Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ دبیر برگزاری این مسابقات گفت: در این مسابقات ۳۱۰ ورزشکار در شش رشته ورزشی شطرنج، تیراندازی، تنیس روی میز، فوتسال، شنا و دارت با یکدیگر به رقابت پرداختند.
اکبر میرزایی افزود: این دوره مسابقات از روز دوشنبه (۲ بهمن ۹۶) به میزبانی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران -منطقه شمال‌شرق در شهر مشهد مقدس آغاز و با حضور دکتر خالقی مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران، نصر اصفهانی مدیر منابع انسانی شرکت پالایش و پخش، عربیارمحمدی مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق، کشاورز رییس امور عملیات شرکت‌های پالایش، جلیل‌وند رییس امور ایثارگران شرکت پالایش و پخش و شکوهی نماینده امور ورزش و تربیت بدنی شرکت پالایش و پخش در روز پنجشنبه (۵ بهمن ۹۶) به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: در رشته شنا تیم‌های "خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، پالایش نفت آبادان و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران" بر روی سکو‌های اول تا سوم ایستادند.
میرزایی ادامه داد: در رشته تنیس روی میز که به صورت تحت کلاس برگزار شد، "شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و ستاد پالایش و پخش" به ترتیب عنواوین اول تا سوم را از آن خود کردند.
وی تصریح کرد: در رشته تیراندازی نیز تیم "شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران" به مقام قهرمانی دست یافت، عنوان نایب قهرمانی به تیم "پالایش نفت اصفهان" رسید و تیم "پالایش نفت آبادان" در سکوی سوم قرار گرفت.
دبیر برگزاری یازدهمین جشنواره فرهنگی –ورزشی جانبازان و معلولین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: در رشته دارت هم، "شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، پالایش نفت آبادان و پالایش نفت امام خمینی شازند" به ترتیب اول تا سوم شدند.
مسئول امور ورزش شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: در رشته فوتسال تیم‌های "شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، پالایش آبادان و پالایش تهران" به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی اضافه کرد: در رشته شطرنج، تیم‌های "پالایش نفت تهران، پالایش نفت امام خمینی شازند و خطوط لوله و مخابرات نفت ایران" عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجی: تولید نفت ایران امسال جهش می‌کند

وزیر نفت از جهش تولید نفت ایران در سال جاری خبر داد و گفت همچنین ۵۰ هزار بشکه به ظرفیت روزانه پالایش نفت کشور افزوده خواهد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جواد اوجی وزیر نفت گفت: امسال تولید نفت ایران جهش خواهد کرد و در تولید گاز هم با افزایش مواجه خواهیم بود.

وی افزود: 6 میلیون تن به ظرفیت تولید پتروشیمی اضافه می‌شود و 50 هزار بشکه به ظرفیت پالایش نفت کشور افزوده خواهد شد.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • اوجی: تولید نفت ایران امسال جهش می‌کند
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل