Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در ۱۴ عرصه اقتصادمقاومتی مبلغ ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش دیار آفتاب؛ سرهنگ پاسدار محسن گلشن‌زاده، جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در نشست خبری اعلام برنامه‌های اجرایی دهه فجر توسط دو کمیته بسیج و نیروهای مسلح این استان گفت: بنا به فرمایش امام خمینی(ره) بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی تجلی نور بود و آثار این انقلاب جهان را به شکل های مختلف فراگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی افزود: نور انقلاب یعنی معنویت٬ بصیرت٬ بیدار و٬ همه خوبی‌هایی که در آئین مقدس اسلام و قرآن مجید وجود دارد و فلسفه رسالت پیامبر اسلام بر اساس آن است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد:  دشمنان اسلام با تمام  توان به میدان آمده‌اند و با روش‌های مختلف و توطئه‌های متعدد درصدد هستند تا این نور عظیم الهی را که به برکت نفس‌های پاک و قدسی حضرت امام راحل و اخلاص ملت عزیز ایران اسلامی و رهبری رهبر عزیزمان روشن شده را خاموش کنند.

گلشن‌زاده با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده توسط کمیته نیروهای مسلح تصریح کرد: گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، صبحگاه مشترک، حضور در نماز سیاسی عبادی جمعه، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، ویزیت رایگان برای عموم مردم در مراکز درمانی سپاه روح‌الله، برگزاری مسابقات ورزشی،  اعزام خانواده شهدا به مشهد مقدس از مهم‌ترین برنامه‌های تدارک دیده شده برای دهه مبارک فجر است.

وی به برنامه‌های اجرایی در این دهه توسط کمیته بسیج اشاره کرد و گفت: بهره‌برداری از طرح‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان‌های خمین، شازند و خنداب توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی براساس تدابیر مقام معظم رهبری برای محرومیت‌زدایی از برنامه‌های این ایام خواهد بود.

گلشن‌زاده افزود: در مجموع در این مناطق ۳۰ پروژه محرومیت‌زدایی از جمله لایروبی قنوات، ساخت غسالخانه، خانه عالم و ساخت خانه محروم توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی انجام می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اقدامات انجام شده در عرصه‌های اقتصادمقاومتی گفت: در ۱۴ عرصه اقتصادمقاومتی مبلغ ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است که خوشبختانه تاکنون در این بخش‌ها ۸۰ درصد پیشرفت داشته‌ایم.

وی برگزاری یادواره شهدا، برپایی اردوهای جهادی، برپایی خیمه سلامت، برپایی جشن پیروزی انقلاب در پایگاه های بسیج و مساجد محلات برگزاری مسابقات ورزشی، اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم و برگزاری نشست های بصیرتی، اعزام راهیان نور دانش‌آموزی، برپایی کارگاه‌های سبک زندگی و اکران فیلم‌های جشنواره عمار را از دیگر برنامه‌های اجرایی در ایام الله فجر استان عنوان کرد.

گلشن‌زاده شعار دهه مبارک فجر امسال را سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: در مجموع یک‌هزار و ۸۵۰ برنامه همزمان با ایام‌الله دهه فجر در استان همزمان با سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ خانه بهداشت روستای ادکان با زیر بنای ۷۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای گورپان با زیر بنای ۷۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای ایرج با زیر بنایی ۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و خانه بهداشت روستای سارمران با زیر بنای ۸۵ مترمربع و با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، محرومیت زدایی و سفر ریاست‌جمهوری تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی