Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@07:26:14 GMT

ستاره‌ها با تنديس‌ جوايزشان چه مي‌کنند؟

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۶۱۸۱۱

ستاره‌ها با تنديس‌ جوايزشان چه مي‌کنند؟

خبرگزاري آريا - برترين ها - ترجمه از پرديس بختياري: دريافت جايزه از مراسم اسکار يا گلدن گلوب، آرزوي هر ستاره اي است. شوقي که ستاره ها از دريافت اين تنديس دارند، وصف نشدني است. اما آيا همان قدر که دريافت اين جايزه برايشان اهميت دارد، خود تنديس هم مهم مي باشد؟ شايد براي شما هم جالب باشد که بدانيد ستاره ها با تنديس هايشان چه مي کنند يا آنها را در کجاي خانه شان نگه مي دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مطلب پاسخ هاي عجيب و غريب ستاره هاي مشهور را در اين مورد برايتان آورده ايم، با ما همراه باشيد.
ادل

در سال 2017، ادل به خاطر آلبوم «25» خود، جايزه گرمي را از آن خود کرد. اما اين مردم و هوادارانش بودند که فکر مي کردند اين جايزه حق اوست، در حالي که خود او تصور ديگري داشت. او اين جايزه را حق خود نمي دانست به طوري که گفت: «من نمي توانم اين تنديس را قبول کنم، اگر چه از شما سپاسگزارم که من را لايق آن دانسته ايد. در واقع هنرمند زندگي من، بيانسه است.» ادل پس از اين حرف، جايزه خود را از وسط به دو نيم کرد تا شادي خود را با بيانسه قسمت کند. اگر چه بعدها در پشت صحنه آن ديديم که شکسته شدن آن تنديس تنها يک تصادف بود و ادل پس از اجراي برنامه، آن را با يک تنديس سالم عوض کرد.
کيت وينسلت

خيلي از ستاره ها تنها به گرفتن جايزه اسکار فکر مي کنند، پس از آن ديگر برايشان مهم نيست که آن را کجاي خانه شان بگذارند. به عنوان مثال کيت وينسلت يکي از ستاره هايي است که تنديس اسکار خود را در سرويس بهداشتي اش نگه مي دارد. البته او نيز براي اين کار دليلي دارد. به اعتقاد او، بهترين مکان براي اين تنديس سرويس بهداشتي است، از اين رو که ميهمانان مي توانند با خيال راحت آن را از نزديک ببينند و بدون خجالت از صاحب آن، لمس اش کنند. البته او اميدوار است که آنها اين کار را با دست هاي تمييزشان انجام دهند.
راسل کرو

راسل کرو در سال 2001، براي ايفاي نقش در فيلم «گلادياتور» برنده جايزه اسکار شد. اما آيا مي دانيد که او تنديس خود را در کجا نگه مي دارد؟ شايد برايتان جالب باشد که بدانيد راسل جايزه اسکار خود را در مرغداني اش در استراليا نگه مي دارد. طبق مصاحبه اي که از او شده بود، خودش اعتراف کرد: «من تنديسم را در مرغداني گذاشته ام زيرا اعتقاد دارد که با اين شيوه تخم مرغ هايم بزرگ تر از قبل خواهد شد.»
اما تامپسون

اما تامپسون هم از جمله بازيگراني ست که دستشويي را به عنوان مکاني براي نگهداري تنديس اسکارش ترجيح مي دهد. اين ستاره بريتانيايي تا به حال 2 تنديس اسکار، يکي در سال 1993 به خاطر بازي در فيلم «هواردز اند» و ديگري را در سال 1996 براي «عقل و احساس» برده است. زماني که دليل قرار دادن تنديس را در سرويس بهداشتي از او پرسيدند، در جواب گفت: «تنها در اين مکان است که تنديس ام به چشم مي آيد.»
ديدي

شان جان کامز يا همان ديدي براي تنديس هاي خود اتاق مخصوصي دارد. او آنها را در قفسه اي در اتاقي به نام «اتاق شنبه» نگه مي دارد. زماني که دليل اين کار را از او پرسيديم، در جواب گفت: «در اين اتاق احساس آرامش مي کنم. من آنقدر اين اتاق را دوست دارم که ترجيح ميدم شنبه هاي خود را در آن بگذرانم.» در واقع اين اتاق به او حس اعتماد به نفس مي دهد.
ريچارد درايفس

ريچارد درايفس جايزه اسکار بهترين بازيگر نقش اول مرد را براي بازي در فيلم «دختر خداحافظي» در سال 1977 از آن خود کرد. اين جايزه آنقدر براي او ارزشمند است که هميشه در اين توهم است که شايد او را از دست بدهد. به همين دليل تصميم گرفته او را به هر کجا که مي رود، با خود ببرد. از نظر او امن ترين جا کيفي است که او هميشه با خود حمل مي کند. او حتي اخيرا اعتراف کرده که تنديس اش را در يخچال نگه مي دارد. ريچارد مي گويد: «من دوست ندارم که با تنديسم به ديگران پز بدهم اما دوست دارم که همه آن را ببينند.»
جودي فاستر

جودي فاستر هم مانند بسياري از ستاره ها، سرويس بهداشتي را به ديگر مکان هاي خانه، براي نگهداري جايزه اسکار خود، ترجيح مي دهد. او در سال 1989 و 1992 برنده جايزه اسکار شد. او اعتقاد دارد که اين تنديس در کنار شير آب بيشتر خودش را نشان مي دهد. البته او اخيرا نظرش را عوض کرده و فکر مي کند که بايد آنها را به جاي امن ديگري منتقل کند.
کانيه وست

کانيه وست يکي از هنرمنداني است که بيشترين جايزه گرمي را دريافت کرده است. در واقع او تا به حال موفق به دريافت 21 جايزه گرمي شده اما او اينهمه تنديس را در کجا نگه مي دارد؟ شايد برايتان عجيب باشد اما او آنها را در اتاق رختشويي اش قرار داده است. در مصاحبه اي که در سال 2014 با همسرش، کيم کارداشيان، شد، او اعتراف کرد: «شما در هر کجاي خانه ما که راه بروي، تنديس هاي گرمي کانيه را خواهيد ديد که بيشترين شان در اتاق رختشويي و کمد جوراب هاي او است.» به اعتقاد کيم، کانيه اصلا به نگهداري تنديس هايش اهميتي نمي دهد.
بن افلک و مت ديمون

از دو تا از مشهورترين ستاره هاي هاليوود پرسيديم که تنديس اسکارشان را در کجاي خانه نگه مي دارند. بن افلک در جواب گفت که او را به مادرش تقديم کرد اما بعدها آن را پس گرفت و به دفتر مشترک کارش با مت ديمون برد. مت ديمون نيز اعتراف کرد که تنديس اش را در سال 2007، پس از اين که سيل آپارتمان او را ويران کرد، گم کرده است.
مريل استريپ

مريل استريپ با 20 نامزدي اسکار و 28 نامزدي جايزه گلدن گلوب، از نظر تعداد نامزدي اين جايزه‌ها در ميان تمام بازيگران داراي رکورد است. او آنقدر تنديس اسکار و گلدن گلوب به خانه اش برده که تعداد آنها از دستش در رفته است. حتي يک بار که الن دي جنرس از او در مورد تعداد تنديس هايش پرسيد، او گفت که نمي داند. با اين اوصاف نمي توان انتظار داشت که مريل براي محل نگهداري تنديس هايش اهميت زيادي قائل باشد.
ريس ويترسپون

ريس ويترسپون در سال 2006 با بازي در نقش جون کارتر در فيلم «سر به راه باش» توجهات را به خود جلب کرد تا در نهايت موفق به کسب جوايز معتبري چون جايزه اسکار، گلدن گلوب و بهترين بازيگر نقش اول زن شد. او يک بار در مصاحبه اي با خنده و شوخي گفت که مي خواهد تنديس اش را از در خانه آويزان کند يا حتي آن را مانند گردنبند از گردنش بياويزد، اما خب خودش هم مي دانست که اين ايده ها کاربردي نيست. به جاي آن تصميم گرفت که آنها را در اتاق پذيرايي اش نگه دارد.
آنجلينا جولي

آنجلينا جولي در سال 2000، موفق به دريافت جايزه از بازي در فيلم «دختر از هم گسيخته» شد اما او تنديس خود را تقديم مادرش، مارچلين برتراند، کرد. متاسفانه پس از فوت مادرش در سال 2007، تنديس نيز گم شد و براي آنجلينا هم جاي سوال است که چه بلايي سر آن آمد. او مي گويد: «من مطمئنم که مادرم آن را گم نکرد، اما هيچکس در حال حاضر نمي داند که آن تنديس کجاست!»
نيکول کيدمن

نيکول کيدمن براي بازي در فيلم «ساعت ها» موفق به دريافت جايزه اسکار شد که او هم مانند برخي ديگر از بازيگران، آن تنديس را به مادرش هديه داد. براي اين ستاره، تنديس اسکار نمادي از دوران سخت زندگي اش بود، به همين دليل دوست نداشت که آن را در مقابل چشمانش قرار دهد. او تنديس هايي را که در سال 2017 براي بازي در سريال «دروغ‌هاي کوچک بزرگ» دريافت کرد را نيز به دخترانش هديه کرد.
جي زي

در سال 2014، زماني که جي زي جايزه گرمي خود را دريافت کرد، رو به جمعيت گفت: «من مي خواهم به پسرم، بلو آيوي، بگويم که پسرم! بابا برايت به جام طلا آورده است.»

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۱۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده حساس‌ترین قطب یک جامعه است

به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت جهانگیر الماسی، بازیگر پیشکسوت تلویزیون، سینما و تئاتر در گفتگو با ستاد خبری این رویداد ملی از تهدیدات غرب برای جامعه سنتی ایرانی هشدار داد و گفت:‌اگر شرایط به همین منوال پیش برود، وضعیت نسل آتی ما به خطر می‌افتد.

جهانگیر الماسی بازیگر پیشکسوت تلویزیون، سینما و تئاتر در گفتگو با ستاد خبری جایزه جوانی جمعیت گفت: من خودم مدتهاست که در مرحله تحقیق و شناسایی راه‌هایی هستم که نقاط حساس مربوط به حوزه جمعیت و خانواده را تحت پوشش دارد.

وی با اشاره به اینکه این روز‌ها خانواده‌ها به خاطر درگیر شدن با سیستم زندگی هوشمند و جامعه مدرن روز به روز از شرایط گذشته و سنتی خود دور می‌شود، گفت: در غرب حتی طراحی ماشین‌ها در گذشته طوری بود که افراد را از هم دور می‌کرد، هر عضو در یک ماشین یک مانیتور مخصوص داشت و یک موبایل به دست می‌گرفت، اما الان خودشان فهمیده‌اند که روششان اشتباه بوده و به تنزل خانواده دامن زده است حال روش‌هایشان را تغییر داده‌اند، اما ما الان در این گرداب افتاده‌ایم.

الماسی با ابراز نگرانی از وضعیت نسل آتی و کم شدن نسل جوان گفت: باید تلاش کنیم دو مرتبه به سمت خانواده و ازدیاد نسل حرکت کنیم. الان حتی هوش مصنوعی هم یکی از ابزار‌های فرهنگی شده و در مطالعات اخیر باشگاه رم ایرانی‌های سنتی مثل مردم یزد، شمالی‌ها و گیلکی یک بستر تحقیقات هستند چرا که ذهنشان به لحاظ سنتی آماده است تا تکنولوژی‌های جدید را بپذیرد. ما باید خودمان روی اذهانمان به لحاظ جمعیتی و توجه به جوانی جمعیت کار کنیم تا اینکه بقیه برای ما تصمیم گیری فرهنگی کنند.

این پیشکسوت بازیگری با اشاره به اینکه شهید طهرانی مقدم در همین بستر رشد کرد و تحصیلاتش را با آن جهش فکری و دانشی که داشت، جلو برد و با وجود همین افراد کشور ما به سطح بالای تکنولوژی دفاعی و امنیتی موشکی رسیده، گفت: بستر ذهنی مردم ما آماده است کافی است که ما هم قدری همت کنیم تا آنها به سمت و سوی درست به لحاظ جامعه شناسی و تهدیداتی که در آینده ممکن است نسل ما را دچار مخاطره کند، برسیم.

وی اظهار داشت: آموزش‌های فرهنگی در سینما، تئاتر و تلویزیون از سوی اهالی هنر می‌تواند جامعه را به سمت و سوی پذیرش صحیح مفاهیم اجتماعی و فرهنگی، چون اهمیت جوانی جمعیت سوق دهد. امروز ما حساس‌ترین موقعیت را در سطح جهانی و جامعه شناسی داریم چرا که مخالفین ما دست روی کانون خانواده گذاشته‌اند.

وی با اشاره به سریال‌ها و فیلم‌های کره‌ای که همه جمع شدن اعضای خانواده و توجه به خانواده را نشان می‌دهد، گفت: به جای خیلی مسائل که جایش اصلا نیازی در فیلم سازی ما نیست و جذابیتی هم ندارد، بحث خانواده می‌تواند جایگزین شود، همین که عشق اعضای خانواده به هم را برسانیم، کارمان را درست انجام داده‌ایم.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی ازدواج و خانواده

دیگر خبرها

  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار
  • مقایسه قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری + ویدئو | هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟!
  • هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟! ؛ مقایسه تکان دهنده قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری | ویدئو
  • نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • جوكوويچ بهترین ورزشکار جهان شد
  • خانواده حساس‌ترین قطب یک جامعه است