Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اصفهان- ايرنا- طرح جمع آوري پساب شهرهاي همجوار فولاد مبارکه در هجدهمين دوره مراسم بنياد جهاني انرژي با رأي بنياد جهاني انرژي و جامعه مديريت سبز اروپا به عنوان پروژه اجتماعي و زيست محيطي 2017 انتخاب و گواهينامه اين بنياد را دريافت کرد.

به گزارش روز يکشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي فولاد مبارکه، مدير ايمني، بهداشت و محيط زيست شرکت فولاد مبارکه در اين زمينه گفت: اين پروژه از بين 2 هزار پروژه انتخاب شد که از 130 کشور جمع آوري شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسين مدرسي فر با بيان اينکه فولاد مبارکه در 2دهۀ گذشته بر اساس استراتژي بهبود عملکرد زيست محيطي خود، اهداف متناسب با آن را تدوين و به مرحلۀ اجرا گذاشته است، افزود: اين شرکت در سال هاي اخير بنا بر ضرورت هاي ملي و بين المللي تمرکز خود را بر توسعه مسئوليت پذيري زيست محيطي قرار داده است و در همين راستا برنامه هاي مديريت انرژي و مديريت HSE را به طور هدفمند پيگيري مي کند.
وي خاطرنشان کرد: شرکت فولاد مبارکه به عنوان پيشرو و الگوي صنايع کشور در ابعاد بين المللي نيز در اين زمينه ايفاي نقش مي کند.
هجدهمين دورۀ مراسم بنياد جهاني انرژي، با موضوع مراسم جهاني آب و با حضور نمايندگان 178 کشور و شخصيت هاي جهاني، در سالن همايش هاي بين المللي اجلاس سران تهران برگزار شد.
در ازاي اجراي شبکه جمع آوري فاضلاب شهرهاي مبارکه و لنجان، در يک دوره زماني معين 30 تا 35 ساله پساب حاصل از جمع آوري فاضلاب اين شهرها در اختيار شرکت فولاد مبارکه قرار مي گيرد.
در نتيجه اجراي اين طرح در مجموع 450 ليتر بر ثانيه پساب در اختيار شرکت فولاد مبارکه قرار خواهد گرفت.
در منطقه لنجان حدود 244 کيلومتر شبکه فاضلاب اجرا خواهد شد و اجراي پروژه فاضلاب لنجان در مدت سه سال بايد به اتمام برسد تا 230 ليتر بر ثانيه پساب حاصل از آن به فولاد مبارکه منتقل شود.
در منطقه مبارکه نيز بايد 220 کيلومتر شبکه در مدت 2 سال اجرا شود تا 220 ليتر بر ثانيه پساب حاصل از آن به فولاد مبارکه منتقل شود.
مجتمع فولاد مبارکه واقع در 75 کيلومتري جنوب غرب اصفهان داراي 35 کيلومتر مربع وسعت و 17 کيلومتر مربع سالن توليد است.
فولاد مبارکه بزرگترين مجتمع صنعتي کشور و بزرگترين توليدکننده فولاد تخت در خاورميانه است.
اين مجتمع فولادي با سهم بيش از 50 درصدي در توليد فولاد کشور داراي ارزش فعلي 200 هزار ميليارد ريال است.
شرکت فولاد مبارکه با داشتن حدود 12 ميليون تُن ظرفيت آهن اسفنجي بزرگترين توليدکننده آهن اسفنجي در جهان محسوب مي شود.
7150 / 6022 خبرنگار: علي نعماني - انتشار دهنده : عمادي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۸۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید

مراسم تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور همزمان با روز بزرگداشت مقام معلم با سخنرانی رئیس بنیاد ملی نخبگان، شامگاه امروز در تهران برگزار می شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مراسم تقدیر از 100 استاد شاگردپرور همزمان با روز بزرگداشت مقام معلم با سخنرانی دهقانی فیروزآبادی؛ رئیس بنیاد ملی نخبگان، شامگاه امروز در تهران برگزار می شود.

هدف از برگزاری مراسم تقدیر از 100 استاد شاگردپرور، تقدیر از استادانی است که در راستای فرهنگ شاگردپروری اهتمام داشته و به نوعی در کنار مسئله آموزش به امر تربیت و پرورش هم توجه ویژه داشته‌اند.

بنیاد ملی نخبگان از تشکیل "هسته‌های استادمحور علمی و فرهنگی" پشتیبانی می‌کند + شیوه‌نامه

 این استادان در قالب یک طرح غیرفراخوانی که از شش ماه قبل آغاز شده از طریق دانشجویان دانشکده‌های برتر کشور انتخاب شده‌اند. در این راستا، از 20 هزار دانشجو از 50 دانشکده کشور اعم از دانشکده‌های فنی مهندسی، پزشکی، علوم پایه و علوم انسانی نظرسنجی شده  و نهایتاً اساتیدی که بیشترین آرا را در میان دانشجویان کسب کرده‌اند، برای تقدیر در این مراسم دعوت شده‌اند.

 این مراسم از ساعت 19 تا 21 به همت بنیاد ملی نخبگان در هتل بین‌المللی اسپیناس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • خسارت ۳ میلیارد دلاری محدودیت انرژی به صنعت فولاد کشور (اینفوگرافی)
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • اعطای جایزه به ۶۲ نفر در شصت‌ودومین جایزه ملی البرز
  • اعطای جایزه ملی البرز به ۱۶۰۰ نخبه علمی
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد