Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@19:14:16 GMT

سارقان شهرستان جوین دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۶۸۵۹۷

سارقان شهرستان جوین دستگیر شدند

جوین_ فرمانده انتظامی شهرستان جوین اعلام کرد: باسرعت عمل پلیس ۱۱۰مرکزی شهرستان جوین عاملان ۵ فقره سرقت های سریالی دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  سارقان مغازه با پنج فقره سرقت در شهرستان جوین دستگیر شدند.  

فرمانده انتظامی شهرستان جوین اعلام کرد: با سرعت عمل پلیس، عاملان سرقت های سریالی مغازه ها در شهرستان جوین دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ مهدی غلام زاده فرمانده انتظامی جوین با اعلام این خبر گفت: شب گذشته درپی تماس یکی از شهروندان با مرکز ۱۱۰ وگزارش حضورسارق در مغازه اش سریعا تیمی از ماموران کلانتری مرکز در محل وقوع جرم حضور یافتند.  

وی افزود: ماموران این فرماندهی باحضور در محل سارق رادرحال سرقت وسایل دستگیر و به مقر نیروی انتظامی شهرستان جوین منتقل کردند.  

غلام زاده عنوان کرد: متهم۳۸ ساله در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، اما در ادامه تحقیقات در مواجه با مستندات کشف شده، و ادله پلیسی به ۵ فقره سرقت مغازه با همدستی فرد دیگری با یکدستگاه موتورسیکلت و یکدستگاه پراید اعتراف کرد.  

وی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی در دادگستری شهرستان جوین همدست ۳۹ ساله متهم دستگیر و قسمت زیادی از اموال مسروقه در محل  مخفیگاهشان کشف شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان جوین با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضایی از شهروندان جوینی خواست،  محل کسب خود را مجهزبه دزدگیر و دوربین مدار بسته کرده، و به قفل درب شیشه سکوریت اکتفا نکنند.

غلامزاده خاطر نشان کرد: برای درب مغازه ها از قفل سوئچی با ضریب امنیت بالا استفاده کرده تا از  ارتکاب جرم مجرمان از این طریق پیشگیری کنند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد

ایسنا/سمنان  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار