Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - امروز شاهد بارش برف گاهي با وزش باد شديد در گيلان، مازندران، گلستان، غرب خراسان شمالي، البرز، تهران، جنوب مرکزي، قم، اصفهان، شمال چهارمحال و بختياري، سمنان، غرب يزد، بخشهاي مرکزي خراسان رضوي خواهيم بود.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاري ميزان، بارش شديدبرف و باران در استان ها و جاده هاي کشور، همه را از جمله مردم پايتخت غافلگير کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلاميه سازمان هواشناسي در روزهاي گذشته؛ امروز شاهد بارش برف گاهي با وزش باد شديد در گيلان، مازندران، گلستان، غرب خراسان شمالي، البرز، تهران، جنوب مرکزي، قم، اصفهان، شمال چهارمحال و بختياري، سمنان، غرب يزد، بخشهاي مرکزي خراسان رضوي خواهيم بود و درياي خزر مواج و طوفاني خواهد بود و بارش برف همراه با وزش باد شديد به خصوص درجاده هاي کوهستاني شمال غرب، دامنه هاي البرز در شمال، شمال شرق و دامنه هاي زاگرس در غرب و در استانهاي ياد شده موجب لغزندگي جاده و کاهش ديد به سبب کولاک برف و مه خواهد شد.
از اين رو براي حفظ ايمني و اجتناب از خسارتهاي احتمالي،ضمن بکارگيري تمهيدات لازم و رعايت ايمني، همراه داشتن زنجير چرخ و تجهيزات زمستاني در مناطق ذکر شده توصيه شده است.
اخطاريه سازمان هواشناسي: از سفر غير ضروري خودداري کنيد
1396/11/08 - 12:54
با توجه به کاهش شديد دما در نيمه شمالي کشور طي امشب و صبح روز دوشنبه يخ زدگي در معابر عمومي و جاده هاي بين شهري و احتمال ريزش بهمن به سبب انباشت برف در مناطق برفگير جاده هاي کوهستاني پيش بيني مي شود. از اينرو به شهروندان گرامي توصيه مي شود از سفر غير ضروري خودداري کرده و در صورت لزوم از تجهيزات زمستاني و بخصوص زنجير چرخ استفاده نمايند.
به دليل کاهش شديد دما در غالب نقاط کشور و ماندگاري آن تا صبح چهارشنبه مديريت در بهينه سوخت و انرژي بويژه مصرف گاز جهت اجتناب از افت فشار در شبکه گازرساني توصبه مي شود.
با توجه به افت دما به زير صفر و عدم ذوب برف، بار برفي سنگين روي درختان موجب شکستن شاخه هاي آنها مي شود. توصيه ميشود در اسرع وقت شهرداريها و هموطنان عزير با تکان دادن درختها انباشته از برف نسبت به سبک کردن بار روي آنها اقدام نمايند.
بارش برف در تهران و بسياري از استان ها موجب شکستگي صدها درخت شده است
1396/11/08 - 12:28
بارش برف در تهران و بسياري از استان ها موجب شکستگي صدها درخت شده است.(بيشتر بخوانيد)


تاکيد دادستاني بر بهبود خدمات‌رساني در راه‌ها و معابر استان البرز/ حضور دادستان کرج در سطح شهر و نظارت بر نحوه خدمت رساني
1396/11/08 - 12:16
دادستان عمومي وانقلاب مرکز استان البرز گفت: با توجه به حجم بارش برف در استان البرز دستگاه‌هاي متولي مشغول خدمت رساني به شهروندان هستند، اما امکانات خدمات رساني به همه شهر وجود ندارد.(بيشتر بخوانيد)
هموطنان تاحد امکان از آزادراه تهران ـ کرج و تهران ـ قم تردد نکنند
1396/11/08 - 12:12
مديرکل دفتر بحران و تجهيز ماشين‌آلات راهداري کشور با بيان اينکه عمليات بازگشايي محورهاي تهران ــ قم و بالعکس و همچنين تهران ــ کرج و بالعکس تمام شده است،گفت: هموطنان تا حد امکان از آزادراه تهران ـ کرج و تهران ـ قم تردد نکنند.(بيشتر بخوانيد)
تا ساعتي ديگر خودروي افراد گرفتار در بزرگراه تهران- قم رها سازي مي شود
1396/11/08 - 11:53
سليمي، رئيس سازمان امداد و نجات گفت: در مسير قفل شده بزرگراه تهران - قم از سمت مخالف، بزرگراه گاردريل ها بريده شده تا بتوانند مسير را بازگشايي و به افراد گرفتار در برف کمک کنند.تا ساعتي ديگر خودروي افراد گرفتار در بزرگراه تهران- قم رها سازي مي شود.
جاده هراز بازگشايي شد
1396/11/08 - 11:50
خالدي، سخنگوي راهداري گفت: بارش برف زياد بود و به علت نداشتن زنجير چرخ خودروها نتوانستيم عمليات اجرايي در حين بارش برف را انجام دهيم .جاده هراز بازگشايي شده و زير بار ترافيکي رفته است.
بازگشايي سطوح پروازي و مسيرهاي دسترسي به فرودگاه/اسکان 1800 نفر در هتل ها و نمازخانه ها
1396/11/08 - 11:35
به گزارش گروه اقتصادخبرگزاري ميزان، علي کاشاني حيدري اظهار کرد: از شب گذشته بارش شديد برف در فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) آغاز شد و به دليل کاهش شديد ديد افقي به زير 200 متر پروازهاي ورودي و خروجي فرودگاه متوقف گرديد.
وي افزود: همزمان با شروع بارش ها کليه نيروهاي امدادي و عمليات زميني که براي فصل سرما آماده بودند فعاليت خود را آغاز کرده و برف روبي سطوح پروازي شروع شد و از اين بابت مشکلي در فرودگاه وجود نداشت.
کاشاني خاطرنشان کرد: از شب گذشته تاکنون 1800 نفر از مسافران پروازهايي که باطل شده و يا تاخير داشته اند در هتل ها و نمازخانه هاي شرکت شهر فرودگاهي امام خميني (ره) اسکان داده و 700 تخته پتو نيز بين مسافران توزيع شد.(بيشتر بخوانيد)
مردم قطعي برق را به سامانه 121 اعلام کنند
1396/11/08 - 11:15
شرکت توزيع نيروي برق تهران بزرگ با صدور اطلاعيه‌اي از مرم خواست در صورت بروز هرگونه خاموشي موردي و يا قطعي برق، موارد را به سامانه فوريت‌هاي برق 121 اعلام کنند.(بيشتر بخوانيد)
تعطيلي مدارس همدان، مشهد و تهران در نوبت عصر
1396/11/08 - 11:07
به گزارش گروه جامعهخبرگزاري ميزان، بنا بر اعلام ادارات آموزش و پرورش مدارس سه استان همدان ، تهران و مشهد تعطيل است.(بيشتر بخوانيد)
تمهيدات لازم بايد براي بازگشايي راه ها صورت پذيرد
1396/11/08 - 10:55
رييس سازمان امداد و نجات: مهمترين درخواست ما، اقدام براي بازگشايي راه ها توسط راهداري است.
کاج سعد آباد امروز تعطيل است
1396/11/08 - 10:30
براساس اطلاعيه مجموعه فرهنگي _ تاريخي سعد آباد به دليل بارش برف سنگين و بسته بودن مسيرهاي ورودي اين مجموعه امروز تعطيل است .
سازمان هواشناسي کشور هشدار ريزش بهمن صادر کرد
1396/11/08 - 10:10
به گزارش گروه جامعهخبرگزاري ميزان، در اخطاريه سازمان هواشناسي آمده است: با توجه به کاهش شديد دما در نيمه شمالي کشور طي امشب و صبح روز دوشنبه يخ زدگي در معابر عمومي و جاده هاي بين شهري و احتمال ريزش بهمن به سبب انباشت برف در مناطق برفگير جاده هاي کوهستاني پيش بيني مي شود. از اين رو به شهروندان گرامي توصيه مي شود از سفر غير ضروري خودداري کرده و در صورت لزوم از تجهيزات زمستاني و بخصوص زنجير چرخ استفاده کنند.(بيشتر بخوانيد)
اتوبان تهران_قم باز مي شود
1396/11/08 - 10:04
سردارد خانچهري، فرماند انتظامي غرب استان تهران گفت: اتوبان تهران_ قم تا 2 ساعت آينده به صورت کامل باز مي شود.
هيچ سفر ريلي لغو نشد/ امکان تاخير در برخي از سفرها به علت کاهش ديد
1396/11/08 - 10:04
مهدي سکري در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادخبرگزاري ميزان در خصوص شرايط سفرهاي ريلي با توجه به بارش برف بيان کرد: تمامي سفرهاي ريلي برون شهري در حال انجام است و هيچ سفري لغو نشده است.(بيشتر بخوانيد)
مردن به دو محور تهران-کرج و تهران -قم نيايند
1396/11/08 - 10:03
مدير کل مديريت بحران راهداري گفت: هموطنان کمک کنند و به دو محور بزرگراه تهران -کرج و تهران - قم نيايند تا عمليات تخليه خودروهاي گرفتار در اين دو محور انجام شوند
جاده هراز باز شد
1396/11/08 - 10:01
پليس راه راهور اعلام کرد: دقايقي قبل جاده هراز باز شد .
نگراني از شبکه گاز نداريم
1396/11/08 - 09:29
سخنگوي شرکت ملي گاز گفت: مشکلي در تامين گاز نداريم و فشارها در همه کشور سطح متعادلي است
عمده خاموشي ها در غرب تهران است
1396/11/08 - 09:26
معاون توريع برق گفت: عمده خاموشي ها در غرب تهران است و در جنوب تهران در مناطقي چون کهريزک قطعي برق داريم و در يکي دو ساعت آينده عمده خاموشي ها بر طرف مي شود .برف سنگيني در شهر باريده و افتادن شاخه هاي درخت روي سيم هاي برق باعث خاموشي هاي مقطعي شده است.(بيشتر بخوانيد)
بزرگراه پرديس- تهران باز شده است
1396/11/08 - 09:24
سرهنگ رحماني گفت: بزرگراه پرديس- تهران باز شده است و تردددر محور فيروزکوه با زنجير چرخ امکان پذير است
اعزام 10 دستگاه خودرو سازمان راهداري به گره ترافيکي اتوبان کرج
1396/11/08 - 09:04
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادخبرگزاري ميزان،خالدي در خصوص شرايط راه‌هاي اصلي کشور در روز برفي گفت: مکان اصلي گره ترافيکي اتوبان تهران تا کرج به کمک همکاران ما پيدا شده و براي رفع آن 10 دستگاه خودرو به اين منطقه اعزام شده است.(بيشتر بخوانيد)
بر اثر واژگوني اتوبوس ولوو در اصفهان تا کنون حداقل 6 تن کشته شدند
1396/11/08 - 09:02
رييس پليس راهور ناجا گفت: بر اثر واژگوني اتوبوس ولوو در اصفهان تا کنون حداقل 6 تن کشته شدند.
همکارانم در حال آزاد سازي خودروهاي گرفتار در برف در بزرگراه تهران - کرج هستند
1396/11/08 - 08:40
خالدي، سخنگوي سازمان راهداري: همکاران من هم اکنون به نقطه کور در آزاد راه تهران -کرچ رسيده اند و در حال آزاد سازي خودروهاي گرفتار در برف هستند.
سفرهاي غير ضروري خود را به روز ديگر موکول کنيد
1396/11/08 - 08:28
سردار حميدي، رئيس پليس راه راهور ناجا گفت: به همه هم وطنان توصيه مي کنم سفرهاي غير ضروري خود را به روز ديگر موکول کنند. در بزرگراه تهران- قم کف جاده يخ زده است و تردد به کندي صورت مي گيرد و امکانات کفاف وضع موجود را نمي دهد.
58 نفر از مردم گرفتار که وسيله نقليه براي بازگشت به منزل را نداشتند ، اسکان داديم
1396/11/08 - 08:08
نوبخت، مديرعامل شرکت بهره برداري متروي تهران و حومه گفت:فعاليت متروي تهران از صبح امروز برقرار است و مشکلي براي ارائه خدمات به مردم را نداريم. شب گذشته پذيراي 58 نفر از مردم گرفتار شده در برف و باران بوديم ،که وسيله نقليه براي بازگشت به منزل را نداشتند و آنها را اسکان داديم.
تا يک ساعت آينده خودروهاي گرفتار در بزرگراه هاي اطراف تهران رها سازي مي شوند
1396/11/08 - 08:04
خالدي، سخنگوي سازمان راهداري گفت: متاسفانه ازساعات پاياني روز گذشته برخي افراد در بزرگراه هاي اطراف تهران ، گرفتار شده اند ، تا نيم ساعت و يک ساعت آينده همکاران من افراد گرفتار در بزرگراه تهران - کرج را رها سازي خواهند کرد. در محدوده کيلومتر 37 قم -تهران دستگاه هاي راهداري در حال برف روبي هستند تا خودروهاي معدودي که گرفتار شدند، را رها کنند.
شرايط ، شرايط خاصي است
1396/11/08 - 07:55
حميدي، رئيس پليس راه راهور ناجا گفت: در 18 استان شاهد بارش برف و باران هستيم و برخي محورها مسدود است. در کيلومتر 8 اتوبان تهران -قم به علت تجهيزات کم ماشين ها قادر به حرکت نيستند.عمليات برف روبي به کندي صورت مي گيرد. کمبود امکانات امدادي به خودروها را داريم.
جاده چالوس مسدود است
1396/11/08 - 07:52
گودرزي، رئيس پليس راه البرز گفت: جاده چالوس از 7 بعد ازظهر روز گذشته مسدود شده است و در بزرگراه تهران -کرج متاسفانه در سربالايي هاي بزرگراه برخي خود روها نتوانند حرکت کنند در مجدوده پيکان شهر ، تردد به کندي صورت مي گيرد، فعلا افراد از خانه ها خارج نشوند تا مسير از ترافيک خالي شود.
آخرين وضعيت تعطيلي مدارس در استان‌ها
1396/11/08 - 07:44
مامي مقاطع تحصيلي آموزش و پرورش شهرستانهاي استان تهران(غير از شهر تهران) در نوبت صبح امروز يکشنبه 8 بهمن به دليل بارش برف و يخبندان تعطيل است.
اداره کل روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري تهران اعلام کرد: با موافقت استاندار، مدارس تهران در نوبت صبح به دليل بارش برف تعطيل شد.
***
مدير آموزش و پرورش اسلامشهر: امروز همه مدارس اسلامشهر در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطيل است.
***
فرماندار فيروزكوه :تمام مدارس فيروزكوه در كليه مقاطع تحصيلي امروز يكشنبه هشتم بهمن ماه بعلت بارش برف و يخبندان تعطيل است.
***
بدليل بارش برف سنگين امروز يکشنبه کليه مدارس شهري و روستايي لاريجان در دو نوبت صبح و عصرتعطيل شد.
***
مدارس کلاردشت امروز تعطيل است.
***
به دليل بارش برف، برودت هوا و احتمال بروز پديده يخبندان؛ همه مدارس نوبت صبح دوره ابتدايي منطقه «کاکاوند»، فردا يکشنبه 8 بهمن ماه تعطيل خواهد بود.
***
در شهرستان اهر مدارس تمام مقاطع تحصيلي مناطق روستايي در دو نوبت صبح و بعداز ظهرتعطيل است و مدارس تمام مقاطع مناطق شهري با يک ساعت تاخير راس ساعت 9 صبح شروع به فعاليت خواهند کرد.
***
در شهرستان هوراند و منطقه نظرکهريزي و شهرستان ورزقان مدارس تمام مقاطع تحصيلي اعم از مناطق شهري و مناطق روستائي تعطيل خواهند بود.
***
در شهرستان کليبر مدارس تمام مقاطع تحصيلي مناطق روستايي در نوبت صبح تعطيل است. در مدارس شهري ، پيش دبستاني ،استثنايي و ابتدايي در نوبت صبح تعطيل و متوسطه اول و دوم بايک ساعت تاخير از ساعت 9 شروع خواهد شد.
***
در منطقه ترکمانچاي تمام مقاطع تحصيلي مدارس مناطق شهري و مناطق روستايي در نوبت صبح تعطيل خواهند بود.
***
به علت بارش برف در تمام شهرستان هاي استان البرز، مقاطع تحصيلي مهدهاي کودک، پيش دبستاني ها و مدارس ابتدايي،يکشنبه در شيفت صبح وعصر تعطيل خواهد بود.
***
مدارس شهرستان هاي آسارا و طالقان، يکشنبه تمام مقاطع تحصيلي صبح وعصر تعطيل اعلام شد.
***
با توجه به بارش برف و برودت هوا مدارس برخي از استان ها، امروز يکشنبه 8 بهمن در نوبت صبح به اين شرح تعطيل اعلام مي‌شود.
مهاباد:ابتدايي و متوسطه دوره اول شهري و روستايي
سردشت: ابتدايي شهري و تمامي مقاطع تحصيلي روستايي
***
مدارس ديلمان و عمارلو گيلان بخاطر بارش سنگين برف امروز يکشنبه تعطيل اعلام شد.
انتهاي پيام/
با مساعد شدن شرايط پروازها در فرودگاه ها از سرگرفته مي شود
1396/11/08 - 07:41
اسفندياري، مشاور ميديرعامل شرکت فرودگاه ها گفت:به محض اينکه شرايط مساعد شود پروازها از سر گرفته مي شود .
دانشجويان تعطيل نيستند
1396/11/08 - 07:39
الماسي ، مدير مديريت بحران استان تهران در سخناني گفت: تنها مدارس در استان تهران تعطيل بوده و دانشجويان تعطيل نمي باشند و افرادي که در دانشگاه ها امتحان دارند سرامتحان خود حاضر شوند.
در حال بروز رساني...

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد

فرماندار ریگان گفت: بر اثر بارش شدید باران در ریگان راه ارتباطی هفت روستای شهرستان مسدود شده است.

به گزارش ایسنا، مراد آبیار شامگاه ۲۸ شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این روستاها در ارتفاعات و شامل کشنل، پیرکهن، بردستو، کاسکو، پیرخوشاب، بادامک و شوراب هستند.

وی افزود: با فروکش کردن باران مراحل بازگشایی این راه‌ها در شهرستان آغاز خواهد شد.

فرماندار ریگان گفت: تمامی امکانات برای خدمات‌رسانی به روستاهای شهرستان بسیج شده و دهیاران، گروه‌های جهادی و مردمی در تمامی روستاهای شهرستان ریگان استقرار دارند.

وی افزود: در روستاهایی که احتمال وقوع سیلاب وجود دارد، لودر و بولدوزر توسط بخشداران و بخش خصوصی مستقر شده است.

آبیار گفت: برق برخی از روستاهای شهرستان قطع شده بود که با تلاش نیروهای شرکت برق وصل شد و تمامی دستگاه‌ها در حالت آماده باش هستند.

به دلیل بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر، تمامی مدارس شهرستان‌های شرق استان کرمان در بم، ریگان، فهرج، نرماشیر و گنبکی فردا ۲۹ فروردین ماه تعطیل است.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پایانه شرق تهران مشغول خدمت رسانی به مسافران است
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی درجنوب سیستان وبلوچستان
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • مدارس این شهرستان ها امروز چهارشنبه تعطیل شدند
  • مدارس این شهرها امروز تعطیل شد
  • کدام مدارس فردا چهارشنبه تعطیل شدند؟
  • مدارس این شهرها فردا تعطیل شد
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها