Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، یوسف داودی با بیان اینکه مرحله اول بازدیدهای دوره ای نواحی و مناطق تابعه باحضور 640 نفر از بازرسان و ناظران درقالب 40 گروه 16 نفره یکشنبه و سه شنبه 8 و 10 بهمن 96  انجام می گیرد، اظهار کرد: در این دوره از نظارت ها که به صورت تخصصی انجام می شود از کلیه واحدهای اداری آموزش و پرورش و نیز بیش از 1000 واحد آموزشی مناطق و نواحی استان، بازدید صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گزارش های مربوطه نیز در راستای تقویت نقاط قوت، رفع نواقص احتمالی و نیز بررسی علل نواقص موجود به صورت تحلیلی و جامع در اختیار کمیته مدیریت عملکرد ادارات تابعه قرار خواهند گرفت تا هر کمیته طی جلسات ویژه و تخصصی ضمن بررسی دقیق گزارشات دریافتی، به منظور رفع موانع و مشکلات و بازدیدهای مجدد برنامه ریزی کند.

داودی در عین حال با اظهار اینکه اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استان خوزستان طراح و ناظر ارشد اجرای دقیق این مرحله از بازدیدها است، خاطرنشان کرد: پس از دریافت کلیه گزارش های تحلیلی اقدامات اصلاحی انجام گرفته توسط کمیته های مدیریت عملکرد، مقدمات اجرای مرحله دوم بازدیدها را با عنوان اجرای ماده 90 و 91 قانون مدیریت خدمات کشوری تحت مدیریت کمیته سلامت اداری در اسفندماه سال جاری نیز انجام خواهد شد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش خوزستان  در پایان یادآور شد: به منظور حضور کیفی ناظران و بازرسان این دوره از بازدیدها، تعداد 6 کارگاه آموزشی کاملا تخصصی به صورت قطبی در شهر های خرمشهر، دزفول، مسجدسلیمان، امیدیه، ناحیه 2 اهواز و ایذه باحضور کلیه اعضای تیم های 16 نفره، در دی ماه سال جاری برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در دوره آموزشی ارتقای مهارت‌های یادگیری و یاددهی زندگی و بالندگی والدین فرزندان دانش آموز در مشهد گفت: دشمن درحال ترویج معضل بی هویتی در بین جامعه است و برای مقابله با آن، رییس جمهور کشورمان، جنبش تعهد به خانواده را در سازمان ملل مطرح کرد که هدف آن این است که با تمام وجود از خانواده دفاع کنیم.

 انسیه خزعلی افزود: طی دوره‌ای در مدارس فقط به آموزش پرداخته شد، اما باید بدانیم پرورش و تزکیه بر آموزش مقدم است و برگزاری دوره ارتقای مهارت‌های والدین برای بیدار سازی آنها در قبال خطراتی است که فرزندانشان را تهدید می‌کند.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر این که باید به پرورش توجه شود و تلاش می‌کنیم که این پرورش را در ارتباط با والدین، پررنگ کنیم از شرکت کنندگان در این دوره آموزشی خواست در استان‌های خود، قرارگاه‌هایی ایجاد کنند که در آن مدارس تحت آسیب، شناسایی و مدیران همراه شوند.

خزعلی افزود: در این قرارگاه‌ها باید راهکار‌های تشویق و تنبیه برای ایجاد انگیزه ارائه شود تا والدین به مشارکت، راغب شوند و در نهایت گزارش کار ارائه شود و ما هم از این روش پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.

 

دیگر خبرها

  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • با «مثبت آموزش» به روز باشید
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک