Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@03:21:57 GMT

برگزاری جشنواره ساخت آدم برفی در لاهیجان

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۶۶۳۶۴

برگزاری جشنواره ساخت آدم برفی در لاهیجان

شهردار لاهیجان از برگزاری جشنواره ساخت آدم برفی در این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، مسعود کاظمی بیان کرد: همزمان با بارش نعمت الهی برف و تلاش خادمان مردم در مدیریت شهری برای بازگشایی معابر که باعث آرامش بخشی به شهروندان شده است، جشنواره آدم برفی نشاطی مضاعف برای خانواده ها خواهد بود.

وی اضافه کرد: شهرداری لاهیجان با هدف شادی و نشاط شهروندان و بهره‌مندی از طبیعت زیبای زمستانی، اقدام به برپایی این جشنواره می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی گفت: این جشنواره عصر روز دوشنبه ۹ بهمن از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در محوطه پارک بازی حاشیه شمالی استخر در جنب ساختمان ستادی شهرداری برگزار خواهد شد و اقشار مختلف مردم با حضور در جشنواره آدم برفی لاهیجان، اقدام به ساخت آدم برفی کرده و پس از آن با ارزیابی آن ها بهترین ها را انتخاب و در مراسمی این آثار معرفی و تقدیر می شوند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۶۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا خزائلی اظهار کرد: این دو رویداد با هدف معرفی آداب و رسوم و فرهنگ گل و گیاه، جذب گردشگر و افزایش رونق کسب و کارهای مرتبط با صنعت گل و گلاب از تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه در مجموعه گردشگری تالار شهر قزوین و مجموعه گردشگری کشاورزی روستای خوزنین آغاز می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین اظهار کرد: جشنواره گل محمدی و آئین گلابگیری مجموعه تالار شهر از تاریخ سیزدهم به مدت ۲۰ روز برگزار می‌شود که ویژه‌برنامه این مراسم همراه با برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی – هنری در روز ۱۹ اردیبهشت همزمان با آئین کهن پنجاه به در خواهد بود.

او افزود: جشنواره گل محمدی خوزنین برای دومین سال متوالی از تاریخ ۱۳ تا ۲۸ اردیبهشت در مجموعه گردشگری کشاورزی واقع در باغستان این روستا و ویژه‌برنامه آن نیز در روز ۲۰ اردیبهشت که در تقویم ملی روز گل محمدی نامگذاری شده، برگزار خواهد شد.

خزائلی خاطرنشان کرد: جشنواره‌های گل محمدی معمولاً با استقبال خوبی از سوی مردم و گردشگران روبه‌رو بوده و امیدواریم با برنامه‌ریزی که برای برگزاری این دو رویداد انجام شده شاهد حضور گستردۀ علاقمندان به آئین‌های سنتی و گردشگران در این مراسم باشیم.

کد خبر 6095062

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • اهدای ویلچر به خانه سالمندان توسط دانش‌آموزان مدرسه سمای سبز لاهیجان 
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • از معلمی روی صندلی چرخدار تا معلمی در برفی که هم‌قد دانش‌آموزان است
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند