Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا ،میرمحمد غراوی در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان کردکوی با اشاره به پروژه های نیمه کاره فراوان استان اظهار کرد: به دلیل محدودیتهای تامین منابع جدید ،کمیته برنامه ریزی شهرستانها از تعریف پروژه های جدید خودداری کند.
وی بیان کرد: اعتبارات مصوب و تخصیصی شهرستان ها باید به سمت تکمیل پروژه های نیمه کاره و با اولویت پیشرفت فیزیکی بالا هدایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار گلستان به پروژه های نیمه کاره کردکوی اشاره کرد و گفت: تکمیل و اتمام این طرح ها نیازمند استفاده از منابع استانی و ملی بوده که رسیدن به این هدف نیازمند تلاش بیشتر مدیران استانی و شهرستانی است.
وی نگاه بخشی و منطقه ای در مدیریت و برنامه ریزی را عامل آسیب به بدنه شهرستان دانست و افزود: توسعه و گسترش این نوع نگاه موجب بروز اختلاف بین افراد شده و به هدر رفتن منابع و انرژی ختم خواهد شد .
غراوی فراهم سازی بسترهای رشد و توسعه زیرساخت ها در بخش راهها و حمل ونقل را مهمترین راهبرد و محور توسعه استان دانست و گفت: بدون توسعه حمل و نقل و فراگیر شدن آن، هیچ افق روشنی برای توسعه دیده نمی شود.
معاون عمرانی استاندار گلستان همچنین در نشست بررسی طرح های عمرانی شهرستان بندرگز در غرب گلستان گفت: در سند چشم انداز توسعه استان، اولویت با کشاورزی و گردشگری است و توسعه بخش حمل و نقل در حوزه های هوایی، دریایی و ریلی نیز می تواند بسترساز پیشرفت گلستان شود.
غراوی همچنین بر رفع موانع اجرای پروژه گردشگری آرمان طبیعت ساحل بندرگز با سرمایه گذاری خارجی تاکید کرد و گفت: با پیگیری ویژه استاندار، موانع آغاز کار این پروژه رفع و عملیات اجرایی آن در دهه فجر آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: بهره برداری از این طرح علاوه بر ایجاد اشتغال، توسعه اقتصادی و فرهنگی شهرستان بندرگز را به همراه خواهد داشت.
شهرستان های بندرگز و کردکوی در غرب استان گلستان واقع هستند.
3091 / 7333 /1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** تنظیم: میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۵۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۱۶ مدرسه نیمه تمام فضای آموزشی درسطح شهر ستان مرندو یامچی

عباسی در بازدید از مدارس نیمه تمام یامچی گفت: در سطح شهرستان مرند و یامچی ۱۶ پروژه مدرسه سازی در حال انجام است که بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که در مراحل تکمیل ودر سال تحصیلی جدید بیشتر این مدارس با کمک خیرین و نوسازی استان تکمیل و افتتاح خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه درمان درجنوب شرق تهران در اولویت است
  • تکمیل ۱۶ مدرسه نیمه تمام فضای آموزشی درسطح شهر ستان مرندو یامچی
  • بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ساری و میاندورود
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • پروژه‌های نیمه تمام گیلان تعیین تکلیف شود
  • در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است