Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@16:37:24 GMT

رفع خاموشی‌های شهر تهران تا غروب

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۶۱۷۶۴

مدیرعامل توانیر گفت: در حال حاضر ۷۰۰ مورد قطعی در تهران شناسایی شده که به علت حجم تردد ممکن است رفع خاموشی‌ها زمانبر باشد، اما پیش بینی می‌شود که نهایتا تا غروب وضعیت این ۷۰۰ مورد نیز پایدار شود. ناطقان: آرش کردی با بیان این‌که از دیروز اکیپ‌های برق در حالت آماده باش قرار دارند، اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که در سریع‌ترین زمان ممکن قطعی‌های موجود را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که از ۱۳۰۰ خط موجود در تهران تنها ۲۱ خط دچار خاموشی شده است، عنوان کرد:‌ علت عمده این خاموشی‌ها شکستگی شاخه‌ها است.
به گفته مدیرعامل توانیر در شمال غرب، نیاوران و قدس شاهد بیشترین خاموشی‌ها بوده‌ایم، اما به طور کلی باید گفت که خاموشی‌ها کمتر از یک درصد کل بار در استان تهران است.
کردی با بیان این‌که تمام موارد خاموشی شناسایی شده است، گفت: نگرانی عمده‌ای برای این مساله وجود ندارد و با توجه به این‌که طبق پیش‌بینی‌ها در بعدازظهر شاهد کاهش بارندگی هستیم، امیدواریم هرچه سریع‌تر بتوانیم مشکلات پیش آمده را برطرف کنیم.
منبع: ایسنا برچسب ها: برق رفتگی ، تهران ، شرکت برق

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۱۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاموشی چراغ های کمربندی جنوب شیراز مشکل ساز شد

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، شهروندان از طریق سامانه ۱۲۱ یا اپلیکیشن برق من یا وب سایت برق من، می توانند درخواست رسیدگی به قطعی برق، خاموشی معابر و.... را به شرکت برق ارائه نمائید. شهروند خبرنگار ما مدعی است هیچ ارگانی مسئولیت خاموشی کمربندی جنوب شیراز را برعهده نگرفته است و با ارسال فیلمی خاموش بودن چراغهای کمربندی جنوب شیراز را به تصویر کشید.  

متن شهروند خبرنگارما:

باسلام
بیش از یک سال هست که چراغ های کمربندی جنوب شیراز خاموش هست که نه اداره راه و شهرسازی و نه شهرداری هیچ کدام مسئولیتی در قبال آن قبول نمی کنند لازم به ذکر است که این جاده بکی از پرخطرترین و پرتصادف ترین جاده های کشور هست و جان تعداد زیادی را به خطر می‌اندازد. اگر جهت حل و پیگیری این موضوع گزارشی تهیه بفرمایین ممنون میشم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضربه به تولید با تصمیم‌گیری برای خاموشی چاه موتورهای کشاورزی
  • ماه صورتی در آسمان امشب را ببینید
  • رنگ ماه چهارشنبه شب صورتی خواهد شد
  • امشب رنگ ماه عوض می شود!
  • امشب پنجم اردیبهشت، ماه صورتی می‌شود
  • امشب ماه صورتی می‌شود
  • امشب ماه کامل صورتی را رصد کنید
  • اطلاعیه خاموشی برق در چرام
  • خاموشی یکساله چراغ های کمربندی جنوب شیراز
  • خاموشی چراغ های کمربندی جنوب شیراز مشکل ساز شد