Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-20@02:46:38 GMT

افزایش امنیت خانه با درب ضد سرقت

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۶۵۳۹۷

رپورتاژ / در سالیان اخیر موضوع امنیت واحدهای ساختمان‌های ساخته شده از اهمیت بالایی برخورد می‌باشد. درب ضد سرقت یکی از موارد استفاده‌ شده برای بهبود امنیت در ساختمان‌سازی است.

به طور کلی قیمت درب ضد سرقت و نوع آن به سه گروه تقسیم‌ بندی می‌شود. درب ‌های ضد سرقت وارداتی ، ایرانی و چینی که می‌توان گفت در برخی موارد حتی اختلاف قیمت محصولات به دلیل کیفیت بالاتر نمی‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزینه‌های گمرک و انتقال درب ضد ‌سرقت به ایران باعث افزایش قیمت تمام شده‌ ی درب‌های وارداتی ضد سرقت در کشور می‌شود. البته درب های ضد سرقت که بصورت وارداتی به ایران صادر می شوند دارای ابعاد استاندارد می باشند و با توجه به بازار امروز ایرانی مبنی بر تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت ، و نیاز به ساخت سفارشی درب ضد سرقت با ابعاد خاص ، فروش این نوع درب ها به سختی انجام می شود. و بیشتر تولیدکنندگانی که توانسته اند درب های ضد سرقت با ابعاد خاص را ارئه دهند بیشترین تقاضا را داشته اند.

شرکت‌های مختلف به مرور علاوه بر حرفه‌ ای‌ شدن در تولید، توانسته ‌اند انتخاب جدید و جذاب تری را برای مشتریان درب‌ های ضد سرقت اعمال کنند. به طور مثال افزایش ضخامت فلزی داخلی برای پروفیل ‌کشی و استفاده از قفل ‌های مولتی سیستم از مواردی می‌باشند که برای بهبود این امر انجام می‌شود. البته باید در نظر داشته باشیم درب ضد ‌سرقت علاوه بر بحث امنیت به دلیل مواد عایق صدا و حرارت می‌تواند محیط مطلوبی را برای ساکنین ایجاد کند.

خارج از بحث امنیت، زیبایی درب ضدسرقت نیز در سالیان اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. استفاده از روکش‌های راش‌، گردو و بلوط و انواع روکش‌های رنگ پوششی و پولیشی موارد مورد استفاده در نمای درب ضدسرقت می‌باشد. البته به دلیل رکود نسبی بازار ساختمان‌سازی‌، تعویض درب قدیمی چوبی با درب ضدسرقت نیز بسیار زیاد شده است. نصاب‌های حرفه ‌ای برای تعویض درب، مهمترین پارامتر را تضمین ‌کننده‌ ی کیفیت نهایی رگلاژ درب می‌دانند. در حقیقت کندن چهارچوب فلزی قدیمی، نصب درب روی دیواری که قطعا به دلیل فرسودگی ساختمان دارای اعوجاج می‌باشد نیاز به تبحر بالایی دارد.  در کنار موضوع نصب درب ضد سرقت ، درب داخلی ساختمانی نیز می تواند متناسب به طرح درب ضد سرقت ، ساخته و یا تعویض شود که باعث زیبایی و هارمونی در داخل خانه می شود.

نحوه تعویض درب ضد سرقت

در ابتدا سرپرست نصاب شرکت به پروژه فرستاده می شود و اندازه گیری بر مبنای داخل به داخل چهارچوب فلزی قدیمی انجام می شود. در این صورت چهارچوب فلزی درب ضد سرقت با چهارچوب فلزی قبلی جوش داده می شود. مصالح ریزی با ملات در پشت چهارچوب جدید حتما باید انجام شود تا مقاومت درب و چهارچوب در برابر دیلم اندازی افزایش پیدا کند. به منظور پوشش و عدم دید چهارچوب قدیمی ، از هر دو طرف روکوب های چوبی بر روی چهارچوب های  فلزی نصب می شود تا چهارچوب قدیمی کاملا از دید خارج شود.

معمولا مراحل نصب برای یک عدد درب ضد سرقت در 3 الی 4 ساعت انجام می شود. دراین شیوه به دلیل عدم کندن چهارچوب فلزی قدیمی و عدم فرزکاری مشتریان رضایت بیشتری دارند. در عین تعویض درب قدیمی با تعویض درب ضد سرقت زیبایی را نیز با خود به ارمغان می آورند. در سایت درسام ابعاد درب ضد سرقت و مشخصات فنی به همراه قیمت درب ضد سرقت آورده شده است و این می تواند راهنمای خرید خوبی برای مشتریان باشد. این مرکز فروش به آدرس سایت doorsam.ir قادر است از ساعت 8 تا 20 پاسخگوی هر گونه سوالات دوستان عزیز باشد.

شرکت درسام علاوه بر ارائه محصولات درب های ضد سرقت ، درب داخلی ساختمانی با رویه های MDF و HDF نیز برای مشتریان ارائه می دهد. رویه های HDF بصورت وارداتی از کشور ترکیه ، و درب های MDF با طرح های ترک تولید و در کمترین زمان ساخت به مشتری ارائه می شوند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۵ درصدی سرقت در شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ محمد توحیدی   در نشست خبری، با اشاره به کاهش آمار سرقت و جرایم خشن در شهرستان افزود: در سال گذشته شاهد کاهش ۳۲ درصدی سرقت از منزل، کاهش ۵۰ درصدی جیب بُری و کاهش ۵۰ درصدی کیف قاپی در شهرستان بودیم.

وی افزود: در سال گذشته بیش از ۳۲ هزار فقره پرونده در شهرستان تشکیل شد که از این تعداد، ۱۲۷۰۰ منجر به سازش شده است.

سرهنگ توحیدی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از ۲۶۶ هزار تماس با ۱۱۰ شهرستان، انجام شده که از این تعداد بیش از ۱۴۸ هزار مورد عملیاتی شد.

فرمامده انتظامی شهرستان ارومیه، امنیت را مؤلفه بسیار مهمی در جامعه دانست و گفت: احساس امنیت توسط مردم بسیار مهمتر از خود امنیت است.

وی با اشاره به نقش رسانه در خنثی سازی عملیات دشمن افزود: دشمن در فضای مجازی و رسانه ای با تولید محتواهای متنوع بدنبال تشویش اذهان عمومی جامعه است که اصحاب رسانه با انعکاس درست و به موقع اخبار در آگاه سازی جامعه و ایجاد آرامش می‌توانند بسیار اثر گذار باشند.

 

 

دیگر خبرها

  • دزدی میلیاردی از برج لاکچری نیاوران توسط سه تبعه افغان
  • کاهش ۳۵ درصدی سرقت در شهرستان ارومیه
  • سرقت چندین میلیاردی از برج لاکچری نیاوران | خانه ۲ مهاجر کانادا غارت شد
  • سرقت میلیاردی از خانه ۲ مهاجر در برج‌های نیاوران
  • دزدی میلیاردی از خانه ۲ مهاجر کانادا در برج لاکچری نیاوران
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • راهنمای بازیابی ارزهای دیجیتال دزدیده شده + راهکارهای افزایش امنیت حساب
  • ناسا برخورد زباله‌های ایستگاه فضایی با خانه مردی در فلوریدا را تایید کرد
  • سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان
  • رونق صنعت کشاورزی و گردشگری روستای کرد علیا