Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@14:31:26 GMT

تلاوت برگزیدگان مسابقات شوق تلاوت ارزیابی می شود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۶۳۵۶۰

تلاوت برگزیدگان مسابقات شوق تلاوت ارزیابی می شود

برگزیدگان سومین دوره مسابقات شوق تلاوت در مدت بیش از یک ماه مانده به مسابقات نهایی به صورت مجازی تحت آموزش قرار می گیرند و در کشور عراق فقط در محافل تلاوت می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات شوق تلاوت ذیل طرح ملی تلاوت سومین سال برگزاری خود را طی می کند، مسابقاتی که با پشتوانه قوی آموزشی ویژه نوجوانان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، این طرح در سال ۹۱ کار خود را در استان های مختلف آغاز کرد و قاریان مستعد تحت آموزش قرار گرفتند، امسال سومین دوره مسابقات با حضور سه گروه نوجوان برگزار شد، حضور گروه اول کسانی بودند که سال اولی بودند و از سال ۹۱ به طرح پیوسته بودند، گروه دوم سال های ۹۴ و ۹۵ به طرح آمده بودند و گروه سوم کسانی بودند که برای سال اول به این مسابقات جهت ایجاد انگیزه آمده بودند و از ابتدا قرار شد چند نفر از این قاریان تازه کار حتما به کربلا اعزام شوند.

این گزارش می افزاید: مرحله مقدماتی در موسسات مجری استان ها برگزار شده و در نهایت ۷۶ نفر به قشم و ۲۰ نفر به مرحله نهایی به کربلا راه یافتند، باید به این نکته اشاره کرد که این سفرها در حقیقت جوایز بچه هاست و متسابقین در فضای خوب و آب و هوای خوب علاوه بر سیاحت مسابقه می دهند.

با توجه به اینکه مرحله نهایی مسابقات تا سال گذشته مانند شیوه مسابقه برگزار می شد و داوران از ابعاد مختلف به متسابقین نمره می دادند و منتخبان در محافل عتبات عالیات تلاوت می کردند ولی امسال برگزیدگان در مدت بیش از یک ماه مانده به مسابقات نهایی به صورت مجازی تحت آموزش قرار می گیرند و در کشور عراق فقط در محافل تلاوت می کنند و تلاوت آنها در محفل بر اساس معیارهای تلاوت مجلسی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

امسال برای اولین بار موضوع تلاوت آزاد به مسابقات اضافه شد، به طوریکه قاریان دوره های اول و دوم تلاوت تلفیقی و با استفاده از الحان قاریان مصری اجرا کردند که نوید بخش ظهور یک نسل جدید در موضوع تلاوت خواهد بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین اخبار از بارگذاری مدارک آزمون‌ آموزگاری ۱۴۰۳+ زمان اعلام نتایج نهایی آزمون

نتایج آزمون آموزگاری روز دوشنبه اعلام شد و پذیرفته‌شدگان برای ارزیابی تکمیلی و گزینش از امروز (چهارشنبه) می‌توانند اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آزمون استخدامی آموزگاری در اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد و بیش از ۶۳۰ هزار داوطلب در این آزمون شرکت کردند و کارنامه مرحله اول آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ۱۴۰۳ دوشنبه، سوم اردیبهشت صادر شد.

بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش از طریق سامانه my.medu.ir انجام می‌شود و ضروری است پس از انتشار اسامی در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش کشور در مهلت تعیین شده با مراجعه به سامانه مذکور با استفاده از گزینه ورود از طریق درگاه دولت و استفاده از شماره همراه با مالکیت شخص داوطلب نسبت به تکمیل دقیق فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش، اقدام کنند.

اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ وزارت آموزش‌وپرورش سوم اردیبهشت اعلام شد که این افراد برای مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش می‌توانند از امروز _پنجم اردیبهشت_ حداکثر به مدت چهار روز با مراجعه به سامانه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل نمون‌برگ‌ها و بارگذاری اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کنند.

داوطلبان می‌توانند برای پیگیری اخبار و دریافت اطلاعات مورد نیاز مربوط به گزینش به درگاه اینترنتی https://gozinesh.medu.gov.ir مراجعه یا با نصب پیام‌رسان شاد، در کانال گزینش آموزش و پرورش به نشانی ( @gozinesh_medu کانال‌های سازمانی/ ادارات کل ستادی / ورود به بخش گزینش) عضو شوند.

شایان ذکر است مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری در بخش کاربرگ اطلاعات فردی گزینش در سامانه و انجام بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش به شرح زیر اعلام شده است:

یک قطعه عکس پرسنلی (فایل عکس در کاربرگ اطلاعات فردی بارگذاری شده و اصل عکس به پرینت کاربرگ اطلاعات فردی الصاق می‌شود)

تصویر تمام صفحات شناسنامه

تصویر کارت ملی

تصویر آخرین مدرک تحصیلی

تصویر مدارک مربوط به کسب مقام یا رتبه‌های علمی، فرهنگی و هنری، ورزشی، قرآنی و...

تصویر گواهی معتبر اشتغال در آموزش و پرورش و تصویر سوابق ایثارگری داوطلب و خانواده درجه یک است.

فرایند ارزیابی تکمیلی شرکت‌کنندگان قرار است تا پایان اردیبهشت ماه به سرانجام برسد و اواسط خردادماه نیز نتایج قطعی و نهایی آزمون توسط سازمان سنجش اعلام و در نهایت حدود ۲۸ هزار نفر به کادر آموزشی در دوره ابتدایی جذب شوند.

ارزیابی تکمیلی و گزینش شامل موارد زیر است:

بررسی مدارک و مستندات خود اظهاری ثبت‌نام

معاینات پزشکی

بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش

سنجش و ارزیابی تکمیلی

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته فرایند ارزیابی در حوزه‌های ارزیابی تکمیلی کوتاه‌تر شده و جذب و استخدام و سازماندهی پذیرفته‌شدگان نهایی در مدارس اوایل تیرماه اعلام شده است، زمان برگزاری دوره‌های ضمن خدمت این معلمان نیز بلافاصله بعد از تشکیل پرونده استخدامی در اواخر خرداد ماه انجام می‌شود.

کد خبر 747401

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
  • آخرین اخبار از بارگذاری مدارک آزمون‌ آموزگاری ۱۴۰۳+ زمان اعلام نتایج نهایی آزمون
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • برگزیدگان پویش همپای طوفان معرفی شدند
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • اعلام برگزیدگان مرحله نخست آزمون استخدامی آموزگاری