Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@03:58:54 GMT

رشت، قهرمان تیم منتخب هاپکیدو استان گیلان شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۶۳۶۱۰

رشت، قهرمان تیم منتخب هاپکیدو استان گیلان شد

رشت- یک دوره مسابقات قهرمانی هاپکیدوی WHC استان گیلان برگزار شد که رشت قهرمان این دوره از مسابقات شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی ورزش های رزمی گیلان،جعفر رفعتی دبیر هیات ورزش‌های رزمی گیلان از برگزاری مسابقات هاپکیدو در گیلان خبر داد و اظهار کرد:کمیته هاپکیدو WHC استان گیلان به مناسب گرامیداشت دهه فجر یک دوره مسابقات استانی خود را به منظور شناسایی تیم منتخب استان برای حضور در هفدهمین دوره رقابت‌های هاپکیدو قهرمانی کشور و اعزام به مسابقات آسیایی هاپکیدو ۲۰۱۸ در لاهیجان برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفر رفعتی که نظارت این رقابت‌ها را برعهده داشت،گفت: این مسابقات با حضور ۸۶ فایتر در قالب ۸ تیم از ۵ شهرستان در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در استایل مبارزه و دفاع شخصی انجام گرفت.

رفعتی با بیان اینکه محمدرضا ایزدیار رئیس کمیته هاپکیدو WHC گیلان مسئولیت برگزاری این تیم را عهده دار بود،تصریح کرد: این مسابقات با قهرمانی تیم آکادمی رشت خاتمه یافت و تیم کانون بسیج مقاومت رشت و تیم لاهیجان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۳۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهر گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی یادواره شهدای دانش آموز و ۱۵هزار شهید استان فارس با حضور ۶ تیم منتخب از اداره های آموزش و پرورش شهرستان‌های مهر و لامرد و مناطق آموزش و پرورش بخش‌های بیرم لارستان،  علامرودشت و اشکنان به صورت گروهی در سالن ورزشی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان مهر برگزار شد.

مسلم احمدی افزود: در بازی افتتاحیه این مسابقات که بین دو تیم منتخب اشکنان و بیرم لارستان برگزار شد که تیم منتخب اشکنان توانست با نتیجه ۱۰ بر صفر حریف خود را شکست دهد.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار