Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@07:41:44 GMT

برودت هوا تأثیری بر حرکت قطارهای مشهد نداشته است

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۶۷۲۳۷

برودت هوا تأثیری بر حرکت قطارهای مشهد نداشته است

مدیرکل راه آهن خراسان رضوی گفت: برودت هوا تأثیری بر حرکت قطارها در ایستگاه راه آهن مشهد نداشته و قطارها همچنان بدون تأخیر اعزام می‌شوند. ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ استانها خراسان رضوی نظرات

هادی ضیایی مهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: از شب گذشته که برودت هوا رخ داده تمام تیم‌های امدادی راه آهن در خراسان رضوی آماده باش هستند و مشکلی در راه‌ها به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: خوشبختانه هیچ مشکلی در خدمات‌رسانی به وجود نیامده و تمام قطارها بدون تأخیر از مبدأ مشهد حرکت می‌کنند و البته باید گفت هنوز غلظت بارش‌ها در خراسان رضوی به حدی نیست که مشکلات زیادی را برای راه‌آهن به وجود آورد.

مدیرکل راه آهن خراسان رضوی ادامه داد: هم اکنون 90 رام قطار به صورت رفت و برگشت در ایستگاه راه آهن مشهد مقدس به مقصد 27 شهر و مرکز استان انجام می‌شود و تغییری در برنامه آنها به علت برودت هوا به وجود نیامده است.

ضیایی مهر با بیان اینکه پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که بارش‌های زیادی در خراسان رضوی به وجود نمی‌آید، تأکید کرد: با این حال تمام تمهیدات لازم در نظر گرفته شده و هیچ مشکلی در روزهای آینده نیز به وجود نمی‌آید.

وی ادامه داد: برخی از مشکلاتی که ممکن است در ورود قطارها به مقاصد آنها به وجود آمده باشد در اثر مشکلاتی است که در اثر بارندگی در خطوط ریلی استان‌های دیگر به وجود آمده است.

انتهای پیام/ح

R41347/P1357/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است

مهدی اله‌پور گفت: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۷۳ نشانگر هوای سالم است و شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۹۱ از شرایط سالم هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: هم اکنون کیفیت هوای اغلب ۲۳ منطقه دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط سالم تنفسی است.

اله پور افزود: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است
  • حرکت تیم کشتی قوچان لاک‌پشتی است
  • اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان حرکت بزرگ اقتصادی را رقم می زند
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت