Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر دارالقرآن امام علی (ع) با بیان اینکه ثبت نام یازدهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی (ع) ویژه برادران تا دهم بهمن ماه ادامه دارد، گفت: تا کنون بیش از دو هزار نفر در این دوره ثبت نام کرده اند و بیش از ۴۰ نفر تجلیل می شوند.

مرتضی نجفی قدسی، مدیر دارالقرآن امام علی (ع) در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به روند ثبت نام در یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن این دارالقرآن گفت: ثبت نام این دوره از مسابقات ویژه برادران از روز چهارشنبه چهارم بهمن ماه آغاز شده و تا دهم بهمن ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از دو هزار نفر در این دوره از مسابقات ثبت نام کرده اند، خاطرنشان کرد: پیش بینی ما این است که این تعداد تا پایان مهلت ثبت نام به 7 هزار نفر برسد.

نجفی قدسی با بیان اینکه مسابقات از 28 بهمن ماه تا سوم اسفند ماه در شهر قم برگزار می شود، اظهار کرد: اختتامیه مسابقات با معرفی برگزیدگان چهارم اسفند ماه در قم و در بیت علامه طباطبایی با سخنرانی یکی از مراجع عظام تقلید برگزار می شود.

مدیر دارالقرآن امام علی (ع) با بیان اینکه بیش از 40 نفر در این دوره انتخاب و تجلیل می شوند، تاکید کرد: در هر رشته نفر اول تا سوم توسط هیئت داوران انتخاب شده و به کسانی که حدنصاب نمره لازم را آورده باشند جوایزی تعلق می گیرد.

وی با اشاره به حضور شرکت کنندگان از شهرهای مختلف در شهر قم و فیض زیارت حضرت معصومه (س) تصریح کرد: مسابقات در مجتمع نور شهر قم در 10 سالن مجزا برگزار خواهد شد و 8 گروه داوری ارزیابی مسابقات را بر عهده دارند.

نجفی قدسی با بیان اینکه مسابقات در 6 رشته در دو مقطع زیر 16 سال و بالای 16 برگزار می شود، ادامه داد: شرکت کنندگان در رشته های حفظ کل، حفظ اجزای 5، 10 و 20، قرائت و ترتیل با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر دارالقرآن امام علی (ع) با بیان اینکه در دو روز اول ثبت نام 1508 نفر ثبت نام کردند، افزود: آمار ثبت نامی ها در دور روز اول به تفکیک رشته ها در حفظ 10 جز 385 نفر، در قرائت 352 نفر، در حفظ 5 جز 332 نفر، در حفظ کل 240 نفر، در ترتیل 183 نفر و در حفظ 20 جز 167 نفر است.

وی با بیان اینکه مرحله دوم ثبت نام از 12 تا 15 بهمن ماه خواهد بود، خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در مرحله اول ثبت نام به ثبت نام و رشته خود می پردازند و در مرحله دوم به انتخاب زمان و روز مسابقات خود اقدام می کنند.

نجفی قدسی با اشاره به نظم ویژه در نوع ثبت نام اظهار کرد: شرکت کنندگان با انتخاب زمان و روز مسابقه خود با نظم و تمرکز بیشتری وارد مسابقات شده و هر کس مطابق ظرفیت ثبت نام رشته خود ساعات و روز خود را تعیین می کند.  

پایان پیام/345

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۶۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مراسم سه شنبه‌های شهدایی همراه با دعای توسل با حضور آحاد مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر کارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

در این مراسم «سحری» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات دفاع مقدس را روایت کرد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۵ در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6087039

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • مهلت شرکت در المپیاد فرش دستباف گلستان تا ۱۵ اردیبهشت
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد
  • تجلیل از خانواده شهدا حومه غربی دیشموک
  • آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقه ملی نانو
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد