Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این ویدئو، درخواست رشیدپور از آخوندی وزیر راه: "پیشاپیش امیدوارم مسئولان تقصیر را به گردن دولت نهم و دهم نیندازند" را در برنامه حالا خورشید (۹۶/۱۱/۰۸) مشاهده می‌کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران با خودروی شخصی به فرودگاه نیایند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محسن عقیلی فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور به تشریح برنامه‌های پلیس فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ پرداخت و گفت: در تعطیلات نوروزی و زمان‌های پیک پرواز با توجه به محدودیت ظرفیت پارکینگ‌های فرودگاه مهرآباد، لازم است که مسافران و همراهانشان برای مراجعه به فرودگاه از وسایل حمل و نقل عمومی نظیر تاکسی فرودگاه و مترو استفاده کنند.

وی افزود: افتخار من و همکارانم در فرودگاه‌های سراسر کشور خدمت‌رسانی به هموطنان عزیزی است که از خطوط هوایی برای سفر استفاده می‌کنند، در همین راستا نیز تمهیداتی را در نظر گرفته و با تمام توان آماده خدمات‌رسانی به مردم شریف ایران در فرودگاه‌های سراسر کشور هستیم و در همین راستا نیز تیم‌های گشتی و نظارتی خود را افزایش داده‌ایم.

سردار عقیلی همچنین به مسافران نوروزی توصیه‌ها و هشدارهایی را نیز ارائه کرد و گفت: لازم است مسافران عزیز به منظور جلوگیری از هرگونه سوء‌استفاده احتمالی، از ارائه مدارک هویتی به افراد غیرمسئول خودداری و موارد مشکوک را سریعاً به پلیس اعلام کنند. همچنین مسافران باید از پذیرش هرگونه امانت از افراد ناشناس اعم از چمدان، بسته و … جداً پرهیز کنند چرا که در صورت کشف اشیا ممنوعه و موارد مشکوک مسئولیت آن متوجه حامل بار است.

وی از مسافرانی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند درخواست کرد بلیت مسافرت خود را از دفاتر فروش مجاز تهیه و از مراجعه به واسطه‌ها و شبکه‌های اینترنتی غیرمجاز خودداری کنند.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور همچنین با اشاره به وضعیت فرودگاه مهرآباد به عنوان یکی از پرترددترین فرودگاه‌های داخلی کشور در ایام نوروز گفت: در تعطیلات نوروزی و زمان‌های پیک پرواز با توجه به محدودیت ظرفیت پارکینگ‌های فرودگاه مهرآباد، لازم است که مسافران و همراهانشان برای مراجعه به فرودگاه از وسایل حمل و نقل عمومی نظیر تاکسی فرودگاه و مترو استفاده کنند.

وی همچنین درباره عملکرد یک ساله پلیس فرودگاه‌های کشور نیز گفت: پلیس فرودگاه تنها در حوزه مبارزه با قاچاق، با افزایش ۱۳۲ درصدی کشف انواع کالا، طلا و ارز نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بوده که این موضوع نشان دهنده جدیت مأموران پلیس فرودگاه است.

کد خبر 6058116

دیگر خبرها

  • اعزام و پذیرش بیش از 394 هزار مسافر  هوایی طی 4 روز
  • آماده‌ باش مدیریت بحران شرکت فرودگاه‌ ها به ۵ فرودگاه
  • ۵ فرودگاه کشور از امروز به حالت آماده باش درآمدند
  • مسافران با خودروی شخصی به فرودگاه نیایند
  • استقرار قاضی کشیک در ۹ فرودگاه بزرگ و پرتردد کشور
  • آماده‌باش مدیریت بحران شرکت فرودگاه‌ها به ۵ فرودگاه
  • ۵۱ در صد از ظرفیت پروازهای داخلی مورد استفاده قرار گرفته است
  • صدور کران کارت بانکی در فرودگاه لارستان
  • پربازدیدترین اخبار شهرهای جهان در سال ۱۴۰۲
  • آغاز نصب پل‎‌های تلسکوپی در همه فرودگاه‌های کشور + تصویر