Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: آیت الله نوری همدانی گفت: یکی دیگر از نعمتهای خداوند این انقلاب بود که نعمت استقلال و آزادی را به ما داد و وحدت و اتحاد را در ما محقق ساخت، اسلام یک جامعه است و افراد این جامعه عضو یک پیکر هستند و باید با هم وحدت داشته باشند .

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم،آیت الله نوری همدانی ظهر امروز (8 بهمن) در دیدار با علمای اهل سنت با اشاره به حفظ وحدت میان مسلمانان گفت: اگر شکرانه نعمتهای پروردگار را به جا اوریم نعمتهای خود را افزایش داه ایم اما اگر کفران نعمت کنیم عذاب شدید در کمین ما خواهد بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی افزود: وظیفه ماست که نعمتهای خداوند را بشناسیم و شکرانه آن را به جا آوریم چرا که خداوند نعمتهای فراوان به ما داده است و اگر بخواهیم نعمتهای پروردگار را شمارش کنیم از شمارش آن عاجز خواهیم بود .

 

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: مردم ما در برابر استکبار ذلیل بودند و دشمنان ما را تحقیر می کردند استضعاف فکری و فرهنگی ما در دست غرب .بود و دشمنان بر دانشگاههای ما حکومت می کردند آنها برای غرب درس می خواندند و شستشوی مغزی می شدند .

 

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: دشمنان به دانشجویان ما می گفتند که عقب ماندگی آنها به خاطر اسلام است و اسلام شما پاسخگوی نیاز امروز نیست از همین رو جوانان به اسلام و روحانیت بدبین شدند و این فرهنگ فراماسونی بود که پستهای کلیدی را در اختیار سرسپردگان غربی قرار می داد.

 

وی اظهار داشت: هر انسانی کرامت دارد و وظیفه اش این است که کرامت خود را حفظ کند اما استضعاف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی وهمه سرنوشت ما به دست غرب رقم می خورد .

 

این مرجع تقلید یاد آور شد: خداوندنعمتی به ما عنایت کرد که ما استقلال و آزادی پیدا کنیم و خود را از سیطره غرب برهانیم و سونوشت خود را خودمان تعیین کنیم .

 

استاد حوزه علمیه قم خاطر نشان ساخت: این استکبار و استثمار خارجی بوده و در داخل هم استبداد وجود داشت و عداه ای در داخل دارای نعمتهای فراوانی بودند و خود را تافته جدا بافته می دانستند و این کاخ نشینی و قلعه نشینی همه ساخته دشمنان بود که یک عده آقایی کنند و ما مثل برده باشیم .

 

وی عنوان کرد: یکی دیگر از نعمتهای خداوند این انقلاب بود که نعمت استقلال و آزادی را به ما داد و وحدت و اتحاد را در ما محقق ساخت، اسلام یک جامعه است و افراد این جامعه عضو یک پیکر هستند و باید با هم وحدت داشته باشند .

 

آیت الله نوری همدانی ابراز داشت: مسلمانان باید با حفظ وحدت و اتحاد اجازه سوءاستفاده را به دشمنان ندهند چرا که حکم اسلام و ائمه این است که وحدت و اتحاد داشته باشیم و این یکی از ثمرات انقلاب است.

 

استاد حوزه علمیه قم یاد آور شد: باید ارزشهای یک انسان در قرآن را حفظ و ضد ارزشها را نابود کنیم و با شناخت حوادث زمان وظیفه خود را بر اساس آن تنظیم نماییم.

 

وی گفت: انقلاب ما انقلاب نیروی مردمی و مردم سالاری است و به تربیت، تبلیغ و روحیه استکبار ستیزی شما نیاز دارد.

 

یکی از مراجع تقلید خاطر نشان ساخت: این انقلاب ارکان مهمی از جمله اسلام ، مردم و ولایت فقیه دارد که هر کدام از این ارکان نقش اساسی در انقلاب داشته  و جزو ثمرات مهم می باشند .

 

استاد حوزه علمیه قم افزود: دشمنان اسلام ناب همواره در کمین ما بوده اما بدانند ما خیلی قوی هستیم و راه حق را شناخته و استقامت داریم و اگر بخواهیم برکات این انقلاب را ببینیم باید بدانیم که حفظ این انقلاب با این مزایا از اوجب واجبات است.

 

آیت الله نوری همدانی گفت: ما باید اتحادمان را حفظ و اجازه ندهیم صهیونیست ها با ایجاد پایگاه برای استکبارات خود قدس و فلسطین را از ما بگیرند و وظیفه ماست که با اتحاد و قدرت بیشتر قدس را به دامان فلسطین بازگردانیم .

 

پایان پیام/348

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۹۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد که در مسجد ملااسماعیل برگزار شد، با اشاره به اینکه حجاب یک مسئله شخصی و فردی نیست، افزود: رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است و آنان می‌خواهند نوجوانان و جوانان ما را گمراه و نسبت به دین بی تفاوت کنند.

وی افزود: بدخواهان این مرز و بوم همواره نواقص و مشکلات را بزرگنمایی می‌کند تا با ایجاد تفرقه به اهداف شوم خود برسند.

امام جمعه یزد تأکید کرد که توطئه‌های مستمر دشمنان نظام اسلامی به فضل خدا و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه‌ای ناکام مانده و نظام در همه عرصه‌ها سرافراز است.

وی با اشاره به اقدامات بازدارنده فرزندان این ملت در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: شجاعت و ایستادگی نیرو‌های مسلح در برابر دشمن نیازمند تقدیر و شکرگزاری است.

ناصری با گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت: کارگر‌ها یک رکن اقتصاد و کار در کشور هستند و باید در جامعه رشد کنند. با همکاری و همراهی شرکت‌های دانش بنیان و فعالان اقتصادی می‌توانیم در حوزه‌های مختلف خودکفا شویم.

وی همچنین روز معلم را گرامی داشت و تصریح کرد: معلمان نقش مهمی در تربیت دینی دانش آموزان بر عهده دارند و باید نسبت به این مسائل احساس مسئولیت کرده و کتاب‌های شهید مطهری را در زمینه‌های مختلف مطالعه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: شهید مطهری یک دانشمند و عالم برجسته و دلسوز و دغدغه‌مند مردم بود و زمینه سازی بزرگ برای پیروزی انقلاب اسلامی انجام داد.

دیگر خبرها

  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است