Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-03@03:48:43 GMT

معابر اصلی و بزرگراهی منطقه ۲۲ باز است

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۷۰۲۰۱

معابر اصلی و بزرگراهی منطقه ۲۲ باز است

امتداد :در پی بارش سنگین برف از دیشب در شهر تهران، ستاد برف روبی منطقه ۲۲ از دقایق ابتدایی بارش نزولات آسمانی، در حال ارائه خدمات و بازگشایی معابر اصلی و بزرگراهی این منطقه هستند.

به گزارش امتداد ، دکتر نوذرپور شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: در پی بارش برف شدید، کلیه عوامل و نیروهای خدمات شهری با بکارگیری امکانات مکانیزه عملیات برف روبی و پاکسازی معابر را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا معابر اصلی و بزرگراهی و بعد از آن خیابان های فرعی پاکسازی شد.در حال حاضر نیز عبور و مرور وسایل نقلیه به سهولت انجام می شود و گیر ترافیکی خاصی در منطقه وجود ندارد.

وی افزود: پیش از این نیز در راستای اجرای طرح آماده باش نیروهای خدمات شهری مناطق در فصل سرما از تمام مسیل های سطح منطقه به صورت مستمر بازدید نموده تا در صورت لزوم به منظور جلوگیری از بروز معضلات مختلف برای شهروندان تمهیدات لازم صورت گیرد.

نوذرپور ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته از سوی کلیه همکاران در معاونت امور شهری به منظور بازگشایی معابر سطح منطقه، خاطرنشان کرد: بر اساس تمهیدات صورت گرفته محل هایی در سطح محدوده و نواحی چهارگانه منطقه جهت استقرار خودروها و تجهیزات و ملزومات برف روبی در نظر گرفته شده است و از شب گذشته عوامل خدمات شهری منطقه به حالت آماده بوده و با آغاز بارش برف، عملیات برف روبی و نمک پاشی در سطح معابر منطقه آغاز شد.
گفتنی است دکتر نوذرپور شهردار منطقه ۲۲ و دهداری پور معاون امور شهری و محیط زیست منطقه از آغازین دقایق شروع بارش برف با حضور در معابر اصلی و همچنین سایتهای برف روبی نواحی چهارگانه منطقه در جریان روند فعالیت ها و نحوه خدمات رسانی به شهروندان قرار گرفتند. همچنین اکیپ فوریتی ۱۳۷ شهرداری منطقه ۲۳ در میدان موج به منظور رفع مشکلات احتمالی شهروندان مستقر شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۷۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ

تین نیوز

در حالی که از دو دهه قبل در شهرهای توسعه یافته، تامین پارکینگ به عنوان یکی از عوامل اصلی تقاضای القایی ترافیک شناخته شده و سیاست محدود کردن فضاهای توقف خودرو در مراکز پرترافیک در دستور کار قرار گرفته است، شهرداری تهران مشغول اجرای طرحی با عنوان «نهضت پارکینگ سازی» است. 

به گزارش تین نیوز، مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران گفت: با توجه به وسعت، مختصات جغرافیایی و تراکم جمعیت در منطقه ۱۶، ساخت پارکینگ های محلی، منطقه ای و حاشیه ای همچون زیرسطحی جوادیه با ظرفیت ۱۰۵ خودرو در ۲ طبقه و پارکینگ بعثت با ظرفیت ۵۸۲ جای پارک در ۶ طبقه از برنامه ها و اولویت های شهری این منطقه است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری تهران  با همراهی جمعی از مدیران شهری منطقه ۱۶ از آخرین وضعیت اجرایی پروژه های حمل و نقل ترافیکی این منطقه بازدید و درباره رفع موانع اجرایی و تسریع عملیات عمرانی این پروژه بحث و تبادل نظر کردند.

شهریار افندی زاده در حاشیه بازدید از مسیرهای بزرگراهی با اشاره به وجود چهار مسیر بزرگراهی آزادگان، شهید یارجانی، شهید تندگویان و بعثت در این منطقه، افزود: با وجود مرمت و بازسازی تجهیزات ایمنی بزرگراهی از قبیل گاردریل و نصب نیوجرسی، ایمن سازی ۲۷ دماغه بزرگراهی با ۵۶ قطعه کاشن تانک و ۱۴۵ قطعه استوانه و همچنین خط کشی طول مسیر رفت و برگشت، این منطقه نیازمند توجه ویژه بیشتری به ساماندهی و ارتقای ایمنی تجهیزات ترافیکی در طول مسیر این بزرگراه ها است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران اظهار کرد: اصلاح هندسی و ایمن سازی، پهلوگاه بزرگراهی، مسقف سازی و زیرسازی دو پایانه حمل و نقل عمومی، عملیات اجرایی و بهسازی ایستگاه های BRT، ساخت پارکینگ های طبقاتی و اورهال پارکینگ های روتاری از دیگر اقدام های مهم و شاخص منطقه ۱۶ شهرداری تهران هستند.

افندی زاده ادامه داد: پروژه پارک حاشیه ای به عنوان بزرگترین پروژه ترافیکی از نظر نظم بخشی اجتماعی و شهری همچون مناطق ۱؛ ۴ و ۵ شهر تهران با بیش از ۳۰ هزار قطعه پارکینگ حاشیه ای، در دستور کار این منطقه نیز قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مشکل آب‌گرفتگی بلوار ارغوانیه رفع شد/ آماده‌باش اکیپ‌های ستاد سیل تا پایان بارش‌ها
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • تاکید بر ساخت پارکینگ‌های حاشیه در منطقه ۱۶ تهران
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع