Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، به عنوان یكی از بزرگترین مؤسسات قرآنی كشور در عرصه تربیت حافظان قرآن كریم، در تابستان سال 97 و برای چهارمین سال متوالی طرح ملی «رحله» را برگزار خواهد شد.
این طرح مانند سال‌های گذشته در نقاط مختلف كشور و با میزبانی استان‌ها، شهرها، روستاها، مؤسسات و مراكز قرآنی با محوریت مؤسسه بیت‌الاحزان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این راستا ثبت نام میزبانان و برگزارکنندگان طرح ملی «رحله 4» برای تابستان سال آینده آغاز شد و علاقه‌مندانی كه حاضر به همكاری در این طرح هستند می‌توانند به شماره‌های 02536501456 و 09102801808تماس حاصل كنند.
مهلت ثبت‌نام برای میزبانی این طرح تا 23 بهمن‌ماه جاری اعلام شده است و نشست توجیهی میزبانان و برگزاركنندگان طرح مذكور نیز در روزهای 26 و 27 بهمن‌ماه در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.
علاوه بر این‌ها در نخستین جلسه ستاد طرح ملی «رحله 4» اعضای این ستاد معرفی و جزئیات چگونگی برگزاری این طرح در تابستان 1397 مشخص شد.
در این نشست، حجت‌الاسلام هادی سیاری، دبیر ستاد؛ حجت‌الاسلام علی اکبر شاهسونی با همکاری حجت‌الاسلام حسین امینی و محسن قیصری، مسئول کمیته آموزش؛ حجت‌الاسلام حمید یاراحمدی با همکاری حجت‌الاسلام یونس سعادتی، مسئول کمیته فرهنگی؛ حجت‌الاسلام حمیدرضا لیموئی با همکاری حجت‌الاسلام احمد جودکی، مسئول کمیته مالی ؛ حجت‌الاسلام غلامحسین شهسواری‌پور، مسئول کمیته بازرسی؛ مهدی شهسوار با همکاری سید محمد سجادی، مسئول کمیته روابط عمومی و تبلیغات ستاد طرح معرفی شدند.
یادآور می‌شود، طرح ملی «رحله 4» از 15 تیرماه سال 97 تا 5 شهریورماه سال آینده برگزار خواهد شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار؟ گفت: ۴۵۰ هزار نیکوکار حقیقی، ۴۴۰ مرکز و ۴۰۰ موسسه خیریه و جهادی با کمیته امداد فارس همکاری می‌کنند که از ۵۰۰ نفر آن‌ها تجلیل شد.
موصلی با بیان این که خیران در فارس پارسال ۹۰۰ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد کمک کرده اند، افزود: تلاش می‌کنیم امسال میزان همراهی خیران به ۵ هزار میلیارد تومان افزایش باید.
وی ادامه داد خیران در زمینه‌های مختلف کمک هزینه ازدواج، هزینه درمان، ساخت منزل مسکونی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و حمایت از کودکان بی سرپرست با کمیته امداد همکاری می‌کنند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: ۳۰ درصد از کمک‌های این نهاد به مردم، توسط خیران تامین می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • «کمیته تماس منطقه‌ای» درباره افغانستان؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • ابتکار «کمیته تماس منطقه‌ای درباره افغانستان»؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت