Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان نزسا با اشاره به بارش برف در استان گیلان گفت: این تیپ برای امداد رسانی به مردم منطقه در حالت آماده باش قرار دارد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،سردار حسین مصطفی‌پور فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه با اشاره به بارش برف در استان گیلان، اظهار داشت: از عصر روز شنبه شاهد بارش برف در استان گیلان هستیم که موجب مسدود شدن برخی راه های مواصلاتی و گرفتار شدن مردم در برف در جاده ها بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه از هفته گذشته در حالت آماده باش قرار دارد، افزود: مهندسی تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه آماده است تا در صورت نیاز و فراخوان مراجع استانی به کمک نیروهای راهدای و امدادی برای کمک به شهروندان وارد عمل شود.

فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه  با اشاره به اینکه سپاه همیشه در هر شرایطی آماده خدمت رسانی مردم است، تصریح کرد: از روز گذشته چند نفر از پرسنل تیپ همراه با خودروهای سنگین در منطقه حضور دارند و در کنار نیروهای راهداری برای بازگشایی راه‌ها تلاش می کنند.

مصطفی پور گفت: تیپ میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه آماده است تا هرگونه کمک موردنیاز اعم از پزشکی و لجستیکی را در اختیار مردم عزیز استان گیلان قرار دهد.

وی تاکید کرد: تجهیزات مهندسی تیپ آمادگی لازم رادارند تا در کمترین زمان ممکن برای امدادرسانی درصحنه حضور پیدا کنند که در زمان مأموریت‌های مختلف همچون برف استان گیلان این موضوع به‌خوبی انجام شد.

فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه لنگرود درباره توانمندی این تیپ برای امدادرسانی احتمالی در سطح استان گیلان تصریح کرد: تیپ  در حد توان تجهیزات لازم لجستیکی و پزشکی آماده امدادرسانی شبانه‌روزی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی به افراد متاثر از بارندگی و آبگرفتگی‌ها در خوزستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، وحید شعبانی گفت: جمعیت هلال احمر استان درپی ورود سامانه بارشی در آماده‌باش قرار گرفته است و با توجه به تداوم بارندگی‌ها، امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی همچنان ادامه دارد.   وی با اشاره به فراهم بودن تجهیزات برای مقابله با سیلاب احتمالی، افزود: با هدف امدادرسانی درپی بارندگی‌ها، نیرو‌های امدادی و تیم‌های امداد و نجات در تمام پایگاه‌های ثابت و سیار، کشیک‌های شعب و تیم‌های واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان خوزستان در آماده‌باش کامل هستند.      شعبانی ادامه داد: امدادگران، نیرو‌های عملیاتی و تجهیزات امدادی تا پایان هشدار هواشناسی در آماده‌باش هستند و در صورت بروز حوادث احتمالی، پاسخگوی نیاز‌ها باشند.   مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تاکید کرد: مردم بخصوص ساکنان مناطق کم‌برخوردار تا پایان زمان هشدار، از تردد غیرضروری پرهیز کرده و به‌دلیل امکان سیل و طغیان رودخانه‌ها، عشایر از اتراق در بستر و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.  

دیگر خبرها

  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان/ آماده باش هلال احمر
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • تداوم امدادرسانی به افراد متاثر از بارندگی و آبگرفتگی‌ها در خوزستان
  • ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد