Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین-ایرنا-مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین از برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان 'من، برف و امامزاده ' درسطح بقاع متبرکه استان خبر داد.

حجت الاسلام والسلمین غلامرضا عادل روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:علاقمندان می توانند عکس های خود در امامزادگان استان در روزهای برفی هفته جاری را به روابط عمومی این اداره کل به شماره تلگرامی 9334063595 ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: مسابقه عکاسی از امامزادگان استان قزوین با هدف معرفی و شناسایی بقاع متبرکه در حال برگزاری است.
حجت الاسلام عادل با بیان اینکه شرکت در مسابقه برای تمام افراد آزاد است، گفت:مهلت ارسال آثار به این دبیرخانه تا پنجشنبه 12بهمن ماه است و به بهترین عکس ها جوایزی اهدا می شود.
وی یادآور شد: نماز و نیایش، نیازها و توسل، دعاخوانی، خانواده و کودکان، نشاط و آرامش، نذورات، گنبد، گلدسته و ضریح از جمله موضوعات مسابقه عکاسی از امامزادگان است.
استان قزوین دارای 226 امامزاده، 20 بقعه متبرکه، یک بقعه انبیاء و چهار مقبره است.
امامزاده حسین (ع)، امامزاده اسماعیل (ع)، امامزاده یعقوب (ع)، محمد حنفیه، سلطان سیدمحمد، اباذر، آمنه خاتون (س)، حلیمه خاتون (س)، زبیده خاتون (س)، بی بی شهربانو (س)، چهار انبیاء و امامزاده علی اصغر(ع) از جمله بقاع متبرکه و امامزاده های معروف استان قزوین هستند.
7390*3013
خبرنگار: گیتی سیمیاری**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد

ورزشگاه دیدار آبی پوشان و سپاهان اعلام شد

طرفداری | ورزشگاه محل برگزاری یک مسابقه از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد.

مسابقه دو تیم آبی پوشان جنوب – سپاهان اصفهان روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ۱۰ راه روستایی در شهرستان بم مسدود شد
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • شمس آذر نقره داغ شد
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • محکومیت مالی قطعی شمس آذر قزوین
  • محکومیت ۴۰ میلیون تومانی قطعی شمس آذر قزوین
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود