Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی گفت: پذیرش دانشجو بدون آزمون برای نیمسال بهمن در دانشگاه پیام نور از آبان ماه آغاز شده است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه حضوری به واحد‌های پیام نور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی ثقفی رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی اظهار داشت: مهلت ثبت نام در آن دسته از رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور که ظرفیت آن‌ها هنوز تکمیل نشده است، تا ۱۵ بهمن سال جاری تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ثقفی با بیان اینکه پذیرش دانشجو بدون آزمون برای نیمسال بهمن در دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی از آبان ماه آغاز شده است، افزود: تمدید مهلت ثبت نام طبق بخشنامه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص نحوه پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی صرفا با اعمال سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی آزمون سراسری سال ۹۶ و صرفا برای آن دسته از رشته‌های تحصیلی است که ظرفیت آن‌ها هنوز تکمیل نشده است؛ لذا کلیه متقاضیان می‌توانند با مراجعه حضوری به مراکز و واحد‌های دانشگاه پیام نور ضمن اطلاع از این رشته ها، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی گفت: کلیه متقاضیان به شرط اخذ مدرک تحصیلی تا پایان نیمسال اول سال تحصیلی ۱۳۹۶-۹۷ مجاز به ثبت نام و شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت می‌باشند و در صورت عدم اخذ مدرک تحصیلی تا تاریخ ۹۶/۱۱/۳۰ از سوی متقاضیان، ثبت نام و اعلام قبولی آنان کان لم یکن تلقی می‌شود.

وی در پایان به تخفیف شهریه برای نخبگان و اعطای تسهیلات و معافیت تحصیلی به دانشجویان پیام نور اشاره کرد و اظهار داشت: پایین بودن شهریه این دانشگاه نسبت به دانشگاه‌های غیر دولتی، تسهیل در تغییر رشته و انتقال به سایر مراکز پیام نور در کشور، پذیرش بالای فارغ التحصیلان در مقاطع بالاتر، برگزاری کلاس‌ها و آزمون بصورت الکترونیکی از دیگر مزایای دانشگاه پیام نور نسبت به سایر مراکز آموزش عالی می‌باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ بمناسبت گرامیداشت هفته معلم با حضور جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور مهاباد در مراسمی از اساتید این دانشگاه تجلیل شد.

رضا قادری، رئیس دانشگاه پیام نورمهاباد در این مراسم گفت: جامعه فرهیخته و پیشرفته با تلاش معلم و استاد محقق می‌شود و در این زمینه، خدمات و زحمات معلمان و استادان برهیچ کس پوشیده نیست.

طالب زاده، رئیس دانشگاه پیام نورآذربایجان‌غربی هم در این مراسم با اشاره به افزایش رشته های دانشگاهی و کسب رتبه دوم فرهنگی این دانشگاه در سطح کشور گفت: ۳۵ رشته کارشناسی و ۱۵ رشته کارشناسی ارشد به رشته های دانشگاه پیام نور آذربایجانغربی اضافه شده است.

اجرای چند برنامه فرهنگی و هنری پایان بخش این مراسم بود.   

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • شمار زیادی از دانشگاه‎های مرکزی محدودیت پذیرش دانشجو دارند
  • امین: فعالیت دانشجویان در صنایع را برای سازمان‌ها توجیه کنیم 
  • زمان واریز وام تحصیلی نیمسال دوم ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دانشجویان علوم پزشکی
  • تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور مهاباد
  • دانشکده‌های مهارت برای تأمین نیاز صنایع دانشجو تربیت کنند
  • نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود
  • رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود
  • پذیرش ۵۳ درصدی دانشجو در مقطع دکتری به روش استادمحور
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد