Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صداوسيما به نقل از خانه ملت، علاءالدين بروجردي در حاشيه نشست علني امروز (يکشنبه، 8 بهمن) مجلس شوراي اسلامي در جمع خبرنگاران در خصوص سناريوي جديد نيکلي هيلي درباره بررسي لاشه موشکي که قرار است فردا کليد بخورد، گفت: تلاش مذبوحانه ترامپ براي ارائه چهره واقعي نوعي آب در هاونگ کوبيدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سفر بروکسل که به دعوت پارلمان اروپا و با حضور 12 نماينده از کشورهاي مختلف از جمله اروپايي انجام گرفته بود و روز گذشته به پايان رسيد ديد مثبت به امريکا و ترامپ را حتي در بين نمايندگان اروپايي هم نديدم.

* بررسي لاشه موشکي هدف امريکايي ها براي ترسيم چهره منفي از ايران است
نماينده مردم بروجرد در مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: انتقاد به عملکرد ترامپ و سياست داخلي و منطقه اي وي به امري فراگير تبديل شده است بنابراين آنها تلاش مي کنند با تاثيرپذيري از رژيم صهيونيستي چهره منفي از ايران را ترسيم کنند در واقع اين سناريو برگرفته از پروژه مثلث وار اسرائيل، امريکا و عربستان است.

* امريکا همچنان به دنبال حمايت از تروريست ها
وي در خصوص تجزيه سوريه در سناريوي جديد گفت: به نظر اين تلاش مذبوحانه است اما جمهوري اسلامي ايران قويا از تماميت ارضي سوريه دفاع مي کند کما اينکه در طول سال هاي گذشته نيز يکي از اهداف دفاع از مردم و کشور سوريه بوده است که در بخش هايي هم به نتيجه رسيده ايم.
بروجردي ادامه داد: امريکا با اين عملکرد خود نشان داد همچنان از تروريسم و ايجاد ناامني و تجزيه کشورها حمايت مي کند هرچند معتقديم به نتيجه نخواهد رسيد.

* اقدام ارزشمند سپاه موجب خنثي کردن عمليات تروريست ها در غرب کشور شد
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در خصوص اقدام سپاه پاسداران در برخورد با گروه هاي تروريستي در غرب کشور يادآور شد: تلاش اين گروه ها در طول سال هاي گذشته با هدف نفوذ در داخل کشورمان است در واقع به گروه هايي ماموريت مي دهند که به طور ويژه داعش در اين زمينه فعال است البته از اين نمونه اقدامات سپاه پاسداران بسيار است که توانسته اند موفق شوند، البته وزارت اطلاعات و نيروهاي مرزي نيز موفقيت هايي در اين خصوص کسب کردند.
وي افزود: اين چالش را با توجه به بحران هاي حاضر در منطقه در آينده نيز خواهيم داشت اما اين گروه هاي تروريستي نتوانستند اقدامي انجام دهند و سپاه پاسداران با موفقيت عمليات آنها را خنثي کرد.

* حمله ترکيه به عفرين عکس العمل اقدامات امريکايي هاست
بروجردي در خصوص حمله ترکيه به عفرين تصريح کرد: اين اقدام ترکيه عکس العمل اقدامات امريکايي هاست، در حقيقت امريکايي ها بعد از اينکه از پروژه داعش مايوس شدند و با همپيمانان خود شکست خوردند با ارتش کردي 30 هزار نفري که از سوي مستشاران امريکايي آموزش ديده اند، به تجزيه سوريه اقدام کنند.
وي افزود: امريکايي ها در توطئه هاي خود در عراق و اقليم شکست خوردند و اميدواريم در سوريه نيز با شکست مواجه شوند.

* فردا؛ بازديد هيأتي از نمايندگان به رياست رئيس کميسيون قضايي از زندان اوين
بروجردي در توضيح بازديد تعدادي از نمايندگان از زندان اوين گفت: بنده و رئيس کميسيون قضايي و حقوقي مجلس قرار بود از زندان اوين بازديدي داشته باشيم اما بعد از اينکه رئيس کميسيون قضايي و حقوقي اين مسئوليت را متقبل شد تيم بازديد تغيير کرد بنابراين آقاي برومندي از هيأت رئيسه کميسيون امنيت ملي مجلس، آقاي نانواکناري رئيس کميته امنيت کميسيون و آقاي وکيلي از هيأت رئيسه مجلس به همراه نمايندگاني از کميسيون بهداشت از زندان اوين بازديد خواهند کرد.
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با توجه به اينکه زندان زيرمجموعه قوه قضاييه است، گفت: اين هيأت به رياست آقاي ملکشاهي از زندان اوين بازديد خواهد کرد البته قرار امروز به دليل شرايط جوي لغو شد و به احتمال اين بازديد فردا (دوشنبه، 9 بهمن) انجام خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد

رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب رفع شد، از ارسال مجدد این لایحه به شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و مجددا این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

وی افزود: عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب مربوط به مواد ۴۷ تا ۴۹ این لایحه می‌شد که به بحث میزان مجازات‌ها پرداخته است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: از نظر اعضای شورای نگهبان، جرائم و مجازات درنظر گرفته شده برای تخلفات ذکر شده در مواد ۴۷ تا ۴۹ لایحه، متناسب با این تخلفات نبود که ما در کمیسیون این موارد را اصلاح کردیم.

 

با توجه به اینکه در جلسه علنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مجلس، نمایندگان به اجرای آزمایشی لایحه حجاب و عفاف برای مدت ۳ سال رای دادند، در صورتی که شورای نگهبان، این لایحه را تایید کند، لایحه مذکور بلافاصله برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

دیگر خبرها

  • خبر جدید مجلس برای دارندگان دسته‌چک/ شرایط دریافت دسته چک تغییر کرد
  • کمیسیون اروپا: حمله اسرائیل به «رفح» غیر قابل قبول است
  • فون درلاین: حمله اسرائیل به رفح غیرقابل قبول است
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • رئیس کمیسیون اروپا: حمله اسرائیل به رفح کاملا غیرقابل قبول است
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد