Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@23:46:43 GMT

مسلمان از محو شدن تا اخذ مدرک کارشناسی پاس گل!

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۶۷۸۸۷

مسلمان از محو شدن تا اخذ مدرک کارشناسی پاس گل!

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، امروز تولد محسن مسلمان است بازیکنی که در بین هوادران این تیم به مهندس معروف است، فوتبال مسلمان در یک مقطع تا آستانه نابودی هم پیش رفت و او در فولاد کم کم تبدیل به یک سکو نشین محض شده بود. البته جایگاه مسلمان در پرسپولیس هم از همان ابتدا اینچنین محکم نبوده است و او امروز مزد صبر و حوصله روز های ابتدایی خود را می گیرد جایی که او تصمیم گرفت به جای رفتن و فیکس شدن با استفاده از توانایی های خود بماند و به جنگیدن برای رسیدن به ترکیب اصلی ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل اول انتقال پر سر و صدا به پرسپولیس

مسلمان که پیش از این نیز سابقه بازی در پرسپولیس به عنوان بازیکن قرضی را در کارنامه داشت و حتی همراه این تیم به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر هم رسیده بود در نهایت با یک انتقال پر سر و صدا بار دیگر به این تیم پیوست، این انتقال از آن جهت پر سر و صدا شد که مسلمان آن روز ها هیچ نشانی از ستاره سال های گذشته نداشت و از طرفی برانکو هم با این انتقال موافق نبود چرا که او به هافبکی نیاز داشت که علاوه بر ارائه یک بازی فانتزی در جنگ های میانه میدان هم شرکت کند فاکتوری که مسلمان از آن بی بهره بود و البته قصد تغییر سبک بازی خودش را هم نداشت اما برانکو او را برای چند هفته متوالی روی نیمکت نشاند و سعی کرد به او بفهماند که برای بازی در تیم او باید در سبک بازی خود تغییراتی را ایجاد کند؛ در پی این اتفاقات مسلمان تا آستانه خروج از باشگاه هم پیش رفت اما در نهایت از تصمیم خود منصرف شد و در پرسپولیس ماند.

فصل دوم فوت دردناک کاپیتان و حضور در ترکیب ثابت

سرانجام پس از چند هفته نیمکت نشینی زمان رونمایی از محسن مسلمان در پرسپولیس فرا رسید و او با درخششی نصفه و نیمه در آن بازی تلاش کرد برانکو را مجاب کند به او فرصت بیشتری برای اثبات توانایی هایش اهدا کند؛ در این بین یکی از تلخ ترین اتفاقات چند سال گذشته فوتبال کشورمان با فوت ناگهانی هادی نوروزی کاپیتان فقید و بی حاشیه پرسپولیس کام هواداران این تیم را به شدت تلخ کرد و البته برانکو را مجاب کرد به جای کاپیتان فقید خود از مسلمان در ترکیب ثابت پرسپولیس بهره بگیرد، اتفاقی که زتدگی فوتبالی مسلمان را به کلی دچار تغییر کرد.

فصل سوم مسلمان مغر متفکری که در پست شماره شش می درخشید

پرسپولیس زیبا ترین بازی های ممکن را به نمایش می گذاشت و در این بین بر خلاف ابتدای فصل کمتر خبری از اشتباهات داوری و فرصت سوزی مهاجمان این تیم به چشم می خورد و پرسپولیس با ارائه بازی های جذاب رقبا را یک به یک از پیش رو بر می داشت و در این بین درخشش محسن مسلمان خیره کننده بود چرا که او برخلاف گذشته علاوه بر ارائه یک بازی فانتزی، در جنگ های میانه میدان نیز شرکت می کرد و در برگشت ها در کنار کمال کامیابی نیا به نوعی نقش هافبک دفاعی را برای پرسپولیس ایفا می کرند؛ یکی از بزرگ ترین نقاط ضعف مسلمان عدم توانایی او در گلزنی است او در آن فصل هم تنها یک گل به ثمر رساند که البته برای او بیش از یک گل ارزش داشت چراکه در دربی پایتخت به ثمر رسید و کام هواداران را به شدت شاد کرد؛ در لیگ پانزدهم پرسپولیس در زمین بازی بی نقص بود و با بازی های زیبایی که ارائه می داد تمام لیگ را معطوف به خود کرده بود و تنها نکته منفی آن سال از دست رفتن قهرمانی در روز آخر به دلیل تفاضل گل بود، اشک های مسلمان در پایان آن بازی حکایت از تلخی بی اندازه این نایب قهرمانی برای او داشت.

فصل چهارم طلسم شکنی با قهرمانی مقتدرانه

مسلمان در آستانه بیست و هفت سالگی به دلیل اینکه از هفده سالگی برای اولین بار درلیگ برتر به میدان رفته است بازیکن با تجربه ای محسوب می شود اما نکته منفی کارنامه او تا پیش از لیگ شانزدهم کسب تنها یک قهرمانی در جام حذفی محسوب می شد، در مقابل کارنامه او پر بود از نایب قهرمانی های متنوع و از لیگ قهرمانان آسیا گرفته تا لیگ برتر، لیگ شانزدهم اما برای مسلمان به شکل دیگری پیگیری شد و پرسپولیس در ادامه درخشش های لیگ پانزدهم هفته ها با اقتدار صدر نشین لیگ برتر بود و در نهایت نیز چند هفته زودتر قهرمانی را جشن گرفت تا بغض چندین ساله مسلمان برای لمس جام قهرمانی لیگ برتر نیز سرانجام به پایان برسد.

فصل پنجم حذف ناگوار و اخم های گره خورده

فصل جاری نیز برای پرسپولیس و مسلمان اگر چه آبستن حوادثی بوده است اما تا به این لحظه به خوبی پیش رفته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قهرمانی مجدد برای شاگردان برانکو چندان سخت به نظر نمی رسد؛ فارغ از آمار خوب مسلمان در ارسال پاس گل در فصل جاری اما او در مقاطعی دچار حواشی نسبتا بزرگی هم شده است که از جمله آن ها می توان به اتفاقات بازی برابر الهلال که باشکست سنگین پرسپولیس همراه بود اشاره کرد که طی آن مسلمان که بازی خوبی را هم به نمایش نگذاشته بود در هنگام تعویض به شدت ناراحت بود و ابروهای گره خورده اش به همراه برخورد سرد او با بشار رسن تا مدت ها نقل محافل بود و البته برانکو نیز این رفتار او را بی پاسخ نگذاشت و تا هفته ها او را نیمکت نشین کرد و حتی در یک بازی او را از لیست هجده نفره نیز خط زد تا به هافبک موثر و خلاق خود گوشزد کند که با وجود درخشش فوق العاده، باز هم اجازه بی نظمی را به او نخواهد داد اتفاقی که البته مسلمان به خوبی با آن کنار آمد و با گذشت چند هفته به ترکیب پرسپولیس بازگشت و اتفاقا تاثیر فراوانی هم روی امتیازات این تیم گذاشت.

فصل نهایی محبوبیت بهتر است یا ثروت/ مسلمان بر سر دوراهی

مسلمان هافبک با استعداد و باهوش این روز های پرسپولیس در بین هوادان از محبوبیت بالایی برخوردار است و آن ها از دیدن بازی های مهندس ریز نقش خود لذت می برند؛ البته قرارداد مسلمان در پایان فصل با پرسپولیس به پایان می رسد و او خواسته یا نا خواسته با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس وارد چاش نفسگیری خواهد شد، با توجه به درخشش خیره کننده او شنیده می شود پیشنهاد های نجومی و اقوا کننده زیادی از سمت چند تیم داخلی و خارجی برای او ارسال شده است و هواداران منتظر هستند تا او قرارداد خود را با توجه به محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات در سریع ترین زمان ممکن تمدید کند چالشی که به زودی تکلیف آن مشخص خواهد شد، تصمیمی که می تواند مسلمان را به یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ باشگاه پرسپولیس بدل کند و یا اینکه او را حسابی از چشم هوادران بیندازد.

606

مسلمان برانکو پرسپولیس لیگ برتر

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی گیر آمریکایی: بسیاری از دانشجویان آمریکایی به اسلام گرویدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، یک کشتی گیر آمریکایی در اظهاراتی ضمن تمجید از دین مبین اسلام و پیروان آن تاکید کرد که محبت و مهربانی مسلمانان در آمریکا، توجه بسیاری از مردم را به سوی آنها جلب کرده است.

وی در این باره گفت: من در زندگی خود با بسیاری از مسلمانان ارتباط داشته ام، تقریباً همه آنها برخورد خوبی با من داشته اند و به ویژه کسانی که در ورزش کشتی با آنها تعامل داشته ام، بسیار انسان‌های منضبط و متمرکزی بوده اند، این مسأله‌ای است که احترام من را به عنوان یک کشتی گیر بر می‌انگیزد.

وی افزود: من برخی از مبارزان نظیر «حبیب نورماگمدوف» را که اتفاقاً مسلمان هستند، می‌پسندم. در این روزها شاهد هستم بسیاری از آمریکایی‌های سفیدپوست، مبارزان مسلمان در شب مسابقات مورد تشویق قرار می‌دهند.

وی تاکید کرد: در جریان این رخدادها به دلیل خوبی مسلمانان بسیاری از مردم جذب مساله فلسطین شدند، اخیراً نیز شماری از دانشجویان در جریان اعتراضات ضد جنگ غزه، به اسلام گرویدند. درود بر همه مسلمانان!

کد خبر 6098458 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • ۲۸ هزار هکتار از اراضی شناسایی شده برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن حذف شد
  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • کشتی گیر آمریکایی: بسیاری از دانشجویان آمریکایی به اسلام گرویدند
  • ببینید | حضور ۳ زن مسلمان با شال و مانتو در تبلیغ یک گوشی همراه وسط زمین بسکتبال در دل آمریکا
  • اخراج فرزندم‏ از ۱۰ مدرک دکتری بالاتر است
  • حمایت از ستمدیدگان توصیه صریح دین اسلام است
  • تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور ایلام
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • «منم بچه مسلمان» از شبکه پویا و قرآن