Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام رضاییان همچنین اذعان کرد که هیچ اولتیماتومی به مهدی تارتار نداده است.

طرفداری- بهرام رضاییان، مدیر عامل پارس جنوبی در مورد شکست ۴ بر صفر مقابل استقلال گفت:

هر دو تیم در این بازی به دنبال برد بودند مساوی هم ما را به رده دوم جدول نمی‌رساند اما شروع مسابقه همراه با اتفاقاتی بود که همه چیز را تحت ‌الشعاع آن قرار داد از اخراج بازیکن ما گرفته تا حواشی که پیش آمد این مسائل تمرکز تیمی ما را به هم زد به هر حال من به استقلال تبریک می‌گویم ان‌شاءالله بتوانیم در آینده بهتر نتیجه بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، مدیرعامل پارس جنوبی در مورد اینکه ارزیابی‌اش در مورد عملکرد داور بازی با استقلال گفت:

من نمی‌گویم چون رضا کرمانشاهی داور ما بود شکست خوردیم و یا اگر مثلاً علیرضا فغانی داور بود پیروز می‌شدیم اما عملکرد کرمانشاهی از هر نظر مورد سؤال است حتی پنالتی که برای ما گرفت درست نبود این را همه کارشناسان داوری می‌گویند او پس از اینکه بازیکن ما را اخراج کرد سوت‌های مصلحتی می‌زد در واقع بعد از اشتباهش دیگر به عدالت قضاوت نکرد. حتی پنالتی ما هم درست نبود. این مسابقه می‌توانست بازی خیلی خوبی باشد هواداران ما ۱۸۰۰ کیلومتر مسافت را طی کرده بودند تا به ورزشگاه آزادی بیایند اما ضعف عملکرد داور همه چیز را تحت تأثیر قرار داد.

وی در مورد اینکه پارس جنوبی در نیم‌فصل دوم هیچ بردی به دست نیاورد، اظهار داشت:

بله در نیم‌فصل دوم امتیازهای زیادی از دست داده‌ایم اما مساوی در زمین پیکان و نفت آبادان نتیجه بدی نیست. البته از مساوی با استقلال خوزستان راضی نیستم نباید سه امیتاز آن بازی را از دست می‌دادیم با این حال ما همچنان امیدواریم زیرا سه بازی با حریفان مستقیم خود در بالای جدول داریم. ما با  فولاد، ذوب‌آهن و سایپا بازی داریم که این بازی‌ها در زمین خودمان است و امیدوارم در این مسابقات امتیاز لازم را بگیریم تا دوباره به کورس مدعیان بازگردیم. راهی جز برد مقابل این حریفان نداریم تا بتوانیم به کسب سهمیه آسیایی امیدوار باشیم.  

رضاییان در مورد اینکه شکست مقابل استقلال باعث جریمه مالی بازیکنان خواهد شد یا نه، گفت:

بازیکنان جریمه نمی‌شوند زیرا عملکرد داور به گونه‌ای بود که نمی‌توانیم این بازی را آنالیز فنی کنیم اشتباهات داور بازی محرز بود. 

وی در مورد اینکه آیا مشکلات مالی باعث افت تیم پارس جنوبی شده است، اظهار داشت:

نه، اینگونه نیست همه باشگاه‌های لیگ برتر مشکل مالی دارند وضعیت مالی و پرداختی ما هم به بازیکنان مثل ذوب‌آهن است ما هم ۳۰ درصد به بازیکنان پول داده‌ایم البته تمام پاداش‌ها را پرداخت کرده‌ایم. گسترش فولاد حدود ۲۵ درصد پرداختی به بازیکنانش داشته است ما با تیم‌های دیگر هم در ارتباط هستیم. وضعیت ما نسبت به برخی از تیم‌های دیگر از نظر مالی بهتر است شما وضعیت سپیدرود، نفت تهران، استقلال خوزستان و مشکی‌پوشان را ببینید بنابراین اینگونه نیست بگوییم چون مشکل مالی داشتیم در نتیجه‌گیری افت کرده‌ایم. شاید شناخت رقبا از تیم و شاید خیلی از عوامل دیگر باعث شده که چنین نتایجی بگیریم. 

مدیرعامل پارس جنوبی در مورد اینکه به تارتار اولتیماتومی داده شده یا نه، گفت:

خیر، اولتیماتومی داده نشده است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۱۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی از ساعت 19 فردا پنج‌شنبه یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر را مقابل صنعت نفت آبادان برگزار می‌کند که در صورت کسب پیروزی در این بازی شانس صعود موقت به صدر جدول را دارد و کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم برای این بازی مهم، علی‌اصغر مومنی را به‌عنوان داور وسط انتخاب کرده است.

این داور 36 ساله که طی هفت فصل اخیر قضاوت در لیگ برتر را برعهده داشته، دو سال قبل در بازی رفت لیگ برتر داور وسط در بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی بود که سرخ پوشان در آن مسابقه به برتری یک بر صفر رسیدند و حالا دوباره برای این بازی، در یک مقطع حساس دیگر انتخاب شده است.

مومنی که جزو داوران پرکار در فصل جاری لیگ برتر بوده، در دور برگشت قضاوت مسابقاتی مثل شمس‌آذر قزوین و آلومینیوم اراک و همچنین استقلال خوزستان و پیکان را برعهده داشته که اکنون باید در بازی صنعت نفت و پرسپولیس در ورزشگاه تختی آبادان قضاوت کند.

پرسپولیس در بازی فردا شب به دنبال کسب پیروزی و رسیدن به صدر جدول است و در سمت مقابل هم صنعت نفت آبادان نمی‌خواهند در این بازی شکست بخورد و به سقوط نزدیک شود.

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • عملکرد عالی آندری لونین مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا
  • سیتی و رئال؛ قرار آخر در اتحاد
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • اسبقی: از حالا به السد فکر می‌کنم
  • شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
  • شرایط اخذ رتبه بندی شرکت