برای برقراری تردد روان در این محورها ادامه دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان به هموطنان توصیه کرد: ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری، تجهیزات ایمنی نظیر زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.
/6060/٣٢١٠
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشد ۱۲درصدی بارش در لرستان/ ۷۴۶میلی‌متر در «شول‌آباد» ثبت شد
  • وضعت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۶ استان
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • بارش باران در تمام محورهای لرستان
  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش