Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم، حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی 8 بهمن در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه اظهار کرد: با توجه به اینکه مسجد مقدس جمکران سال دوم از چهار سال اول خدمت رغبت‌انگیز را می‌گذراند لذا برای رسیدن به سطح مطلوب، در برنامه‌های خود شاخصه‌هایی را لحاظ کردیم تا به سطح کمی و کیفی مطلوب‌تری در برگزاری مراسم و ارائه خدمات فرهنگی به زائران این مکان مقدس برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی با اشاره به اینکه مراسم فاطمیه اول هرساله در یک روز خاص به همت خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شده، افزود: برای رساندن کمی و کیفی برنامه‌ها به سطح رغبت‌انگیز، مراسم عزاداری فاطمیه نسبت به سال‌های گذشته هم ازنظر کمی و هم ازنظر کیفی بهتر برگزار خواهد شد.
 مدیر مسجد مقام و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه به تصویب کمیته فرهنگی اعتاب جهان اسلام مراسم ایام فاطمیه از امسال در همه اعتاب برگزار می‌شود، تصریح کرد: سه شب مراسم در فاطمیه اول و پنج شب در فاطمیه دوم حداقل مراسم فرهنگی‌ است که در اعتاب جهان اسلام برگزار خواهد شد.
 حسین‌آبادی ادامه داد: به همین منظور در فاطمیه اول از سخنرانی حجج‌اسلام بندانی و مؤمنی و مداحی مداحان اهل‌بیت حاج مهدی منصوری، حاج حسن اخباری و حاج عباس حیدر زاده بهره‌مند می‌شویم که این مراسم از سه‌شنبه هفته جاری به مدت سه در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.
 وی با اشاره به اینکه رویکرد مسجد مقدس جمکران در برگزاری مراسم‌ها مشارکت با هیئات مذهبی و نهادهای فرهنگی است، گفت: در همین راستا در ایام فاطمیه دوم به مدت پنج شب میزبان هیئت محبین اهل‌بیت(علیهم‌السلام) هستیم که این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی مداحان اهل‌بیت(علیهم‌السلام) در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۹۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس نصیر الاسلامی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در ۱۴ بقعه نیز در استان خیمه معرفت برا شده بود که در آنها برنامه‌ها و غرفه‌هایی در رده‌های سنی مختلف و تولید محتواهای فرهنگی و مذهبی انجام شد.

وی بیان داشت: ۱۴ بقعه مراسم تحویل سال نو را با حضور سه هزار و ۵۰۰ نفر از مسافران و زائران اجرا کردند.

نصیر الاسلامی افزود: ۱۳ مبلغ از قم و ۹ مبلغ بومی در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برای میزبانی از مسافران و زائران نوروزی به این اماکن اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در ۱۰ بقعه نماز جماعت در هر سه وعده برگزار شد، گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ۱۲ بقعه متبرکه در استان میزبان برگزاری مراسم ترتیل خوانی و جزخوانی روزانه بود.

کد خبر 6080931

دیگر خبرها

  • «بازار هنری ایران» برگزار می‌شود/ در خوشنویسی پیشتازیم
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت