Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحسین علی اکبری در رابطه با مسیرهای تردد در استان آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: تمام راه های اصلی و فرعی در استان باز و تردد در راه های استان جریان دارد.

وی با بیان این که راه های تعدادی از روستاها مسدود است، ادامه داد: به دلیل تعداد زیاد روستاها، همکاران ما شهرستان به شهرستان مشغول فعالیت هستند تا راه ها را در روستاها باز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: انشالله تا پایان روز مسیرهای روستاها هم باز خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، بارش برف و کولاک از شب گذشته در بسیاری از استان ها کشور شروع شده است و همچنان ادامه دارد.

مهدی محمد پور رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس برخی نقاط استان طی دو روز اخیر تعطیل بوده است افزود: در شیفت بعد از ظهر امروز یکشنبه نیز مدارس ۱۱ شهر استان تعطیل است.

وی ادامه داد: در این راستا مدارس نواحی یک و دو ارومیه در تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی، مدارس پیرانشهر در تمام مقاطع تحصیلی شهری و روستایی، صومای برداوست تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است.

901/900

عبدالحسین علی اکبری آذربایجان غربی روستاها مسدود شهرها

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۳۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی ظهر یکشنبه در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس برگزار شد.

در این دوره مباحثی از قبیل سبک زندگی اسلامی و قرآنی، ابعاد سبک زندگی قرآنی در تمام عرصه‌های زندگی فردی و اجتماعی، پاسخگویی قرآن برای تمام نیازهای بشر، مقایسه آن با سبک‌های زندگی غربی و غیر اسلامی، انواع تعاریف متداول در خصوص سبک زندگی و میزان رواج سبک‌های غربی و غیر ایرانی و غیر اسلامی در میان نسل امروز به خصوص نوجوانان و نوجوانان، تأثیر سبک زندگی بر روی عادات و پوشش افراد بررسی شد.

در پایان این همایش سخنران برنامه به سوالات حاضرین پاسخ داده و راهکارها و پاسخ‌هایی برای تبلیغ و تبیین سبک زندگی قرآنی ارائه داد.

کد خبر 6096418

دیگر خبرها

  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد
  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌ غربی ادامه دارد
  • ۱۱۴ حافظ در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک آذربایجان‌غربی شرکت کردند
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی
  • تعطیلی موزه‌های دفینه در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • ادامه تحصیل زندانیان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی