Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید نادری عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: بودجه باید دارای جهت جهت گیری و راهبردهای کلی باشد که تقاضا داریم شهردار اراک تصریح کنند در تدوین این بودجه چه جهت گیری هایی لحاظ شده است و این بودجه قرار است چه اهدافی را برای ما تامین کند؟

 به گزارش ایلنا از اراک،سعید نادری گفت: معمولا نظام بودجه‌ریزی به این صورت است که سند بودجه که همان برنامه های سالانه هستند بر مبنای  یک برنامه راهبردی یا  بلند مدت  تدوین میشوند و اهدافی را که در آن برنامه راهبردی دیده شده را سال به سال به جلو میبرند که این موضوع  در تهیه و تدوین بودجه شهرداری اراک اتفاق نیفتاده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: بودجه باید دارای جهت‌گیری و راهبردهای کلی باشد که تقاضا داریم آقای تاجران شهردار اراک تصریح کنند در تدوین این بودجه چه جهت گیری‌هایی لحاظ شده است و این بودجه قرار است چه اهدافی را برای ما تامین کند.

 نادری افزود: بودجه 650 میلیاردی سال جاری به 460 میلیارد برای سال 97  کاهش پیدا کرده است  با توجه به اینکه در سال 97 با کاهش 30 درصدی نسبت به سال جاری  در پیش بینی بودجه مواجه هستیم  این کاهش باید توجیه منطقی داشته باشد.

عضو شورای شهر گفت: اینکه برای خود توجیه  کنیم بودجه را طوری ببندیم که قابل تحقق باشد قابل قبول نیست و تقاضا دارم جسورانه تر به بودجه نگاه شود.

وی در پایان گفت: با توجه به وضعیت بازار مسکن احتمال دارد در سال آینده با افزایش درآمد در این حوزه روبرو شویم، که لازم است در تدوین بودجه پیش بینی شود اگر این افزایش درآمد رخ دهد چه برنامه ای برای درآمدهای کسب شده خواهیم داشت.

نکته آخر هم اینکه با توجه به عزم شورا و شهردار برای اجرای پروژه 58 متری جایگاه این موضوع در بودجه سال آینده کجاست ؟

 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۴ درصدی تولید مسکن برای مددجویان کمیته امداد نسبت سال‌های گذشته

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آیین واگذاری ۳۳ هزار و۸۶۳ واحد مسکونی به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد تصریح کرد: امروز بیش از ۳۳ هزار منزل تقدیم مددجویان می شود و این لحظه خوب و دلنشینی است. خانه و مسکن یکی از دغدغه های افراد فاقد مسکن است که مددجویان کمیته امداد نیز در این زمینه صاحب حق هستند.

وی ادامه داد: هزینه ای که مسکن در سبد خانواده دارد بالاترین هزینه است و تلاشی که توسط همه دستگاه ها برای خانه دار شدن مردم صورت میگیرد قابل تقدیر است و بدانند اجر بزرگ و پاداش عظیم نزد پروردگار دارند.

رئیس جمهور بیان کرد: این خبر که مددجوی فاقد مسکن در کمیته امداد نداشته باشیم، از وعده هایی است که تحقق یافته است؛ مردم انتظار دارند، دولت صادق الوعد باشد. البته با تلاش همه همکاران بوده است استانداران خراسان جنوبی، قم، فارس، همدان و گلستان در این باره توضیحاتشان را شنیدیم و از همه آنها تشکر می کنم.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: خبر بسیار خوب امروز این است که تولید مسکن و بهره برداری از آن برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ افزایش ۴۴ درصدی داشته است. افزایش تولید مسکن و در اختیار مددجویان قرار دادن، از خبرهای خوبی است که حتما باید هم شاکر خداوند متعال باشیم و هم صمیمانه از همه کسانی که در تولید مسکن نقش داشته اند که رشد قابل توجهی داشته است. 

وی افزود :امیدوارم میزانی هم که در اختیار بنیاد مسکن و کمیته امداد است به نتیجه برسد و در اختیار مددجویان قرار گیرد تا هیچ مددجوی فاقد مسکن در کشور نداشته باشیم.

 

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۲۰ درصدی شاخص اختصاصی تدوین استانداردهای ملی در کردستان
  • افزایش ۴۴ درصدی تولید مسکن برای مددجویان کمیته امداد نسبت سال‌های گذشته
  • کاهش ۴۳ درصدی تصادفات نوروز امسال در مقایسه با پارسال در خوزستان
  • کاهش ۲۵ درصدی کسری تراز عملیاتی بودجه ۱۴۰۳
  • کاهش فاصله طبقاتی، عدالت اجتماعی و تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی
  • تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی ماموریت اصلی سازمان برنامه و بودجه است
  • تحقق درآمدی ۸۲ درصدی شهرداری اراک در سال ۱۴۰۲
  • نگاه مدیریت شهری به قرارگاه خاتم‌الانبیا نگاه سرمایه ای است
  • انتقاد امام جمعه شیراز از تبلیغات بیلبورد‌های شهری
  • کاهش ۲۱ درصدی فوتی‌ها در طرح نوروزی استان مرکزی