Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی دقیقی گفت: انشالله در دهه فجر امسال فاز نخست طرح فولاد دقیقی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از یپک هشترود، مصطفی دقیقی متولد سال ۱۳۴۴ و ساکن تبریز می باشد. وی از سال ۱۳۷۱ در صنایع فولاد فعالیت دارد و تجارب فراوانی را نیز کسب کرده است.

 

 

وی هشترود را مقصد سرمایه گذاری اش انتخاب کرده و علتش این انتخابش را نگه داشتن سرمایه در داخل استان و کمک به اقتصاد منطقه هشترود می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقی در این زمینه می گوید: هشترود موقعیت مکانی مناسبی دارد و از راههای مواصلاتی خوبی هم بهره می برد و اعتقاد داشتم که باید سرمایه گذاری ام را خارج از مرکز استان انجام بدهم و بنابر این این شهرستان را انتخاب کردم.

 

 

وی اعتبار پیش بینی شده برای این طرح را بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال خواند و افزود: در فاز اول این کارخانه روزانه ۷۰۰ تن انواع میلگرد تولید خواهد شد و در فازهای نهائی بر تولید تیرآهن و ناودانی برنامه ریزی کرده ایم.

 

 

دقیقی در مورد تعداد نیروی انسانی مورد نیاز این طرح نیز اظهار کرد: در مرحله اول این طرح برای  ۱۵۰ نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم خواهیم داشت که تا تکمیل فازهای بعدی به ۵۰۰ نفر خواهد رسید. سعی خواهیم کرد در جذب این نیروها از نیروهای بومی منطقه استفاده کنیم.

 

 

دقیقی در مورد زمان بهره برداری از فاز اول این طرح نیز گفت: انشالله در دهه فجر امسال فاز نخست این طرح به بهره برداری خواهد رسید.

 

 

وی در مورد بازار هدف محصولات این کارخانه نیز گفت: در مرحله اول تامین نیازهای بازار داخل کشور هدف ماست اما با افزایش میزان تولید به فکر صادارت آن به کشورهای همسایه نیز هستیم.

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود رئیس جمهور به سریلانکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود و برای حضور در مراسم افتتاح ابرطرح چند منظوره سد و نیروگاه «اومااویا» وارد این کشور شد.

آقای رئیسی در این سفر یک روزه، ابتدا به همراه رئیس جمهور سریلانکا، ابرطرح چند منظوره ۲ سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا را به‌طور رسمی افتتاح می‌کند. سپس، مراسم استقبال رسمی از آقای رئیسی در کاخ ریاست جمهوری این کشور در شهر کلمبو، برگزار خواهد شد. دیدار دو جانبه، نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی، دیگر برنامه‌های این سفر است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • افتتاح نمایشگاه وقف
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • ویدیو/ رئیسی در سریلانکا؛ تبادلات فرهنگی بین دو کشور در اوج
  • ورود رئیس جمهور به سریلانکا
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد