Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@22:45:51 GMT

تشخیص نام موزیک و خواننده توسط تلگرام

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۶۱۹۷۶

تشخیص نام موزیک و خواننده توسط تلگرام

تنها کافیست بخشی از آهنگ مورد نظر را از طریق ضبط صدا برای این ربات ارسال کنید. پس از ارسال ویس دل‌خواه، خواهید دید که این ربات سریعا دست به کار شده و ابتدا خواننده و نام آهنگ و سپس آلبوم و حتی تاریخ عرضه آلبوم را برای شما نشان می‌دهد.

آی تی رسان: حتما برای شما هم پیش آمده که در مکان‌های تفریحی خاصی هستید و موزیکی در حال پخش است و شما از آن لذت می‌برید، اما نمی‌دانید که این موسیقی متعلق به چه خواننده‌ای بوده و یا چه اسمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در این مواقع نیاز به اپلیکیشن‌های تشخیص آهنگ مانند: Shazam یا پلیر MusiXmatch دارید تا بتوانید با استفاده از آن‌ها، موسیقی در حال پخش را شناسایی کنید، اما اگر تاکنون نام این نرم‌افزار‌ها را نشنیده‌اید یا حوصله نصب و استفاده از آن‌ها را ندارید، خوب است بدانید که با نرم‌افزار تلگرام هم می‌توانید آهنگی که در حال پخش است را به طور کامل شناسایی کرده و نام خواننده و موزیک با استفاده از تلگرام متوجه شوید.

ربات‌های تلگرام هر روز قوی‌تر از گذشته به کار خود ادامه می‌دهند. در این مقاله قصد داریم شما را با ربات تشخیص آهنگ Acknowbot آشنا کنیم. البته ربات دیگری به نام what music با کاربردی مشابه وجود دارد که به دلیل سرعت کمتر ترجیح می‌دهیم از Acknowbot استفاده کنیم. برای استفاده از این ربات در بخش جستجوی تلگرام خود عبارت acknobot@ را بنویسید یا این لینک را انتخاب کنید.

پس از لمس استارت، منوی زیر به شما نشان داده خواهد شد. خوشبختانه این ریات از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند و کافیست در منوی پیش‌رو آن را انتخاب کنید.

اکنون این ربات آماده است و تنها کافیست بخشی از آهنگ مورد نظر را از طریق ضبط صدا برای این ربات ارسال کنید. پس از ارسال ویس دل‌خواه، خواهید دید که این ربات سریعا دست به کار شده و ابتدا خواننده و نام آهنگ و سپس آلبوم و حتی تاریخ عرضه آلبوم را برای شما نشان می‌دهد.

این ربات علاوه بر سرعت بالا، توانایی تشخیص دادن موزیک‌های ایرانی را هم دارد و حتی لینک این آهنگ را در نرم‌افزار Spotify و یوتیوب در اختیارتان قرار می‌دهد. از دیگر گزینه‌های آن هم می‌توان به TOP ۱۰ acknowledgement اشاره کرد که لیستی از ۱۰ آهنگ برتری را که بیشتر توسط کاربران مختلف شناسایی شده‌اند، به نمایش می‌گذارد. همچنین گزینه hisotry تاریخچه‌ای از موزیک‌هایی که شناسایی کرده‌اید برای شما ارسال می‌کند که باعث می‌شود سریع‌تر به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

نظر شما درباره این ربات چیست؟ پیشنهادات خود را در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003G46

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربات‌های حلزونی برای عملیات نجات و حرکت روی سیارات

دریافت 53 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، گروهی از این ربات ها می توانند به طور مستقل یا بهم متصل حرکت کنند و فعالیت هایی انجام دهند که غیر ممکن به نظر می رسد.

طرح اولیه این نوآوری استفاده از ربات های کوچکی است که به تنهایی یا به طور گروهی از ابزارهای یک شکل حرکت می کنند. در حالت گروهی ربات ها با یکدیگر حرکت و حرکاتشان را تنظیم می کنند تا این فعالیت را انجام دهند.

می توان از ربات های مذکور برای نجات قربانیان بلایای طبیعی، انجام ماموریت های شناسایی در محیط های خطرناک یا حتی بررسی سطوح سیارات دیگر استفاده کرد.

دا ژائو و همکارانش در دانشگاه چین واقع در هنگ کنگ این ابزار را ابداع کرده اند.

کد خبر 6097249 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • ربات اپتیموس در کارخانه تسلا مشغول به کار شد
  • امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس | اجازه ساختن آهنگ داده می شود؟
  • (ویدئو) پوست الکترونیکی که دقت لمس آن درست مانند پوست انسان است!
  • ربات‌های حلزونی برای عملیات نجات و حرکت روی سیارات
  • ویدیوی جالب آقای خواننده در کنار عشق زندگی‌اش!
  • جدیدترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام + عکس
  • دانلود آهنگ مست عشق علیرضا قربانی + متن
  • پاسخ محسن چاوشی به انتقادات از جهان لاغر
  • اولین موزیک‌ ویدئوی رسمی با هوش مصنوعی ساخته شد
  • وب‌سایت‌هایی که برای هک اکانت تلگرام استفاده می‌شوند