Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@00:24:31 GMT

مرمت پل تاریخی آق قلا به اتمام رسید

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۶۹۲۲۵

مرمت پل تاریخی آق قلا به اتمام رسید

فرماندار آق قلا از اتمام مرمت پل تاریخی آق قلا در بخش تردد خبر داد و گفت: این پل در دهه مبارک فجر با حضور استاندار افتتاح می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از پاسرو؛ امان گلدی ضمیر فرماندار شهرستان آق قلا در نشست خبری با گروه رسانه ای فجر گلستان گفت: برای بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر 210 پروژه فرهنگی و اجتماعی و 45 پروژه عمرانی و اشتغالزایی در شهرستان آق قلا در نظر گرفته شده است که مراسمات جشن و سرور و آذین بندی های آن بعد از ایام فاطمیه آغاز خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از جمله برنامه های شاخص فرهنگی و اجتماعی به مراسم جشن انقلاب با حضور همه اقشار، نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان، همایش کودک و نوجوان با رویکرد ارائه دستاوردهای انقلاب، نشست بانوان و تحکیم خانواده، همایش انقلاب و نخبگان و روحانیون با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی، پیاده روی خانوادگی با رویکرد کاهش اعتیاد و بازی های بومی و محلی اشاره کرد.

ضمیر خاطرنشان کرد: 45 پروژه عمرانی و اشتغالزایی با اعتبار 39میلیارد تومان به مناسبت دهه مبارک فجر در نظر گرفته شده که از این میان 41 پروژه افتتاح شده و 4 پروژه آن کلنگ زنی می شوند که در مجموع ظرفیت اشتغالزایی برای 87 نفر را به صورت مستقیم خواهند داشت.

فرماندار شهرستان آق قلا تصریح کرد: افتتاح مرغداری 80هزار قطعه ای، پروژه های مرتبط با توسعه روستایی مانند آسفالت و جدول کشی و تامین برق و آب، افتتاح سالن ورزشی گری، افتتاح واحد تولیدی بازیافت باتری و بهره برداری از تالار پذیرایی روستای قربان آباد از جمله شاخص ترین پروژه های عمرانی و اشتغالزایی شهرستان هستند.

وی همچنین به پل تاریخی تخریب شده ی آق قلا اشاره کرد و در این باره گفت: مرمت پل تاریخی آق قلا خواسته چهار ساله مردم بود که بر اساس سیلاب و کاوش ها تخریب شده بود به فضل الهی مرمت آن در زمینه تردد به اتمام رسید و در تاریخ 21 بهمن افتتاح خواهد شد اما فضاسازی آن هنوز ادامه دارد.

ضمیر در پایان از معرفی توانمندی های تولیدی و اشتغالزایی شهرستان آق قلا به مدت سه روز از پانزدهم تا هجدهم بهمن ماه و برپایی نمایشگاه خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی علیرضا توری در جلسه کمیته هماهنگی اشتغال گفت:  وام‌های تکلیفی طرح‌های اشتغالزایی بر عهده این نهاد‌ها در این شهرستان هنوز پرداخت نشده است.

وی تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ این شهرستان را ۶۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: از تبصره ۱۸ برای ۲۷۰ نفر تسهیلات در شهرستان پرداخت شده است.

توری ادامه داد: تا پایان خرداد ماه سال جاری فرصت برای جذب تسهیلات تبصره ۱۸ در شهرستان فرصت وجود دارد و دستگاه‌ها برای جذب همه اعتبارات اختصاصی از سهم شهرستانی تلاش کنند.

فرماندار بستان آباد از اجرای طرح‌های نوپا و حتی منحصر به فرد و نیازمند حمایت و پشتیبانی در برخی از روستا‌های شهرستان خبر داد و افزود: دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های شهرستانی برای شناسایی و معرفی آنها برای دریافت تسهیلات مورد نیاز اقدام کنند.

 

دیگر خبرها

  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • مرمت بانیه تاریخی استان مرکزی شتاب می‌گیرد
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • بافت زنده، ارزشمندوتاریخی شهرندوشن مرمت وبازسازی می‌شود
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • تخریب آثار تاریخی در باران شدید کرمان؛ قسمت اسلامی قلعه نرماشیر ریخت