Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-03-19@04:13:59 GMT

ستاره تیم ملی از یک برنامه تلویزیونی شکایت کرد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۶۶۹۱۵

ستاره تیم ملی از یک برنامه تلویزیونی شکایت کرد

به گزارش"۱۱نیوز"؛سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران از برنامه ویدئو چک که از شبکه ورزش پخش می شود شکایت کرد. آزمون که این روزها در اردوی روبین کازان حضور دارد در این باره اظهار داشت: در این برنامه به من توهین شد و من هم از حقم نمی گذرم و از ویدئو چک شکایت مى کنم. امیدوارم برنامه هاى ورزشی رسانه ملى با دقت بیشتری تهیه شوند تا اینقدر راحت به ورزشکاران رشته های مختلف توهین نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در برنامه ذکر شده مجری به انتقاد از وضعیت فعلی سردار آزمون پرداخته و وی را متهم به موارد حاشیه ای کرده است.  برچسب ها: سردار آزمون ، 11نیوز ، استقلال ، ویدئو چک ، شکایت آزمون از یک برنامه تلویزیونی

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ستاره ناپولی به مدافع اینتر: داستان را عوض نکن!

به گزارش "ورزش سه"، ژسوس دیروز در جریان بازی تیمش مقابل اینتر به داور گفته بود که آچربی به او توهین نژادی کرده است. ایجنت این بازیکن هم در فضای مجازی این ادعا را تایید کرد و همین باعث شد که فدراسیون فوتبال ایتالیا در حمایت از ستاره ناپولی، آچربی را از لیست تیم ملی خط بزند.

ژسوس پس از بازی گفته بود که آچربی پس از این توهین از او عذرخواهی کرده است اما اظهارات امروز مدافع اینتر دوباره حاشیه جدیدی را آغاز کرد. آچربی گفته بود هیچ توهین نژادپرستانه‌ای در کار نبوده است؛ چیزی که با واکنش شدید ستاره ناپولی مواجه شد.

این بازیکن برزیلی گفته است:«برای من موضوع دیروز با عذرخواهی آچربی بسته شده بود. امروز اما اظهارات او را خواندم که کاملا در تضاد با واقعیت بود. او دیروز به من گفت «برو سیاهپوست، تو فقط یک سیاهپوستی!»

پس از اعتراضم به داور او به اشتباهش اعتراف و از من عذرخواهی کرد اما امروز او داستانش را تغییر داد و ادعا کرد هیچ توهین نژادپرستانه‌ای در کار نبوده است. من دیگر چیزی برای اضافه کردن ندارم.»

دیگر خبرها

  • حمله ستاره ناپولی به مدافع اینتر: داستان را عوض نکن!
  • شکایت رئال از داور معروف
  • دفاع اسپالتی از کنار گذاشتن ستاره اینتر
  • دبیر» حکم محکومیت «جدیدی» را گرفت
  • تایید محکومیت عباس جدیدی پس از شکایت علیرضا دبیر /اتهام: توهین به رییس فدراسیون کشتی
  • تایید محکومیت عباس جدیدی پس از شکایت دبیر
  • تایید محکومیت عباس جدیدی پس از شکایت علیرضا دبیر
  • علیرضا دبیر حکم محکومیت قطعی عباس جدیدی را گرفت
  • حکم محکومیت قطعی جدیدی در دستان دبیر
  • (ویدئو) سکانس مخ زنی حمید صفت در سریال «هفت سر اژد‌ها»