Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی شرکت ملی گاز در پی انتشار مطالبی در برخی رسانه‌ها با عنوان «شرکت‌ گاز و پالایش و پخش هنوز 25 هزار میلیارد تومان از درآمد هدفمندی خود را به خزانه نریخته است» توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شانا، متن جوابیه شرکت ملی گاز ایران به شرح زیر است:

«عطف به درج مطلبی با عنوان «شرکت گاز و پالایش و پخش هنوز 25 هزار میلیارد تومان از درآمد هدفمندی خود را به خزانه نریخته است» به نقل از جناب آقای قوامی، نائب رئیس محترم کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، به استحضار می‌رساند مجموع سهم سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها عهده شرکت ملی گاز ایران از سال 1389 لغایت پایان سال 1395 مبلغ 682.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

000 میلیارد ریال می‌باشد که با توجه به مستندات موجود که به تأیید سازمان محترم حسابرسی نیز رسیده، معادل 98.3 درصد از مبلغ فوق با سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها تسویه حساب گردیده است.

مانده بدهی دفتری شرکت ملی گاز ایران به سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها در پایان سال 1395 صرفاً مبلغ 11.716 میلیارد ریال و معادل 1.7 درصد سهم هدفمند سازی یارانه‌ها برای عملکرد 7 سال مالی می‌باشد. با عنایت به اینکه فروش شرکت ملی گاز ایران به مشترکین به صورت نسیه است، وصول سهم هدفمند سازی یارانه‌ها و تسویه حساب کامل با آن سازمان در پایان هر سال مالی در عمل مقدور نبوده و حسب مورد ممکن است بدهی یا طلب برای طرفین وجود داشته باشد، کما اینکه در برخی از سال‌ها از جمله پایان سال 1391 مبلغ 10.600 میلیارد ریال و در پایان سال 1392 مبلغ 15.800 میلیارد ریال سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها به شرکت ملی گاز ایران بدهکار گردیده است، در پایان سال 1395 نیز مانده بدهی مشترکان به شرکت ملی گاز ایران (شرکت‌های گاز استانی ) مبلغ 76.000 میلیارد ریال می‌باشد که حدود 55 درصد از بدهی مشترکان به مبلغ 41.800 میلیارد ریال سهم سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها است که با توجه به مانده دفتری طلب سازمان هدفمندی به مبلغ 11.716 میلیارد ریال، در واقع مبلغ 30.084 میلیارد ریال از منابع شرکت ملی گاز به سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها پرداخت گردیده که بایستی به این شرکت عودت گردد.»




منبع: شانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام محسنی مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه‌ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6096945

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • قرارداد ۲.۷میلیارد دلاری با پتروشیمی‌ها برای تولید بنزین
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور