Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی نجفی صبح یکشنبه در جریان بازدید از نقاط مختلف کرج به دنبال بارش برف سنگین در 24 ساعت گذشته در گفت و گو با ایرنا، افزود: معاون اول رئیس جمهوری با اینکه خود در ماموریت بودند درتماس تلفنی مسائل و مشکلات موجود به ویژه موضوع توقف خودروها در بزرگراه تهران- کرج و آزادراه های البرز را مورد پیگیری قرارداده و دستورات لازم را برای تسریع در رسیدگی به امور صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از اول وقت شنبه به دنبال آغاز بارش برف نشست مدیریت بحران به ریاست استاندارالبرز برگزارشد و به تمام دستگاه های خدماتی ،امدادی و شهرداران ،فرمانداران تاکید شد باید حضور موثری داشته و سریع مشکلات را حل کنند.
وی با اشاره به لغو مرخصی تمام نیروهای مسئول در البرز تا یک هفته گفت: تمهیدات لازم در خصوص تامین سوخت مورد نیاز و ذخیره مواد غذایی،گاز و برق اندیشیده شده وجای نگرانی نیست.
وی با اشاره به تلاش های گسترده بخش های مختلف استان البرز نظیر نیروهای خدماتی، امدادی ،پلیس، راهداری و راهور تاکید کرد: به رغم تمام تلاش های صورت گرفته باز هم کاستی هایی وجود دارد و شدت برف در 10 سال اخیر بی نظیربوده ، بویژه در بزرگراه تهران - کرج باعث توقف چند ساعته خودروها شده است.
وی اضافه کرد: تلاش تمام نیروها برای بازگشایی کامل معابر درون و برون شهری و کنترل شرایط موجود ادامه دارد.
1535/6155خبرنگار:داریوش غفاری انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی

‌مهدی مهرور در گفت وگو با خبرنگار مهر از آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی استان با اعلام هشدار هواشناسی سطح نارنجی خبر داد و بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز عنوان کرد: به منظور حفظ آمادگی و استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن، فراهم کردن تجهیزات و پاسخگویی سریع به حوادث، کنترل، پایش و انجام اقدامات پیشگیرانه از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

وی مطرح کرد: به منظور مقابله با جاری شدن سیل در رودخانه‌ها و مسیل های فصلی، رعد و برق، وزش باد شدید، ریزش سنگ، رانش کوه، لغزندگی و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی یا هرگونه حادثه احتمالی، بر مراکز درمانی و پایگاه‌های امدادی و شرکت‌های خدماتی در حالت آماده باش باشند.

مهرور گفت: شهروندان از تردد در محل‌های پرخطر، اسکان، چادر زدن و توقف در حریم رودخانه‌ها، مکان‌های مرتفع و تپه‌ها، زیر درختان، سیم برق هوایی، لوله‌ها، فنس‌های فلزی و پهنه‌های آبی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند و تجهیزات لازم و ضروری سفر از جمله لوازم گرمایشی، البسه، پتو، کمک‌های اولیه، برف پاک کن و وسایل ارتباطی را به همراه داشته باشند.

کد خبر 6097254

دیگر خبرها

  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • تهران آماده برگزاری نخستین انتخابات تمام الکترونیک
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند
  • تلاش روسیه برای افتتاح کنسولگری در بنغازی
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه