Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر عطایی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، گفت: با توجه به بارش برف و از همان ابتدا هزارو 200 دستگاه ماشین آلات برف روبی در سطح شهر آماد خدمات رسانی به شهروندان بود که 500 دستگاه به صورت مکانیزه امسال وارد ناوگان ستاد برف روبی پایتخت شده است.
وی ادامه داد: از همان ساعت های ابتدایی کار نمک پاشی و محلول پاشی با اولویت بزرگ راه ها، معابر اصلی، پل ها و رمپ و لوپ ها در شهر تهران آغاز شده و 165 سایت برف روبی از روز گذشته درخصوص شارژ ماشین آلات شن مخصوص و عوامل کارگری مستقر بوده ودر حال خدمات رسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عطایی با اشاره به وجود مخازن شن و ماسه در حاشیه خیابان ها و پل های شهر تهران تصریح کرد : شهرداری تهران مخازن زرد رنگی را در حاشیه خیابان ها و معابر مختلف به ویژه پل ها و رمپ ولوپ ها از قبل تعبیه کرده بود که سه هزار و 500 مخزن است و شهروندان می توانند در صورت نیاز از آن شن بردارند و در معابرشان بپاشند.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: با توجه به بارش شب گذشته تا کنون موضوعات بسیاری همچون شکستن درختان سوزنی برگ که تحمل تاب برف را ندارد ، رخ داده است که عوامل فضای سبز برای حذف بار اضافه از روی درختان تلاش کردند.
عطایی گفت: طبق اعلام اخبار هواشناسی از بعداز ظهر امروز از بارش ها کم و به سردی هوا افزوده می شود و عوامل شهرداری به دنبال این هستند از لغزندگی معابر جلوگیری کنند و در محل هایی که نیاز به پاکسازی دارد اقدام کنند.
وی با اشاره به وجود برف در برخی مناطق شهر تهران که برای شهروندان ایجاد مشکل کرده بود ، افزود : در همه دنیا عوامل خدمات رسانی ؛ معابر اصلی، پل ها و زیرگذرها را در اولویت قرار می دهند
و ما نیز اولویت اصلی مان را در قرار دادیم و قطعا خود شهروندان در محل هایی که نیاز به کمک باشد ، اقدام می کنند و فرعی هایی که در حد کمک خودشان است برف روبی کنند و این انتظار را نداشته باشند که همه این اقدام از سوی شهرداری صورت گیرد ، ما با اولویت بندی به معابر فرعی هم خواهیم رسید و نیروهای خدمات رسانی ما در حال حاضر در سطح شهر فعالیت می کنند.
مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران خاطرنشان کرد : طبیعی که در چند ساعت چندین سانتی متر برف بر زمین می نشیند ، مشکلاتی نیز وجود داشته باشد اما طبق رصدی که ما تا ساعت 6 صبح داشتیم و به گفته عوامل راهور حتی یک معبر اصلی بسته شده و مسدود وجود نداشته است و به هرحال شرایط با زمان عادی بسیار فرق دارد و ما قطعاً گلایه های شهروندان را می پذیریم.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)خبر داد. - اخبار اجتماعی -

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در ساعت 19 و 34 دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان ولی‌عصر(عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیروهای آتش‌نشانی در مدت 3 دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان 5 طبقه بود که خوشبختانه نیروهای آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)