Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اسپوتنیک، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای با پیرس مورگان، توضیح داد که چطور اوضاع موجود تغییرات آب و هوا را درک کرده است.

وی افزود: با وجود این که گاهی از دو واژه گرمایش جهانی و تغییرات آب و هوایی به جای هم استفاده می شود اما این دو واژه به لحاظ فنی به دو موضوع مختلف اشاره می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار داشت: مساله گرمایش جهانی واژه ای است که طی یک روند بلند مدت به وقوع پیوسته است و برای روند بلندمدت افزایش دمای متوسط جهانی اعمال می شود در حالی که واژه تغییرات آب و هوایی شان دهنده تغییرات ناشی از آلودگی کربن، مانند تغییر الگوهای بارش باران و برف است.

ترامپ گفت:"اگر کسی به من بگوید که آمریکا باید به معاهده آب و هوایی پاریس برگردد پاسخ می دهم که شرایط باید به گونه ای باشد که معاهده دیگری تنظیم گردد زیرا آن معاهده وحشتناک است."

ترامپ قبلا گفته بود که این معاهده ناعادلانه است زیرا به کسب و کار آمریکا آسیب می رساند و در عوض به کشورهای دیگر مانند چین کمک می کند.

توافقنامه پاریس در چارچوب کنوانسیون سازمان ملل متحد در مورد تغییرات آب و هوایی ایجاد شده است که 170 کشور از 197 کشور عضو کنوانسیون آن را تایید کرده اند.

ترامپ محیط زیست

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۷۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری ایتارتاس از نیویورک، ایلان ماسک کارآفرین آمریکایی گفت برنامه‌های ارائه شده برای یک توافقنامه امنیتی جهت تضمین حمایت از اوکراین برای ده سال آینده «دیوانگی» است.

ماسک اظهار داشت: «این دیوانگی است. جنگ ابدی (است)».

پیش از این، دیوید ساکس، کارآفرین دیگر آمریکایی در شبکه ایکس نوشت «اوکراین در حال کار بر روی یک توافقنامه امنیتی با آمریکا است که حمایت این کشور را برای ده سال آینده تضمین خواهد کرد».

به گفته وی، کمک ۶۱ میلیارد دلاری که واشنگتن اخیرا تائید کرده است، «فقط آغاز کار بود».

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین پیشتر گفته بود که مقامات اوکراینی و آمریکایی در حال بحث در مورد میزان کمک‌های نظامی و مالی به کی یف برای ده سال آینده به عنوان بخشی از مذاکرات بر سر یک توافقنامه امنیتی دوجانبه هستند.

 

دیگر خبرها

  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • نقش تغییرات آب و هوایی در گسترش ویروس ها
  • تغییرات اقلیمی افغانستان را تهدید می کند
  • سومین دور مذاکرات مربوط به توافقنامه امنیتی آمریکا و اوکراین
  • گرمایش جهانی چگونه بر وقوع بلایای طبیعی تاثیر می‌گذارد؟
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند