Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، دیلی میرر در گزارشی مدعی شد پپ گواردیولا مهاجم بلژیکی چلسی را به عنوان هدف اصلی خریدهای تابستانی قرار داده و او پس از ناکامی در پنجره زمستانی به دنبال یک اقدام هیجان انگیز است. سیتی حاضر به پرداخت 400 هزار پوند هفتگی به الکسیس سانچز شده بود اما او هفته گذشته به منچستریونایتد پیوست.

اما گواردیولا اشاره ای بزرگ به این دارد که موضع رهبران لیگ برتر در حال تغییر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد فعلی هازارد تا دو سال و نیم دیگر اعتبار دارد و رد پیشنهاد تمدید قرارداد چلسی سران باشگاه منچسترسیتی را امیدوار کرده است. سیتی به دنبال شکست رکورد نقل و انتقالات لیگ جزیره نیست. مبلغ پینشنهادی برای انتقال مهاجم 27 ساله 150 میلیون پوند تخمین زده شده است.

به نظر می‌رسد توافق صدرنشین انگلیس به هازارد همانند قراردادی باشد که هفته اخیر با کوین دی بروین به ثبت رساندند. مغز متفکر منچسترسیتی با قرارداد پنج ساله و دستمزد هفتگی 300 هزار پوند حاضر به ادامه همکاری با این باشگاه شد.

رئال مادرید هم از مشتریان احتمالی هازارد است اما با وجود دستمزد سنگین رونالدو و گرت بیل بعید به نظر می‌رسد باشگاه مادریدی حاضر به امضای قرارداد هازارد باشد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!

سبک بازی لوس‌بلانکوس در جریان پیروزی مقابل منچسترسیتی در اتحاد بسیار مورد بحث قرار گرفته‌است.

طرفداری | کارلو آنچلوتی در دفاع کردن با حداکثر نفرات هیچ ایرادی نمی‌بیند.

تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از ساعاتی دیگر در ال‌کلاسیکوی برگشت لالیگا به مصاف هم می‌روند. جدالی که می‌تواند سرنوشت قهرمان لالیگا را تا حد بسیار زیادی مشخص کند. اگر رئال به پیروزی برسد، با توجه به فاصله 11 امتیازی دو تیم می‌توان جام لالیگا را به نام رئال مادرید زد و در صورتی که بارسا در خانه رقیب سنتی پیروز شود، آن‌وقت هفته‌های باقی مانده با حساسیت بیش‌تری دنبال خواهد شد.

به تازگی قسمت جالبی از نشست خبری کارلو آنچلوتی، پیرامون سبک بازی رئال مادرید در جریان پیروزی دراماتیک مقابل منچسترسیتی در دیدار برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منتشر شده‌است. از نظر آنچلوتی، دفاع حداکثری مقابل حریفی که سراپا حمله‌است، نه‌تنها ایرادی ندارد، بلکه رئال مادرید در صورت لزوم در مسابقات مهم بعدی باز هم این استراتژی را در زمین پیاده خواهد کرد.

ما دیدیم که شما مقابل منچسترسیتی از سیستم دفاعی ۵ نفره استفاده کردید. آیا ممکنه دوباره شاهد این سیستم باشیم؟

بله. زمانی که ۵ دقیقه به پایان بازی مانده و نیاز به دفاع از نتیجه دارید، می‌توانیم با ۵، ۶ یا حتی ۷ نفر دفاع کنیم. اگر امکانش باشد حتی با ۲ دروازه‌بان هم بازی می‌کنیم! (می‌خندد).

 

آنچلوتی: انتقادها پس از بازی با منچسترسیتی؟ هواداران رئال مادرید ناراحت نبودند 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس
  • برناردو سیلوا: پس از آن پنالتی و حذف مقابل رئال مادرید، خواب به چشمم نیامد
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!
  • نارضایتی وست‌هم از عملکرد کالوین فیلیپس؛ هافبک انگلیسی به منچسترسیتی باز می‌گردد
  • رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی
  • گواردیولا: فینال با منچستریونایتد؟ به کاونتری احترام بگذارید
  • حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!
  • خلاصه‌بازی منچسترسیتی و چلسی + فیلم
  • تاریخ‌سازی منچسترسیتی با ثبت رکورد شکست‌ناپذیری