Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@00:47:36 GMT

آقا کریم 10 روز دیگر جوابت را در زمین می دهیم

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۶۸۸۶۳

ستاره ایرانی باشگاه AEK بعد از برد شب گذشته و بازگشت به صدر جدول در مصاحبه ای به کری رفیق صمیمی خود در تیم رقیب پاسخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند هفته نیمکت نشینی در پی مصدومیتی که گریبانگیرش شد دوباره به ترکیب اصلی زرد و مشکی پوشان آتن بازگشت و نقش مهمی در برد 2-0 شاگردان مونئل خیمنز برابر لامیا ایفا کرد تا AEK با یک بازی بیشتر دوباره به صدر جدول سوپرلیگ یونان بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسعود شجاعی بعد از برتری تیمش مقابل لامیا گفت:« نشان دادم که شخصیتی متفاوت نسبت به پترو ماندالوس دارم، هر چند که او بازیکن بزرگی است و به تیمش کمک می‌کند؛ ولی شخصیت او نسبت به من متفاوت است و من سعی می‌کنم به روش خودم به تیم کمک کنم. می‌خواهم تمام تلاشم را انجام دهم که به بهترین شکل به AEK کمک کنم و آنچه مربی از من می‌خواهد را عملی کنمl.

 


او ادامه داد:« شکی نیست به عنوان یک خرید جدید، باید هر چه سریع تر با نحوه بازی هم تیمی هایم هماهنگ شوم و آنها را بشناسم. کمی زمان می‌برد تا هماهنگی خوبی بین من و آنها ایجاد شود. شکی نیست که AEK  هم از نظر هجومی و هم از نظر دفاعی جزو 3 تیم برتر یونان است. قبلا هم گفته بودم که تمام فوتبالیست ها باید در تمرینات تمام تلاش شان را انجام دهند. همه می‌خواهیم سخت کوش باشیم تا بتوانیم به تیم کمک کنیم».


ستاره ایرانی در ادامه تصریح کرد:« این مربی است که انتخاب می‌کند کدام بازیکنان به میدان بروند. در مجموع 14 نفر توسط او انتخاب می‌شوند. شاید این موضوع کمی ناعادلانه باشد؛ ولی قانون فوتبال است. بنابراین هر بازیکنی باید تمام تلاشش را برای تیمش انجام دهد».

 


شجاعی در ادامه به سئوالی پیرامون کری چند روز قبل ستاره ایرانی المپیاکوس و رفیق صمیمی خود این گونه پاسخ داد:« در مورد کریم انصاری فرد باید بگویم او دوست من است و یک فوتبالیست عالی؛ ولی در حال حاضر ترجیح می‌دهم 10 روز دیگر در زمین حرفم را بزنم. روزی که بازی برگشت AEK با المپیاکوس برگزار می شود و برتری در آن برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است».


کاپیتان سابق تیم ملی ایران پیرامون بازگشت احتمالی به فهرست کی روش گفت:« در مورد موضوع تیم ملی ایران نیز نمی‌توانم پاسخ مشخص و قاطعی ارائه دهم. ما در این رابطه خیلی صحبت کردیم و به نظرم باید هر روز در تمرینات تلاشم را انجام دهم تا بتوانم کاملا آماده باشم. هنوز ایمان دارم که می‌توانم باز هم پیراهن تیم ملی کشورم را به تن کنم».

 

المپیاکوس کریم انصاری فرد مسعود شجاعی یونان آ ا ک آتن

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین مرحله سراسری کتابت قران کریم در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، این طرح با استقبال قاریان و هنرمندان همراه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دومین مرحله سراسری کتابت قران کریم در سیستان و بلوچستان
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • سایت بزرگ نهضت ملی مسکن در بوشهر کلنگ‌زنی می‌شود
  • ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • «محل سگ بگذارید لطفا!»
  • اقدامات خوبی در اجرای نهضت ملی مسکن در استان بوشهر انجام شده است
  • امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • آیا مهمان خوبی برای «زمین» هستیم؟
  • تاکید استاندار همدان بر بهبود وضعیت نمازخانه‌‌ مدارس
  • هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی بهره برداری شده است