Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@22:37:15 GMT

کشف محموله 720 کیلویی تریاک در همدان

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۶۶۹۷۷

کشف محموله 720 کیلویی تریاک در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان افزود: با اشراف اطلاعاتی کامل بر روی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر فعال در استان های غربی کشور که محموله خود را در استان همدان توزیع می کردند تیمی از پلیس استان بررسی به منطقه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه  در این بررسی ها مشخص شد باند مذکور قصد انتقال یک محموله سنگین مواد مخدرازنوع تریاک را به غرب کشور داشتند، ادامه داد: این محموله سنگین موادمخدر قرار بود تا با یک کامیون به غرب کشور منتقل شود.

 سردار کامرانی صالح با بیان اینکه  پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه نیز در راستای شناسایی این محموله بزرگ موادمخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان را همراهی می کرد، اظهار داشت: با همکاری اطلاعاتی هدفمند، هوشمندانه و دقیق پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان و کرمانشاه محموله مواد مخدر شناسائی و در یک عملیات ضربتی توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان خاطرنشان کرد: از این باند موادمخدر شناسایی شده به مقدار 720 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شده است.

 کامرانی صالح اضافه کرد: با شناسایی و توقیف این محموله یک نفر از عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر دستگیر و تلاش در خصوص دستگیری سایر متهمین ادامه دارد.

انتهای پیام/ج

کشف محموله مواد مخدر در همدان

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  در چند روز گذشته چند شهرستان استان بدخشان افغانستان شاهد تجمع و اعتراضات مردمی بود اعتراضاتی که به دنبال تخریب مزارع کشت شده خشخاش آغاز شد نا آرامی‌ها تا جایی پیش رفت که حکومت سرپرست افغانستان هیاتی برای رسیدگی به این موضوع تشکیل داد و گفت: از تصمیم خود برای مقابله با کشت خشخاش کوتاه نخواهد آمد در همین حال مبارزه طالبان با کشف مواد مخدر و انهدام آن نیز در افغانستان ادامه دارد مسئولان حکومت سرپرست افغانستان می‌گویند: هیچ همکاری از ناحیه جامعه جهانی و کشور‌های منطقه و همسایه برای کشت جایگزین خشخاش در افغانستان انجام نشده است از سویی دیگر به نظر می‌رسد هنوز برخی کشور‌ها به جدیت طالبان برای مقابله با خشخاش با دیده شک و تردید نگاه می‌کنند آمار‌ها از افزایش کشفیات مواد مخدر به ویژه صنعتی از مبدا افغانستان در کشور‌های همسایه و منطقه حکایت دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 


شات لیست
-مولوی حمدالله (معاون فرماندهی پلیس شهرستان غورک استان قندهار)
- عبدالمتین قانع (سخنگوی وزارت کشور افغانستان)
-----

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت