Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@20:22:28 GMT

کارت زرد فرماندار دهاقان به مسئولان شهرستان

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۶۱۷۲۱

کارت زرد فرماندار دهاقان به مسئولان شهرستان

دهاقان – فرماندار شهرستان دهاقان گفت:جلسه شورای اداری یک جلسه سیاست گذاری و برنامه ریزی است و باید مسئولان ادارات حضور داشته باشند و نمی توانند شخص جایگزینی را در جلسه شرکت دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، علی اصغر قاسمیان در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: در سال جاری ۱۰ جلسه شورای اداری تشکیل شده، اما مسئولان این شهرستان حضور مستمری در این جلسات ندارند در صورتی که این جلسات می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات شهرستان باشد؛ برخی از مسئولان ادارات به همین خاطر کارت زرد در یافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسئولان نمی توانند شخص جایگزینی را در جلسه شرکت دهند، تصریح کرد: از جلسات آینده عذر و بهانه ای از مسئولان برای حضور نداشتن در جلسه شورای اداری قبول نخواهد بود و نمایندگان آنها محترمانه از جلسه اخراج می شوند.

فرماندار شهرستان دهاقان، در ادامه باتوجه به تشکیل ستاد برنامه ریزی دهه فجر، عنوان کرد: همه مسئولان باید در زمینه اجرای بهتر برنامه‌ها مشارکت داشته باشند.

قاسمیان گفت: نظامی که میراث‌دار آن هستیم؛ مشروعیت آن به واسطه اسلام و قرآن است و ثبات حاکمیت ما نیز براساس رضایتمندی مردم مشخص می شود، پس وظیفه داریم همواره برای افزایش رضایتمندی مردم گام برداریم و این را نیز در نظر داشته باشیم که دشمنان داخلی و خارجی نیز هر روز سناریویی طراحی می کنند تا بتوانند حمایت مردم را از نظام بگیرند، پس در چنین شرایطی باید هوشیار بود و تلاش مضاعف و بهتر کرد.

وی افزود: دشمنان ما مسائل مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی ومعیشتی مردم را مورد آزمایش و ارزیابی قرار می دهند تا بتوانند با نفوذ در این مشکلات رخنه کرده و مردم را از نظام ناامید کنند و مسائل را امنیتی جلوه دهند.

فرماندار شهرستان دهاقان از مسئولان درخواست کرد: با ارایه راهکارهایی بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم؛ چرا که این مسئولیت هایی که در اختیار مسئولان بوده، از آن مردم است.

قاسمیان با اشاره به عدم رضایت بعضی از سرمایه گذاران از ادارات شهرستان خاطرنشان کرد: باید زمینه حضور بیشتر سرمایه گذاران در شهر فراهم شود تا بتوانیم اهداف پیشرو را جلو ببریم و تشویق سرمایه گذاران نیز در اولویت برنامه‌های مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید بستر ورود سرمایه گذاران را فراهم کنند، افزود: دولت و مجلس همه اهتمام خود را در زمینه حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران به کار گرفته است و تسهیلاتی را برای ایجاد اشتغال در نظر دارد.

فرماندار شهرستان دهاقان با ابراز گلایه از برخی بانک ها که رفتار خوبی با ورشکتگان اقتصادی ندارند، اظهار کرد: راهکارهای برون رفت از این مشکلات فراهم شود چرا که جای ورشکست اقتصادی در زندان نیست و باید بانگاه مثبت و درست بتوانیم آنها را هدایت کنیم که ایجاد اشتغال نیز فراهم شود.

وی دهه مبارک فجر را فرصت مناسب برای ارایه برنامه ها توسط مسئولان دانست و گفت: برنامه ریزی های این دهه توسط ستاد ۱۸ گانه تشریح شده که بزودی اعلام می شود.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم

ایسنا/گیلان شبکه باران با برنامه تلویزیونی «پاسخ» پاسخگویی شفاف مسئولین به مطالبات مردم را به طور زنده منعکس می‌کند.

در راستای اجرای  جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسئولان به پیشگاه مردم شریف و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی در دوره تحول، صدا و سیمای گیلان در صدد تهیه برنامه‌ای با عنوان «پاسخ» بر آمد که با محوریت مطالبه گری، شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند.

ماهیت اصلی این برنامه طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان است؛ همچنین شفاف‌سازی، ترویج و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی استان با حضور مسئولان ارشد استان، مدیران کل، رؤسای سازمان‌ها و نهادهای مختلف استان از دیگر اهداف این برنامه است.

برنامه «پاسخ» با بخش گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه، کارشناسان و نخبگان استان ساعت ۲۱:۳۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به مدت ۶۰ دقیقه به صورت پخش زنده از سیمای گیلان به روی آنتن می‌رود.

نخستین قسمت این برنامه شامگاه گذشته، ۵ اردیبهشت‌ماه با حضور اسدالله عباسی، استاندار گیلان تهیه و پخش شد که با برقراری ارتباط تلفنی با محمدرضا رستمی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز سوالاتی مطرح شد.

ویژه‌برنامه پاسخ به تهیه‌کنندگی محمود رحمتی و اجرای مهدی لطفی از شبکه باران پخش می‌شود؛ بخش پیام‌های دریافتی مخاطبان نیز با اجرای شهریار سروری روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار