Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@23:52:30 GMT

گلزنی وظیفه علی قربانی نیست!

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۶۳۷۲۹

گلزنی وظیفه علی قربانی نیست!

«محمد نوری»، عضو کمیته فنی استقلال معتقد است وظیفه اصلی علی قربانی گلزنی نیست.

به گزارش مشرق، «علی قربانی»، مهاجم استقلال تهران پس از اینکه هفته گذشته موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست داد با اعتراض شدید هواداران آبی روبرو شد. این هفته اما این مهاجم عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت و با زدن 2 گل نقش مهمی در پیروزی 4 بر صفر تیمش مقابل پارس جنوبی جم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال عضو کمیته فنی استقلال معتقد است وظیفه گلزنی در این تیم به عهده علی قربانی نیست.

 

عضو کمیته فنی آبی پوشان در خصوص گلزنی علی قربانی بیان داشت: قربانی بازیکن خوبی است. او سال گذشته هم گل‌های حساسی برای استقلال زده بود. ضمن این که باید این را در نظر داشته باشیم که یک مهاجم مثل علی قربانی اصلی ترین وظیفه‌اش گلزنی نیست و مربیان خواسته‌هایی در کنار گلزنی از این تیپ بازیکنان دارند که قربانی آن وظایف را به بهترین شکل انجام می‌دهد و مهاجم مورد علاقه شفر هست. خدا را شکر که او در این بازی دو گل زد تا پاسخ منتقدانش را هم داده باشد.

نوری در خصوص گزینه‌های جدید مطرح شده برای اضافه شدن به خط حمله آبی پوشان گفت: ابتدا این را بگویم که بضاعت ما برای حضور در لیگ برتر مناسب است. ما الان مشکل گلزنی و گل‌سازی نداریم. می‌بینید که در نیم فصل دوم بهترین خط حمله را داریم. اما باید برای حضور در لیگ قهرمانان تیم را تقویت کنیم و این میسر نمی‌شود مگر این که بازیکنانی با تجربه و در کلاس آسیا پیدا کنیم. گزینه‌های مطرح شده هم حتما از فیلترهای ما عبور می‌کنند. شما دیدید که گزینه قبلی حتی از فیلتر پزشکی هم عبور نکرد. پس در استقلال هستند فیلترهایی که نظارت کافی برای جذب بازیکنان جدید و خارجی را اعمال کنند.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

تبریک ویژه شفر به مهاجم مغضوب هواداران

محمد نوری با اشاره به پیروزی استقلال مقابل پارس جنوبی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را از استقلال مقابل پارس جنوبی شاهد بودیم. به اعتقاد من اختلاف دو تیم در آن بازی همان چهار گل بود و آبی پوشان شایسته پیروزی با آن اختلاف بودند. 

وی در خصوص اعتراضات اعضای باشگاه پارس جنوبی به داوری این بازی بیان داشت: وقتی یک تیم با ۴ گل شکست می‌خورد قطعا داوری نمی‌تواند در آن نتیجه تاثیرگذار باشد! اختلاف دو تیم خیلی زیاد بود و حتی اگر استقلال بدشانس نبود شاید می‌توانست با نتیجه ای پرگل تر بازی را به اتمام برساند.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به بازی روز سه شنبه این تیم مقابل صنعت نفت در جام حذفی بیان داشت: مهمترین نکته این است که بازیکنان ما باید پیروزی بر پارس جنوبی جم را فراموش کرده و برای دیدار مقابل صنعت نفت تمرکز کنند. شفر آنقدر باتجربه هست که بازیکنانش را از حال و هوای آن بازی خارج کند. این می‌تواند برگ برنده تیم ما در این بازی باشد. اگر بازیکنان ما آنقدر خام باشند که فکر کنند یکبار به صنعت نفت ۴ گل زدند و در بازی قبلی هم به پارس جم ۴ گل زدند پس می‌توانند این بازی را  به راحتی ببرند، به سختی ضربه خواهیم خورد.

مدافع پیشین آبی‌ها با اشاره به قدرت بالای تیم صنعت نفت در خط حمله تصریح کرد: بازیکنان خارجی صنعت نفت در گلهای این تیم نقش دارند و عمدتا گلهای نفت را یا خارجی‌ها می زنند و یا آن را می سازند. تیم آنالیز استقلال نقاط ضعف و قوت صنعت نفت را شناسایی کرده و در تمرینات پیش از این بازی روی آن کار کرده است. 

نوری تصریح کرد: این دیدار یک فرصت طلایی برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده است. به اعتقاد من برنده این دیدار را باید قهرمان جام حذفی دانست و من شانسی برای دو تیم خونه به خونه و استقلال خوزستان در این زمینه قائل نیستم.  پس همه عوامل تیم باید از همه توانشان در این بازی استفاده کنند تا این فرصت طلایی به راحتی از دست نرود. 

منبع: مهر ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد

گلزنی مهاجم ایرانی جالوروسی این تیم را از قبول یک شکست خانگی برابر رقیب مستقیم در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نجات نداد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌سوم سری A ایتالیا، امشب (دوشنبه) از ساعت 20 به وقت تهران، تیم فوتبال رُم در ورزشگاه المپیکو پذیرای بولونیای رده چهارمی بود و این بازی را با نتیجه 3 بر یک به میهمان خود واگذار کرد.

در این بازی رم در حالی به یک امتیاز بسنده کرد که بولونیا با گلزنی اوساما العزوزی در دقیقه 14 و یاشوا زیرکزی در دقیقه 45 نیمه اول را به سود خود به پایان رسانده بود. در نیمه دوم رمی‌ها با گلزنی سردار آزمون که در دقیقه 52 به جای تامی آبراهام به میدان رفت یکی از گل‌های خورده را جبران کردند و به بازگشت به بازی امیدوار شدند اما گل سوم بولونیا در دقیقه 65 توسط الکسی ساله‌ماکرز امیدهای جالوروسی برای فرار از شکست را بر باد داد.

با اعلام دروسی؛ آزمون مقابل بولونیا بازی می‌کند

با این نتیجه رم رده پنجمی که یک بازی معوقه دارد، 55 امتیازی ماند و اختلافش با بولونیا به 7 امتیاز افزایش پیدا کرد. این در حالیست که آتالانتا رده ششمی نیز با 32 بازی و 54 امتیاز در تعقیب شاگردان دانیله دروسی قرار دارد.

در آخرین بازی هفته سی‌و‌سوم سری A امشب از ساعت 22:30 تیم‌های میلان و اینتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده‌خواهی مسئولان و دلالان
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد