Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@15:23:49 GMT

تصمیم عجیب داماد به خاطر خودکشی مادرعروس

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۶۳۴۳۹

حوادث رکنا: مرد جوان پس از 9 سال زندگی مشترک، زمانی که متوجه شد مادرزنش سال‌ها پیش خودکشی کرده؛ تصمیم گرفت به زندگی مشترکش برای همیشه پایان دهد. او که در این سال‌ها تصور می‌کرد مادرزنش به خاطر بیماری جان باخته است، وقتی پی به راز خانوادگی همسرش برد، طلاق و جدایی را انتخاب کرد.

او وقتی در مقابل قاضی Judge دادگاه خانواده تهران قرار گرفت درباره ماجرای زندگی‌اش گفت: بعد از سال‌ها زندگی با همسرم تازه متوجه دروغ و پنهان‌کاری او شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسرم و خانواده‌اش مرا فریب دادند و به من دروغ گفتند. سال‌هاست مرا گول زده‌اند. روزی که با شیدا آشنا شدم، او گفت مادرش بر اثر بیماری دو سال پیش جان باخته است. خانواده‌اش هم همین حرف را زدند. اما الان که 9 سال از ازدواجمان گذشته، تازه متوجه شده‌ام مادرزنم در آن زمان خودکشی کرده است. گویا به پدرزنم خیانت Cheat کرده بود، برای همین خودکشی کرده بود. اما همسرم و خانواده‌اش چنین موضوع مهمی را از ما پنهان کرده بودند. آنها به دروغ گفتند مادرزنم بیمار بوده و مرده است. حالا که به صورت اتفاقی متوجه این ماجرا شده‌ام، دیگر نمی‌خواهم در کنار همسرم زندگی کنم. دیگر به او و خانواده‌اش اعتمادی ندارم. احساس می‌کنم آنها مرا فریب داده اند و ممکن است دروغ‌های دیگری هم گفته باشند. از وقتی متوجه این ماجرا شده‌ام، به همه چیز شک دارم. مرتب دارم فکر و خیال می‌کنم و در مورد همه چیز دوست دارم دوباره تحقیق کنم. من نمی‌توانم با این فکرهای آزار دهنده در کنار همسرم زندگی کنم. اگر او و خانواده‌اش از همان روز اول حقیقت را به من گفته بودند، صداقتشان به من ثابت شده بود و نسبت به این موضوع واکنش خاصی نشان نمی‌دادم. اما حالا که بعد از چند سال زندگی، تازه متوجه ماجرا شدم آن هم به طور اتفاقی، دیگر نمی‌توانم این خانواده و این عذاب را تحمل کنم. خیلی با خودم کلنجار رفتم تا این‌که تصمیم گرفتم برای همیشه از شیدا جدا شوم.

در ادامه، همسر این مرد نیز به قاضی گفت: آقای قاضی این موضوع یک مساله شخصی بود و من دوست نداشتم کسی از راز زندگی خانوادگی ما با خبر شود. روزی که با طاها آشنا شدم، تصمیم گرفتم همان‌طور که این راز را به هیچ کس نگفتم، به او هم نگویم. فکر نمی‌کردم زندگی پدر و مادرم برای طاها تا این اندازه اهمیت داشته باشد. این مساله چیزی نبود که بشود براحتی درباره آن صحبت کرد. هرکس دیگر هم جای من بود به کسی نمی‌گفت که مادرش خودکشی کرده است. این ربطی به صداقت داشتن یا نداشتن، ندارد. من دلم نمی‌خواست کسی از این ماجرا باخبر شود. احساس می‌کردم اگر کسی متوجه شود از این موضوع سوءاستفاده می‌کند یا ممکن است تحقیر شوم. برای همین این راز را نگه‌داشتم. اما طاها وقتی متوجه شد، موضوع طلاق را پیش کشید. حالا که من و زندگیمان تا این حد برای طاها بی اهمیت است، من هم دیگر نمی‌خواهم در کنار او زندگی کنم.

در پایان قاضی دلیل آنها را برای جدایی کافی ندانست و از مرد جوان خواست برای کنار آمدن با این موضوع با یک مشاور صحبت کند و از او راهنمایی بخواهد.

بی‌صداقتی با همسر پیامدهای زیادی دارد

مصطفی تبریزی روان‌شناس

همیشه پنهانکاری و دروغ، رابطه‌ها را به سمت نابودی می‌کشاند. گاهی اوقات زنان و مردان برای این‌که همدیگر را از دست ندهند، به هم دروغ می‌گویند یا این‌که موضوع مهمی را از هم پنهان می‌کنند در صورتی‌که نمی‌دانند همین پنهانکاری یا دروغ بیشتر از گفتن حقیقت، زندگیشان را تهدید خواهد کرد. گفتن حقیقت و داشتن صداقت به سازگاری زن و شوهر کمک می‌کند. صداقت باعث درک آنها از یکدیگر می‌شود. درواقع باید گفت بی‌صداقتی رابطه‌ها را از بین می‌برد و صداقت آن را به هم پیوند می‌زند. ساختن زندگی بر پایه صداقت و راستی بسیاری از مشکلات، ناراحتی و نگرانی‌های زندگی را از بین می‌برد و به نشاط زوج‌ها کمک زیادی می‌کند.

وقتی زن و شوهر در زندگی مشترک با هم صادق باشند، از احساس گناه، نگرانی و بسیاری از ناراحتی‌های ذهنی خلاص می‌شوند. در این زمان است که به یک اطمینان خاطر قلبی می‌رسند. از سوی دیگر بی‌صداقتی با همسر پیامدهای زیادی دارد. موجب می‌شود یافتن راه‌حل برای مسائل و مشکلات مختلف زندگی سخت و گاهی ناممکن شود. همچنین ممکن است طرف مقابل بعد از پی بردن به بی صداقتی همسرش، از خود مساله غافل شود و بیشتر وقت و فکر و ذهنش درگیر بی‌صداقتی همسرش شود که همین موضوع خودش بسیار مخرب است و زندگی مشترک را بیشتر از گفتن حقیقت به خطر می‌اندازد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شقایق شوهر داشت اما در دام چرب زبانی های متین افتاد و..!

وقتی وارد خانه شدم شوهرم را با دختر 14 ساله همسایه در وضعیت بدی دیدم و ..! + عکس

ساناز در اتاق وکیل صحنه ای باورنکردنی دید و..!

عروس جوان، داماد 73 ساله را به خاطر مهریه به زندان انداخت!

نیمه شب در خانه مجردی 2 بچه پولدار نیاورانی چه گذشت؟ / پدرام را به تخت بسته بود و ..! + عکس

شوهرم وقتی 2 بچه را باردار بودم شهید شد / زن سوم یک مرد شدم و حالا بچه هایم شناسنامه ندارند! + عکس

مرد وحشی دختر 18 ساله را وقتی آخر شب از سینما خارج شد، به خلوتگاه شیطانی بردد و ..! + عکس

جزئیات جدید از عملیات سپاه ضد تروریستهای داعش در غرب کشور + عکس داعشی های دستگیر شده

مرگ جراح قاتل در سلول زندان / او همسرش را کشته بود + عکس

کیومرث شوهر صیغه ای مادرم را کشته است! + عکس

پایان شوم شوخی‌های غیراخلاقی‌ سیامک و کیارش در خانه مجردی زن تنها + عکس

خودکشی پسر درسخوان بخاطر شوخی کثیف همکلاسی هایش

آتش‌نشان ماسک اش را به زن جوان زابلی داد و خودش در میان دود و آتش گرفتار شد و ..! + عکس

خودکشی کارمند زن 28 ساله پس از خداحافظی تلخ از همکارانش

دوستم وقتی آمد من و زنش تنها بودیم، او زنش را بیرون فرستاد و مرا وحشیانه شکنجه‌ داد!

موتورسواران، راننده پژو را زیر پل ستارخان تهران کشتند + عکس

اولین عکس از داعشی ها دستگیر شده در غرب کشور

فوری / داعش وارد خاک ایران شد / سپاه وارد عمل شد

دستگیری یک دانشجوی دندانپزشکی به خاطر شیرین کاری / عادل فیلم را پخش کرد و ..! + فیلم و عکس

اقدم زشت زن جوان در رزن همدان + عکس

نقشه زن 24 ساله برای جویندگان کار

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جدید جاستین بیبر که طرفدارانش را نگران کرد + عکس

از رسیدن به شهرت در نوجوانی تا موفقیت های اخیرش در موسیقی و رشد فردی، میلیون ها نفر مسیری که جاستین بیبر از ابتدای فعالیت خود تا به امروز طی کرده است را به دقت دنبال کرده اند. با این حال، تنها قطعات رکورد شکن و کنسرت های پرمخاطب بیبر نیست که طرفدارانش را مجذوب داستان زندگی او کرده است، بلکه میل او به در میان گذاشتن مشکلات و آسیب پذیری های خود، به ویژه از طریق شبکه های اجتماعی نیز هست.

بیبر در سال ۲۰۲۳ با تصمیم خود برای پایان دادن پیش از موعد به تور کنسرت هایش برای در اولویت قرار دادن سلامتی اش خبرساز شد. دلیل این تصمیم ابتلای بیبر به سندرم راسمی هانت بود، مشکلی که در اثر همان ویروس آبله مرغان به وجود می‌آید.

علیرغم ناراحتی‌ها از لغو تور کنسرت هایش، بیبر تصمیم گرفت درمورد وضعیت سلامتی اش با طرفداران خود شفاف باشد. او در اینستاگرام خود ویدئویی منتشر کرد که نشان می‌داد او دچار فلج موقت شده بود که یکی از عوارض این سندرم بود. این صراحت بیبر نه تنها درک و دقیق تری از چالش‌های او فراهم کرد، بلکه ارتباط او طرفدارانش را نیز عمیق‌تر ساخت.

بیبر هفته‌ی گذشته یک بار دیگر از شبکه‌های اجتماعی برای باخبر کردن طرفدارانش درباره‌ی خود استفاده کرد. این خواننده‌ی ۳۰ ساله چند عکس در اینستاگرامش منتشر کرد که لحظات مختلفی از زندگی اش را نشان می‌دادند، از جمله لحظاتی از حضور او بر روی صحنه‌ی کنسرت و چند عکس آماتوری. با این حال، ۲ عکس آخر این مجموعه بود که واکنش طرفدارانش را به دنبال داشت. این عکس‌ها دو سلفی بودند که بیبر را با چهره‌ای غمبار و در حال اشک ریختن نشان می‌دادند.

سیل حمایت طرفداران بیبر فوری و دلگرم کننده بود. آن‌ها در بخش کامنت ابراز نگرانی، همدلی و حمایت کردند. برخی به بیبر درباره‌ی حمایت تزلزل ناپذیرشان از او اطمینان خاطر دادند و برخی هم برای او دعا و طلب آرامش کردند. حتی شریک زندگی بیبر، هیلی بیبر هم به این جمع پیوست و برای او در کامنتی نوشت: «گریان زیبا»

منبع: روزیاتو

tags # موسیقی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • کوه‌ها هم ترک برمی‌دارند!
  • تصمیم عجیب خانواده مارادونا درباره جسد او
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • تصاویر جدید جاستین بیبر که طرفدارانش را نگران کرد + عکس
  • کتاب «معجزه شکرگزاری» کلید رضایت خاطر درونی را بیان می‌کند
  • زندگی سخت است اما مدیرعاملی سخت‌تر!
  • اتفاق عجیب در مراسم خاکسپاری | وقتی حاضران زیر خاک دفن می‌شوند! + ویدئو
  • تقسیم عجیب بودجه‌های فرهنگی؟ / وقتی میراث فرهنگی کمبود بودجه دارد اما بعضی نهادها پول‌های کلان می‌گیرند (فیلم)
  • تلفیق نبوغ و تجربه؛ وقتی حرکت انگشت تونی کروس کار بایرن مونیخ را ساخت! / عکس
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (12 اردیبهشت)