Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ،در رژه نمادين بشاگرد حدود ۲00 موتور و خودرو ازسپاه ناحیه بشاگرد، بسيج،  و نيروي انتظامي و ادارات شركت دارند.    فرمانده ناحیه سپاه بشاگرد  افزود: رژه نمادين بشاگرد در روز پنجشنبه تاريخ 12 بهمن ساعت 33/9 صبح همزمان با نشستن هواپيماي حضرت امام خميني، از ناحیه سپاه آغاز وبه طرف گلزار شهید پیردادی حرکت میکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سلیمانی گفت؛ پيام موتور و خودرو سواران مبني بر تجديد عهد و پيمان با آرمانهاي والاي حضرت امام خميني (ره) و فرماندهي كل قوا قرائت و مراسم در ساعت 30/10 خاتمه مي‌يابد .      در پايان از عموم مردم بويژه نوجوانان و جوانان خوب، صميمي و با وفاي ميهن دعوت کرد تا با حضور خويش در مسيرهاي رژه موتور سواران شركت نموده و از اين برنامه‌ نمادين و جذاب استفاده نمايند. حركت موتور سواران مردمي بدنبال  رژه موتوری و خودرویی بلامانع است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، هیأت موتورسواری تربیت بدنی سپاه عاشورا مسابقه چهار جانبه موتورسواری کراس با حضور سرهنگ پاسدار حیدرپناه معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا و با حضور چهار تیم از شهرهای تبریز، جلفا، مرند، هشترود و جمعی از تماشاگران برگزار کرد.

این مسابقات در ۳ کلاس ۴۵۰ سی سی، ۲۵۰ سی سی و تیرل انجام شد.

در پایان این مسابقات تیم‌های برتر به ترتیب ذیل معرفی شدند؛

موتورسواران باشگاه مقاومت توانستند مقام اول این مسابقات را بدست آورند.

همچنین تیم مرند و تیم جلفا به ترتیب مقام دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 6097577

دیگر خبرها

  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • مقایسه جک J۴ با کی ام سی ایگل؛ تفاوت در چیست؟
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • جزئیات دریافت گواهینامه یک‌روزه موتور
  • پیک موتوری برقی در راه بازار تهران
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان