Web Analytics Made Easy - Statcounter

باسابقه‌ترین و پرافتخارترین پارالمپین اسکی ایران از دنیای ورزش حرفه‌ای خداحافظی کرد.

طرفداری- صادق کلهر با اعلام خبر خداحافظی خود از دنیای ورزش قهرمانی گفت که قصد دارد تمامی وقت و انرژی خود را برای پرورش و رشد ورزشکاران پارالمپیکی ایران و نیز حوزه جوانان در فدراسیون اسکی بگذارد.

به گزارش تسنیم، وی در حال حاضر سرمربی تیم ملی اسکی پارالمپیک ایران و رئیس کمیته جوانان فدراسیون اسکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلهر 38 ساله سابقه حضور در پارالمپیک‌های زمستانی 1988، 2002، 2006، 2010 و 2014 حضور داشت و باسابقه‌ترین و پرافتخارترین ورزشکار اسکی معلولان به حساب می‌آید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۵۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال

به گزارش "وزش سه"، با قهرمانی سال گذشته پرسپولیس در جام حذفی که موفق شد در فینال استقلال را شکست دهد تعداد قهرمانی های این تیم در رقابت های فوق به هفت برسد.

پیش از آن استقلال با هفت عنوان قهرمانی در این رقابت ها پرافتخارترین تیم جام حذفی بود اما پرسپولیس با قهرمانی فصل قبل تعداد جام هایش در رقابت‌های حذفی را به 7 برساند و با عناوین قهرمانی رقیب دیرینه اش برابری کرد.

حالا و با حذف استقلال از رقابت های جام حذفی فصل جاری و باقی ماندن پرسپولیس در جدول این رقابت ها سرخ ها شانس این را خواهند داشت که به هشتمین عنوان قهرمانی خود در جام حذفی فکر کنند که در صورت رسیدن به این عنوان  ، همزمان با در اختیار داشتن عنوان پرافتخارترین تیم لیگ سراسری و لیگ برتر می توانند در این جام نیز بدون شریک عنوان پرافتخارترین را داشته باشند.

البته پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کار بسیار سختی برای عبور از  تیم آلومینیوم اراک دارد  و برای رسیدن به جام قهرمانی باید چهار حریف دشوار را از پیش رو بردارد.

از بین قهرمان های جام حذفی در سال های گذشته همچنان تیم‌های سپاهان ، ذوب آهن ، تراکتور،ملوان و فجرسپاسی در جدول این رقابتها باقی مانده‌اند که در مرحله یک هشتم نهایی یکی از بین تراکتور و ذوب آهن حذف خواهد شد.

بعد از پرسپولیس و استقلال که هفت بار قهرمان جام حذفی شده اند سپاهان با چهار عنوان قهرمانی در رده دوم پرافتخارترین تیم این رقابتها قرار دارد.

البته تعداد فینال‌هایی که استقلال در آنها حضور داشته به مراتب بیشتر از پرسپولیس است اما در رقابت های حذفی  مقام نایب قهرمانی وجود ندارد و برای مقایسه پرافتخارترین تیم ها تنها مقام قهرمانی و جام به حساب می آید.

دیگر خبرها

  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران
  • فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • خداحافظی تلخ جیدن کاکس آمریکایی از دنیای کشتی + ویدئو
  • شانس تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • امین حیایی در آغوش دوست دیرینه اش!
  • حزب الله لبنان: «وعده صادق» بازدارندگی تل‌آویو را از بین برد
  • ال‌کلاسیکو ابرستاره فوتبال آمریکایی را فوتبالی کرد!‏
  • روی خط رادیو
  • شوک بزرگ دنیای ورزش؛ ادعای دوپینگ گسترده در چین